×

مانیتور آیفون تصویری تابا دو سیم TVD-1070i

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچی لمسی
رزولوشن تصویر: 400*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری تابا دو سیم مدل TVD-1070i

شرکت تابا یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید کننده آیفون تصویری و جک های پارکینگ است که بدون شک در حوزه آیفون های تصویری بسیار جا افتاده و شناخته شده تر است و کمتر کسی وجود دارد که نام برند تابا الکترونیک را رو آیفون های تصویری در واحد های مسکونی و پنل های نصب شده در کنار درب اصلی ساختمان ها ندیده باشد و این دلیلی ندارد جز رضایت مشتریان از کیفیت محصولات شرکت تابا، این شرکت با در نظر گرفتن نیاز بازار تلاش خود را در راستای توسعه و تغییر محصولات خود قرار داده و سعی کرده همگام با پیشرفت تکنولوژی جهانی قدم بردارد. آیفون تصویری دو سیم تابا نشان از این ادعا می باشد و توانسته بعد از شرکت موفق تکنما که تنها از 7 رشته سیم برای 256 واحد استفاده می کند اولین شرکتی باشد که از این تکنولوژی دو سیم رونمایی کند. این محصول منحصر به فرد تنها به وسیله دو سیم برای اتصال پنل به تمام واحد ها استفاده می کند. در حالی که دیگر آیفون های تصویری از 4 یا 5 رشته سیم استفاده می کنند و از این رو هزینه سیم کشی را بسیار پایین آورده است. البته ناگفته نماند برای استفاده از این تکنولوژی نوظهور باید از آیفون ها و دیکدرها و پنل های مخصوص دو سیم تابا استفاده کرد و بنا به اطلاعات بدست آمده؛ آیفون های تصویری دو سیم تابا در روز های اولیه رونمایی خود تنها توانایی پشتیبانی تا 8 واحد را داشته اند و امروز تا 30 واحد مسکونی را جوابگو هستند و برای استفاده در پروژه های تا 64 واحد نیاز به یک سوئیچر GATEWAY است و در ضمن به خاطر استفاده از تکنولوژی دیجیتال در این آیفون تصویری دیگر مشکل افت کیفیت را در زمانی که دو واحد همزمان از مانیتور داخل واحدشان تصویرشخص بیرون ساختمان را می بینند ندارد و همانطور که در بالا به آن اشاره شد دیگر نیاز نیست برای تمام واحد ها یک سیم جداگانه کشید این به معنی است که می توان در هزینه سیم کشی تا 80 درصد صرفه جویی کرد و نکته قابل توجه ای که در این مورد وجود دارد سازگاری آن با سیم کشی قدیمی ساختمان است.

آیفون 1070 دو سیم تابا

بسته ی آیفون تصویری تابا دو سیم مدل TVD-1070i شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 7 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری TVD-1070i دو سیم

آیفون تصویری دو سیم تابا مدل 1070 دارای ظاهری با طراحی استاندارد و اصولی که دارای یک سری برآمدگی ظریف در قسمت های مختلف مانیتور است که باعث می شود ظاهر آن مورد توجه مشتریان آیفون تصویری قرار بگیرد. در قسمت زیرین مانیتور یک کادر مشکی رنگ با ضخامت کم وجود دارد که نام برند تابا روی آن حک شده است، بالا و پایین هندست این مانیتور به صورت کاملا مهندسی شده یک انحنای ظریف وجود دارد که باعث می شود در هنگام استفاده از هندست (دسته گوشی) توسط افراد خانه احساس رضایت بالایی را کسب کنند. صفحه نمایش 7 اینچی این مانیتور که به طور کامل لمسی می باشد، از دیگر مزیت های این آیفون تصویری تابا است و می تواند برای افرادی که به دنبال یک تصویری با وضوح بالا هستند مناسب باشد و همچنین یک چراغ LED بسیار کوچک در قسمت بالای سمت راست مانیتور وجود دارد که سبز بودن آن نشان از روشن بودن مانیتور می باشد. همچنین در قسمت سمت راست مانیتور یک حفره برای قرار گیری یک حافظه خارجی MICRO SD وجود دارد که باعث افزایش حجم ذخیره سازی استفاده می شود.

آیفون تابا دو سیم مدل TVD-1070i

مشخصات فنی TVD-1070i دو سیم

آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1070 علاوه بر حافظه داخلی دارای قابلیت پشتیبانی از یک حافظه خارجی تا 32 گیگا بایت است که به ما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر ذخیره عکس امکان ذخیره فیلم را هم داشته باشیم یکی دیگر از قابلیت‌های این آیفون تصویری می‌توان به قابلیت ارتباط داخلی آن اشاره کرد که به وسیله آن می‌توان  بین واحد ها ارتباط صوتی برقرار کرد. این قابلیت امروزه دارد جای خود را در میان آپشن‌های یک آیفون تصویری مدرن باز می کند و به دلیل استفاده از دو سیم برای عملیات سیم کشی این سری از محصولات شرکت تابا الکترونیک کیفیت صدا و تصویر بالایی را به ساکنین مجتمع های مسکونی می دهد.

مشخصات آیفون 1070 دو سیم تابا

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1070i می پردازیم :

صفحه نمایش TVD-1070i دو سیم

همانطور که در بالا به آن اشاره شد آیفون تصویری تابا دوسیم مدل 1070 از صفحه نمایش 7 اینچی استفاده می کند و از تکنولوژی محبوب تاج اسکرین ( صفحه نمایش لمسی ) بهره می برد در گذشته از صفحه نمایش فقط به عنوان خروجی تصویر استفاده می شد و خبری از صفحه نمایش های لمسی نبود ولی امروزه این تکنولوژی وارد حوزه آیفون تصویری شده است و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و به دلیل نوع تکنولوژی به کار رفته در این صفحه نمایش (TFT) یک تصویر با کیفیت و با وضوح بالا را در اختیار مصرف کننده می گذارد که بعد از صفحه نمایش 10 اینچی مدل 1910 تابا الکترونیک از بزرگترین صفحه نمایش های موجود می باشد.

