×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-2070M - با ماژول تلفن کننده

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچی لمسی
رزولوشن تصویر: 480*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل 2070

آیفون تصویری تابا مدل 2070 آیفون تصویری تابا مدل 2070 از جمله آیفون‌های تصویری تولید شده توسط برند ایرانی تابا الکترونیک است. این آیفون نیز مانند دیگر محصولات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار است. آیفون تابا 2070 یک مدل هندزفری است و گوشی ندارد. به جای برداشتن گوشی با زدن دکمه‌ای بر روی آن قابلیت مکالمه با فرد پشت درب ایجاد می‌شود. در این مطلب به طور مفصل در مورد آن صحبت کرده‌ایم.

شرکت تابا الکترونیک همیشه در عرضه آیفون‌های فناورانه و با کیفیت پیشتاز بوده است. آیفون تصویری تابا مدل 2070 یکی از محصولات این شرکت است که در نوع خود عالی است و قابلیت‌هایی که دارد آن را به یک گزینه مناسب برای درب باز کن منازل و ساختمان‌ها تبدیل کرده است. در این مطلب به طور کامل به معرفی ویژگی‌های آن پرداخته‌ایم.

بسته آیفون تصویری تابا مدل 2070 شامل این موارد می باشد :

مانیتور لمسی 7 اینچی

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهرآیفون تصویری تابا مدل 2070

آیفون تصویری تابا مدل 2070 ظاهری شبیه به تبلت دارد. ارتفاع مانیتور آن 145mm، عرض آن 235mm و عمق آن 36mm است. این آیفون تصویری ایرانی 775 گرم وزن دارد. آیفون تابا 2070 تمام لمسی بوده و تنها دکمه غیر لمسی آن دکمه‌ای است که برای خاموش و روشن کردن این آیفون در کناره دستگاه قرار دارد.

مانیتور آیفون تصویری 2070 تابا

در وسط آن و زیر صفحه نمایش نماد تابا حک شده و در سمت راست آن مدل این محصول نوشته شده است. این آیفون طراحی بدون گوشی دارد و قسمت جلوی آن را تنها صفحه نمایش و حاشیه‌ها تشکیل می‌دهند. طراحی هندزفری آن از جمله مواردی است که آیفون تصویری تابا مدل 2070 را از دیگر محصولات این شرکت متمایز می‌کند. یک بلندگوی کوچک در گوشه سمت چپ دستگاه قرار داده شده تا کار انتقال صدا را در غیاب گوشی انجام دهد. عرضه این آیفون تصویری فقط در رنگ مشکی صورت گرفته است.

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا مدل 2070

در ادامه مشخصات فنی آن بررسی خواهد شد. در قسمت مشخصات فنی به توضیح نمایشگر، حافظه، ارتباط داخلی، رابط کاربری و ... می‌پردازیم.

نمایشگر آیفون تصویری تابا مدل 2070

آیفون تصویری تابا مدل 2070 از صفحه نمایش 7 اینچی با سیستم پال برخوردار است که رزولوشن بالایی ایجاد می‌کند. تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش آن TFT-LCD است.TFT به کار رفته در نمایشگر این آیفون تصویری ایرانی در کنار LCD بودن آن موجب شده تا میزان وضوح آیفون در نمایش تصاویر و مخصوصا تصاویر متحرک افزایش یابد. نمایشگر آیفون تابا 2070 به کاربر امکان تنظیم شدت نور و رنگ صفحه را می‌دهد. همچنین میزان کنتراست تصاویر نیز قابل تنظیم است. این مانیتور از صفحه نمایش تمام لمسی تشکیل شده است.

آیفون 2070 تابا

رابط کاربری آیفون تصویری تابا مدل 2070

اولین چیزی که با نگاه به آیفون تصویری تابا مدل 2070 مشاهده می‌کنید، یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ و سه دکمه لمسی در سمت راست نمایشگر است.

