×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل کریستال سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: کریستال
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: دارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
83,000 تومان
نوع کلید و پریز
محصولات دیگر ویرا مدل کریستال
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل کریستال سفید

اگر قصد آشنایی با انواع کلید و پریزهای برق از برند ویرا را دارید، بهتراست تا انتهای مطالب با ما همراه باشید، تا شناخت شما در این رابطه بیشتر و کامل شود. یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط مجموعه ویرا، کلید و پریز ویرا مدل کریستال سفید  است؛ این محصول تولید داخل کشور ایران می‌باشد و از نظرکیفی در جایگاه بالایی قرار گرفته است. علت محبوبیت کلید و پریز ویرا به نسبت دیگر کلید و پریز‌های تولید شده در کشور مواردی چون قیمت کلید و پریز ویرا مدل کریستال سفید   می‌باشد.

به نحوی که هزینه تهیه آن مناسب و مقرون به صرفه است، زیبایی و داشتن ظاهری شکیل، کیفیت و کارایی محصول تولید شده و درعین حال مدرن بودن کلید وپریز‌های ویرا الکتریک  می‌باشد که تمامی این موارد دست ‌به ‌دست هم داده و جز یکی از اصلی ترین انتخاب مشتریان از بین صدها برند تولیدکننده دیگر شده است. لازم به ذکر است که برند ویرا تنها به دنبال هدیه دادن بهترین‌ها به شما وجلب رضایت خریداران محصولات می‌باشد.

کلید و پریز ویرا مدل کریستال سفید

کاربرد کلید و پریز ویرا مدل کریستال سفید

اگر دکوراسیون و فضای منزل شما دارای رنگ‌های روشن است پس بهترین گزینه برای شما خرید کلید و پریز ویرا مدل کریستال سفید  می‌باشد؛ زیرا رنگ‌بندی‌های بکار برده شده توسط تولیدکنندگان کلید و پریز ویرا برحسب تونالیته رنگ‌های روشن بوده و این همان شکل‌گیری هماهنگی کامل با محیط را ایجاد کرده و با نصب این کلید پریز مطمئن باشید که زیبایی محیط مد نظر شما دوچندان خواهد شد. در طراحی و تولید تمامی محصولات ویرا نهایت کیفیت در نظر گرفته شده است. تمامی المان‌های زیبایی رعایت شده و جزء گزینه‌های مناسب برای خاص پسندان به شمار می‌رود.

سایت آریا ایمن ارائه‌دهنده اطلاعات کاملی از انواع کلید و پریزهای برند ویرا  در کنار تصاویر بروز به شما کاربران گرامی می‌باشد و می‌تواند در انتخاب بهترین‌ها برای منزل، محل کار و ... به شما کمک قابل ‌توجهی نماید.

در یک نگاه ممکن است فکرکنید که یک کلید و پریز کوچک خیلی در دکوراسیون تأثیر نداشته و توجه به آن بی‌فایده است؛ اما نگران نباشید ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این کلید و پریزهای به ‌ظاهر کوچک می‌تواند در زیبایی دکوراسیون بسیار تأثیرگذار باشد و زیبایی محیط را بیش‌ از پیش چشم‌نوازکرده و مورد توجه بیشتری قرار دهد. کلید و پریزهای ویرا مدل کریستال سفید دارای ظاهر مربع شکل با روکش‌های شیشه‌ای هستند، یک نوار طلایی‌ رنگ بسیار ظریف در چهارچوب کلید و پریزها بکار برده شده است و به سبب دقتی که در طراحی و ظرافت این محصول به چشم می‌خورد، رضایت مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است.

مسئله دیگری که در رابطه با کلید و پریز ویرا مدل کریستال  وجود دارد این است که به علت جنس عالی این محصول، دوام و طول عمر طولانی خواهند داشت و خریدار هرگز دچار نگرانی از لحاظ کیفیت کالای خریداری شده نخواهد شد.

انواع کلید و پریز ویرا مدل کریستال سفید

کلید و پریزهای ویرا مدل کریستال سفید انواعی دارد که عبارتند از: کلیدهای یک پل، کلیدهای دوپل، کلید کولر، دیمر، پریزهای شبکه، شاسی زنگ، پریزهای آنتن، پریزهای تلفن و...

مسئله دیگری که در رابطه با انواع تولیدات برند ویرا VEERA  وجود دارد و نباید از آن چشم‌پوشی کرد ضمانت محصولات تولید شده است. شایان ‌ذکر است که تمامی این کلید و پریزها ضمانت‌ نامه ۵ سال دارند و این امر تنها به اعتماد کالاهای تولید شده برند ویرا و حسن نیت فعالان این حوزه اشاره دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K504-2

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
کریستال ویرا
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/06

کیفیتش خوب هست و قابل قبوله و قیمت خیلی خوب و پایینی داره. واقعا خریدش به صرفه هستش.

4.0
1399/11/15

از نظر ظاهری واقعا نمونه است ولی موقع تمیز کردن باید حواستون باشه که خط روش نیوفته

5.0
1399/05/25
خریدار

من این محصول رو خریدم سفید رنگش.دست شما درد نکنه عالی هستند

5.0
1398/07/15

ما از این برند برای منزلمون استفاده کردیم ، کیفیت محصولات ویرا واقعا عالی هستش. ما رنگ مشکی این محصولات رو نصب کردیم که خیلی خیلی شکیل هستن.