×

پنل آیفون تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 40 واحد
ادامه مطلب
ناموجود
تعداد واحد پنل
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 

شرکت تابا الکترونیک سالهاست در حوزه طراحی و تولید مانیتورها و پنل های آیفون تصویری در حال فعالیت است. پنل های دو سیم تابا الکترونیک یک نوآوری بزرگ در حوزه تولید پنل های آیفون تصویری است که تنها از دو سیم برای اتصال به تمام مانیتور ها استفاده می کند. شرکت تابا در زمان رونمایی از آن باعث تعجب بسیاری از نصابان و مدیران پروژه های ساختمانی شد. در این تکنولوژی که فقط از دو سیم برای انتقال تصویر و همچنین منبع تغذیه استفاده می شود. هزینه سیم کشی را بسیار مقرون به صرفه کرده است. پنل های دو سیم تابا قابلیت پشتیبانی تا 64 واحد را دارند که صورت استفاده برای 32 واحد به بالا باید از پنل کدینگ دو سیم مدل 1800 استفاده می گردد. نکته ای که وجود دارد این است که در صورت استفاده از پنل های دو سیم آیفون تصویری تابا باید از مانیتور های مخصوص دو سیم تابا استفاده کرد، مانند TVD-1070i/2W و TVD-1043i/2W

پنل دو سیم سپهر تابا

در ادامه در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به بررسی اجمالی پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 می پردازیم.

بسته  پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 شامل این موارد می باشد :

یک دستگاه پنل تصویری دو سیم سپهر

پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840

پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 توسط طراحان متخصص شرکت تابا الکترونیک طراحی شده، که جنس بدنه آن از پلاستیک و آلومینیوم است که در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و از نفوذ باران به داخل پنل جلوگیری می کنند. در قسمت بالایی این دستگاه چراغ های دید در شب وجود دارد و در قسمت پایین این چراغ ها اسپیکر آن تعبیه شده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند صدای رد و بدل شده را بدون هیچ نویزی انتقال دهد. این پنل دارای دوربین 1.3 اینچ سونی رنگی می باشد. که از حسگر های CMOS بهره می برد و در یک کادر مشکی رنگ قرار گرفته شده.

پنل دم درب دو سیم سپهر تابا

مشخصات فنی پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840

پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 از تولیدات جدید شرکت تابا الکترونیک است که فقط با دو سیم کار می کند و تا به امروز توانایی پشتیبانی تا 64 واحد را دارد. این پنل دارای سری چراغ های دید در شب است که حداقل به 0.05 لوکس روشنایی نیاز دارد که بتواند تصاویر قابل قبولی را در شب به مخاطب بدهد. سنسورهای دوربین این پنل از نوع CMOS می باشد. اگر چه میزان حساسیت این سنسور ها 10 برابر کم تر از سنسور های CCD است اما توان مصرفی پایینی دارند و مهم تر از همه می تواند به خوبی جوابگوی نیاز مصرف کننده از این پنل باشد و همچنین دوربین های این پنل تصویری دارای رزولوشن 900TVL است، طبیعی است هر چقدر TVL آن بالا باشد تصاویر را با وضوح و جزییات بالا نشان می دهد، که این مقدار TVL برای محیط های باز با امنیت نسبتا بالا استفاده می شود. پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 دارای تعداد خطوط اسکن تصویر پال با 625 خط می باشد. و از یک ولتاژپیک تو پیک برای خروجی تصاویر استفاده می کند.

مشخصات پنل دو سیم سپهر تابا

شرکت تابا الکترونیک درطراحی این محصول دقت بسیار بالایی را بکار برده که مصرف کننده با نویز کم تری در هنگام استفاده از آن مواجه شود. که نسبت سیگنال به نویز این پنل 52 دی سی بل است.

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 می پردازیم :

دوربین پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840

پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 دارای یک دوربین با کیفیت است که از یک سنسور 1.3 اینچ بهره می برد. و از این رو یک زاویه 75 درجه ای را به مخاطب می دهد. که می تواند بسیار رضایت بخش باشد، و همچنین قابلیت تنظیم کردن تا 46 درجه به صورت افقی و 16 درجه به صورت عمودی را دارد.

رابط کاربری و کلید هاپنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840

در قسمت پایین این پنل دکمه های زنگ هرواحد در دو ردیف پشت سر هم قرار گرفته اند. و یک کادر مستطیلی شکل در وسط آن ها قرار دارد که برای مشخص کردن شماره و نام مالک هر واحد مورد استفاده قرار می گیرد. و یک سری چراغ های کوچک در زیر آن ها قرار دارد که باعث خوانایی نوشته ها در شب می شود.

سپهر دو سیم تابا TVP-1840

جمع بندی و گارانتی تابا

پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 را می توان یک نوآوری در صنعت پنل های آیفون تصویری دانست چرا که تنها از دو سیم برای برقراری ارتباط استفاده می کند. این پنل تصویری تابا علاوه بر داشتن قابلیت ها و کیفیت بالایش بسیار به صرفه می باشد که می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی که به دنبال هزینه پایین برای نصب و راه اندازی دربازکن تصویری هستند. حداکثر زمان گارانتی این محصول 36 ماه است که شرکت تابا الکترونیک در کنار آن خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریانش ارائه می دهد.

دو سیم تابا مدل سپهر TVP-1840

پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 و رقبا

از رقبای این دستگاه می توان به آیفون تصویری تابا مدل سهند 1860 دوسیم اشاره کرد، که دارای قابلیت دید در شب و دوربین 1.3 سونی است که می تواند به راحتی با پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 رقابت کند. از لحاظ قیمتی نیز این دو پنل در یک رنج قرار دارند.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از پنل تصویری دو سیم سپهر تابا TVP-1840 با کارشناسان فروشگاه آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E2138

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 24 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/03/11

تکنولوژی دوسیم تابا خیلی کارو برای ما نصابا راحت کرده واقعا ازتون ممنونم، ولی اون ترانسش اگر یه کم ارزونتر بود خیلی خوب میشد

محصولات مرتبط