بالاترین دکمه به منظور روشن کردن آیفون در نظر گرفته شده است و می‌توانید از طریق آن آیفون را راه‌اندازی کنید.

دکمه وسط که عکس کلید دارد، برای باز کردن درب استفاده می‌شود.

- سومین دکمه یا پایین‌ترین دکمه که عکس تلفن دارد به منظور برقراری قابلیت مکالمه تلفنی با شخصی است که پشت درب ورودی قرار دارد. با زدن آن امکان مکالمه ایجاد می‌شود.

با لمس نمایشگر آیفون تابا 2070 پنل اصلی آن به نمایش در می‌آید. با لمس آن 5 گزینه را می‌بینید که هر یک برای کاربرد ویژه‌ای در این محصول گنجانده شده‌اند. به عنوان مثال لمس دوربین دسترسی به دوربین‌ها را برای شما فراهم می‌آورد. از طریق نمایشگر آن می‌توانید تنظیمات مربوط به گرفتن عکس و فیلم، ذخیره تصاویر، بزرگنمایی تصاویر، برقراری تماس صوتی و .... را انجام دهید.

ذخیره فیلم و عکس

آیفون تصویری تابا مدل 2070 یک آیفون حافظه دار است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر و فیلم‌هایتان را در آن ذخیره کنید. این آیفون تصویری به طور پیش فرض می‌تواند تا 200 عکس را در خود ذخیره کند که با اضافه کردن حافظه خارجی می‌توان این میزان را ارتقاء داد. در این صورت امکان ذخیره 1024 عکس و 256 فایل ویدئویی با مدت زمان 15 ثانیه فراهم می‌شود. فایل‌های ویدئویی آن با صدا ضبط خواهند شد.

پشتیبانی از پنل‌های متفاوت

آیفون تصویری تابا مدل 2070 امکان اتصال به بیش از یک پنل را دارد. این کاربرد زمانی مناسب است که محل مسکونی شما بیش از یک درب داشته باشد. این ویژگی باعث می‌شود بتوانید با تهیه آیفون تابا 2070 هر دو درب را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید به جای اتصال به درب دوم، اتصال به دوربین مداربسته را جایگزین کنید و از این طریق بر تصاویر دوربین مداربسته نظارت کنید. با این قابلیت امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته برای شما به صورت زنده فراهم می‌شود.

ارتباط داخلی و اتصال به تلفن

آیفون تصویری تابا مدل 2070 از ارتباط داخلی بین واحدها پشتیبانی می‌کند. این آیفون امکان برقراری ارتباط صوتی بین واحدهای دیگری که آنها نیز از آیفون تابا استفاده می‌کنند را فراهم می‌آورد. قابلیت اتصال به خط تلفن را نیز دارد تا از این طریق هم بتوانید تماس‌های درب ورودی خود را کنترل کنید. با خرید آیفون تصویری تابا مدل 2070 و اتصال آن به تلفن دیگر نیازی به تلفن جدا نخواهید داشت و این آیفون کار تلفن را برایتان انجام می‌دهد.

قابلیت اتصال به تلفن آن کاربرد دیگری نیز دارد و آن جواب دادن به تماس‌های ورودی حتی در زمانی است که از منزل دور هستید. با این قابلیت زمانی که شخصی آیفون شما را بزند و شما در منزل نباشید، 20 ثانیه بعد با شما تماس گرفته خواهد شد و از آمدن آن شخص به درب منزلتان مطلع می‌شوید. در این صورت شما می‌توانید مکالمه را از پنل به تلفن خود منتقل کنید و اگر بخواهید درب را برای شخص باز کنید.

سایر ویژگی‌ها

آیفون تصویری تابا مدل 2070 از تقویم شمسی و میلادی پشتیبانی می‌کند. قابلیت تنظیم بر اساس دو زبان فارسی و انگلیسی را دارد. این محصول دارای دماسنج است و با وجود آن برای تخمین دمای محیط نیازی به خرید دماسنج ندارید.