صفحه نمایش لمسی این آیفون تصویری از نوع خازنی می باشد. این نوع صفحه نمایش ها از عوامل بیرونی تاثیر نمی پذیرند و قدرت تفکیک بالایی دارند و تنها به وسیله ی انگشت فرد مورد نظر کار می کنند، زیرا این نوع از صفحه نمایش ها از جریان الکتریسیته ی خود بدن استفاده کرده و از مزایای آن عمر طولانی آن ها است.

رابط کاربری و کلید ها TVD-1070i دو سیم

آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1070 یک مانیتور تمام لمسی می باشد و از این رو تنها رابط کاربری این دستگاه صفحه نمایش تمام لمسی آن است که می توانید به تمام تنظیمات آن از جمله نمایش تصویر، ارتباط داخلی، ارتباط با نگهبانی، باز و بسته کردن درب و دیگر تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید.

تابا دو سیم مدل 1070i

حافظه آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1070i

آیفون تصویری دو سیم تابا مدل 1070i علاوه بر حافظه داخلی که از 200 عکس پشتیبانی می کند دارای قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی نیز هست که با اضافه کردن آن در قسمت مخصوص به خودش که در قسمت کناری مانیتور تعبیه شده می توان آن را تا 8 گیگ ارتقا داد که برای ذخیره ی 1024 عکس و 256 عدد فیلم 15 ثانیه ای استفاده کرد.

آیفون تابا دو سیم 1070i

قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری تابا دو سیم مدل TVD-1070i

آیفون تصویری دو سیم تابا مدل 1070 در کنار تمام قابلیت هایش دارای توانایی ارتباط داخلی بین واحد ها است به طوری که هر واحد می تواند به صورت کاملا محرمانه با گرفتن کد واحد مورد نظر که از پیش تعیین شده با آن واحد ارتباط صوتی برقرار کند. با این قابلیت دیگر نیاز نیست مدیر ساختمان برای هر کار کوچکی تا درب تمام واحد های ساختمان رفته، بلکه از واحد خود تنها با فشردن یک کلید این کار شدنی است. اما تنها مشکلی که وجود دارد این است که وقتی دو واحد با هم در حال ارتباط داخلی باشند واحد دیگری نمی تواند از این قابلیت استفاده کند. زیرا در هر زمان تنها دو واحد می توانند با هم ارتباط صوتی داشته باشند. همچنین آیفون تصویری دو سیم تابا مدل 1070 قابلیت اتصال به دو پنل را دارد. که به وسیله یک سوئیچر داخلی می تواند بین آن ها جابه جا شود و شما توانایی دیدن محوطه بیرونی هر کدام از پنل ها را دارید از آنجا که بعضی از مشتریان آیفون تصویری به دنبال برندهای خارجی هستند آیفون تصویری دو سیم تابا می تواند جایگزین بسیار مناسب برای یک آیفون تصویری خارجی باشد.

جمع بندی و گارانتی تابا

شرکت تابا با عرضه این این سری از محصولات خود نظر خیلی از مشتریان آیفون تصویری را به خود جلب کرده است، در کنار تمام قابلیت هایی که آیفون تصویری دو سیم تابا مدل 1070 دارد. بهره گیری از تکنولوژی دو سیم که توسط متخصصین با استعداد شرکت تابا الکترونیک طراحی و اجرا شده است می تواند برای ساختمان های زیر 64 واحد بهترین گزینه باشد.

تابا دو سیم مدل 1070i

شرکت تابا الکترونیک بدون هیچ اغراقی در زمینه خدمات پس از فروش جزو بهترین شرکت ها است و از خدمت به خانواده مشتریان آیفون تصویری تابا الکترونیک از هیچ کمکی دریغ نمی کند، کارشناسان با تجربه قسمت خدمات پس از فروش آماده هر گونه پاسخگویی در مورد مشکلات مشتریان هستند. گارانتی محصولات تابا 36 ماه است که از تاریخ خرید آیفون تصویری محاسبه می شود.

آیفون تصویری دو سیم تابا مدل TVD-1070i و رقبا

آیفون تصویری دو سیم تابا مدل 1070 اگر چه دارای نکات مثبت زیادی می باشد. ولی در کنار خود رقبای بسیار قدرتمندی نیز دارد که توان رقابت با این محصول را دارند. از جمله مانیتور آیفون تصویری سیماران مدل HS-73TK-M200 است که دارای صفحه نمایش 7 اینچی است و از قابلیت ارتباط داخلی نیز پشتیبانی می کند و از رقبای خارجی این محصول آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-726 است که در کنار صفحه نمایش 7 اینچی خود قابل اتصال به 2 پنل می‌باشد. تنها قابلیتی که از آن پشتیبانی نمی کند حافظه داخلی است و محصول دیگری که می توان نام برد مربوط به شرکت الکتروپیک است. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 دارای ویژگی هایی مشابه با این محصول شرکت تابا است ولی از لحاظ قیمتی کمی بالاتراست.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از آیفون تصویری دو سیم تابا مدل 1070 با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E2136

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/02/22

سلام، تکنولوژی 2سیم خیلی جالبه که فقط با 2تا سیم کار میکنه، به درد ساختمونای قدیمی میخوره، فقط قیمت ترانس مخصوصش خیلی زیاده، ای کاش اونم یه فکری براش میکردن

5.0
1399/02/10

خیلی خوبه...فقط با دو سیم/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////