جمع‌بندی و گارانتی

آیفون تصویری تابا مدل 2070 یک آیفون هندزفری است که تمام قابلیت‌های آیفون‌های دارای گوشی را دارد. ظاهر شیک و لوکسی دارد و با دیدن آن یاد تبلت می‌افتید. اگر به دنبال محصولی هستید که قابلیت اتصال به خط تلفن، ارتباط داخلی بین واحدها، کیفیت نمایش تصویر عالی، پشتیبانی همزمان بیش از یک پنل و توانایی ذخیره فیلم و عکس را داشته باشد، این آیفون گزینه خوبی است.

با توجه به اینکه قیمت آیفون تصویری تابا یکی از پارامترهای مهمی است که هنگام خرید آیفون مورد توجه کاربران واقع می‌شود، باید بگوییم که قیمت آیفون تصویری تابا مدل 2070 نسبت به برخی مدل‌های دیگر این شرکت مناسب‌تر است. این محصول از گارانتی 3 ساله شرکت تابا الکترونیک بهره‌مند است و گارانتی آن از تاریخ فروش محصول محاسبه می‌گردد. در صورتی که تمایل به خرید این محصول داشتید، می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن تهیه کنید.

مقایسه آیفون تصویری تابا مدل 2070 با رقبا

آیفون تصویری تابا مدل 2070 یکی از خاص‌ترین مانیتورهای شرکت تابا می‌باشد که در میان محصولاتش تنها نمونه ای است که بدون گوشی طراحی شده است و از آنجا که این مانیتور مشتریان خاص خودش را دارد به همین دلیل این مدل به صورت انبوه تولید نمی‌شود و به یک مانیتور سفارشی تبدیل شده است اگر بخواهیم دو نمونه مانیتور که کاملا قابل رقابت با این مدل باشد به شما معرفی کنیم بدون شک آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 بهترین گزینه برای انتخاب است این مانیتور با صفحه نمایش 7 اینچی خود و قابل اتصال به دو پنل و همچنین قابلیت حافظه داخلی می‌تواند با مدل 2070 تابا رقابت کند و از آنجا که محصولات الکتروپیک عمدتا قیمت بالاتری را نسبت به تابا دارند قیمت این آیفون تصویری نیز کمی بالاتر می‌باشد. در برند تکنما مانیتور با نام c70 تکنما تولید گردیده که به جز هندست در سایر ویژگی های ظاهری و... بسیار شبیه مدل 2070 تابا میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM106

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (13)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 13 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/08/09

با سلام وتشکر از محصول خوبتون من حدود دوسال است استفاده میکنم بسیار راضی هستم.سوال من اینست برای دوربین دوم دوربین دیجیتال باید تهیه کنم یا آنالوگ؟شما چه دوربینی پیسنهاد میکنید؟آیا میتوان زمان مکالمه را وقتی در ممزل نیستیم بیشتر نماییم؟قنادپور از کرمانشاه

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، معمولا دوربین آنالوگ جوابگو هست ولی برای اطمینان بیشتر با شماره های خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید بهتر هست و مطمئن تر میتونید تصمیم بگیرید. موفق باشید

5.0
1402/06/14

سلام چطوری می توان زمان پاسخ دادن به شخص مراجعه کننده به درب منزل را از طریق تلفن زیاد کرد.یعنی زمان مکالمه از طریق تلفن را زیاد کرد

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، شما میتونید کاتالوگی راهنمای نصب وتنظیمات رو از دانشنامه ما مشاهده کنید.

موفق باشید

5.0
1401/05/08

صداش چطور کم میشه؟

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب

با استفاده از منوی تنظیمات میتونید تغییرات مرد نظرتون رو اعمال کنید.

5.0
1400/02/20

استفاده از این دستگا سخت نیست برای خونه هایی که بچه دارن؟

5.0
1399/12/03

هنسفری وایرلس یا معمولی بهش میخوره؟