×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1910

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 10 اینچی لمسی
وضعیت تولید: توقف تولید
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 4 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل 1910

آیفون تصویری تابا مدل 1910 یکی از محصولات بسیار پیشرفته و مجهز شرکت تابا الکترونیک است. این محصول اولین آیفون تصویری ایرانی با سایز نمایشگر 10 اینچ است که از این نظر پیشرو محسوب می‌شود. طراحی و ظاهر زیبایی دارد که در کنار مشخصات فنی عالی، این محصول را به گزینه‌ای کامل برای ساپورت درب ورودی و دوربین‌های مدار بسته منازل تبدیل می‌کند. تابا الکترونیک از جمله برندهایی است که در توسعه و طراحی آیفون‌های تصویری همیشه پیشرو بوده است. آیفون تصویری تابا مدل 1910 این شرکت یکی از شگفتی‌های دیگر آن در خلق آیفون تصویری است. این محصول ویژگی‌های نوآورانه‌ای دارد که آن را از دیگر نمونه‌های موجود متمایز می‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ظاهری و فنی آن پرداخته شده است.

بسته آیفون تصویری تابا مدل 1910شامل این موارد می باشد :

مانیتور تصویری 10اینچی

هندست یا گوشی

همراه 5 عدد کانکتور 5 پین

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

آیفون تصویری تابا مدل 1910

ظاهرآیفون تصویری تابا مدل 1910

آیفون تصویری تابا مدل 1910 طراحی زیبا و شیکی دارد. این محصول از صفحه نمایش بزرگی برخوردار است که بخش زیادی از سطح آیفون را به خود اختصاص داده است. محلی روی آیفون برای قرار دادن حافظه خارجی تعبیه شده است. همچنین دارای مکانی برای اضافه کردن فلش مموری روی آن است.

این آیفون تصویری ایرانی رنگ مات و زیبایی دارد که هنگام برداشتن گوشی آن بیشتر مشخص می‌شود. ترکیب دو رنگ مشکی و نقره‌ای جلوه زیبایی به آن بخشیده که در صورت روشن شدن با تصاویر داخل آن می‌تواند صحنه‌های زیبایی را خلق کند. ابعاد آن 200 در 299 در 32 میلی متر است و به نسبت دیگر آیفون‌های شرکت تابا از سایز بزرگتری برخوردار است. در زیر و وسط صفحه نمایش بزرگ آن مارک تابا نمایش داده شده است. اگر چه این آیفون صفحه نمایش تمام لمسی دارد، اما در گوشه پایین سمت راست آن یک دکمه غیر لمسی برای بازکردن درب قرار داده شده تا در صورت خراب شدن صفحه لمسی یا عدم توانایی برخی افراد در کار کردن با صفحه لمسی، باز کردن درب دچار اختلال نشود.

مشخصات فنی آیفون تصویری 1910

در ادامه مشخصات فنی آن بررسی خواهد شد. در قسمت مشخصات فنی به توضیح نمایشگر، حافظه، ارتباط داخلی و ... می‌پردازیم.

نمایشگر آیفون تصویری تابا مدل 1910

آیفون تصویری تابا 1910 از نظر سایز نمایشگر با دیگر محصولات این شرکت تفاوت‌هایی دارد. این محصول صفحه نمایشی به اندازه 10 اینچ دارد که موجب می‌شود تصویر درون آن بزرگتر و واضح‌تر به نظر برسد. با این صفحه نمایش بزرگ قادر خواهید بود از فاصله دور نیز تشخیص دهید چه کسی پشت درب است. صفحه نمایش این آیفون تصویری از نوع TFT-LCD بوده که TFT آن باعث می‌شود کیفیت تصویر مخصوصا در نشان دادن موارد متحرک افزایش یابد.

نمایشگر آن از تکنولوژی OSD بهره می‌برد تا در حین انجام تنظیمات آن را روی صفحه آیفون مشاهده کنید. همچنین دارای نمایشگر تمام لمسی است که شما را از شلوغی ایجاد شده توسط دکمه‌های متفاوت نجات می‌دهد و ظاهر خلوت و ساده‌ای به آیفون می‌بخشد. لمسی بودن نمایشگر به همراه تکنولوژی OSD به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل بهتر و بیشتری بر تنظیمات صدا، رنگ، نور صفحه و ... داشته باشند. صفحه نمایش آیفون تابا کنتراست بالایی دارد که باعث وضوح هر چه بیشتر تصاویر و تمایز آنها از یکدیگر می‌شود. نمایشگر بزرگ این محصول می‌تواند تا 8 تصویر را به طور همزمان و بسیار واضح نشان دهد.

ذخیره فیلم و عکس

پورتی برای نصب حافظه خارجی بر آیفون تابا مدل 1910 تعبیه شده که به کاربر اجازه می‌دهد ظرفیت حافظه خوبی برای آن ایجاد کند. فلش مموری به علاوه کارت حافظه آن امکان ذخیره تصاویر تا حجم 128GB را برای شما فراهم می‌آورد. این محصول از حافظه داخلی نیز برخوردار است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید تصاویر دوربین مداربسته را نیز ذخیره کنید.

پشتیبانی از پنل‌های متفاوت

آیفون تصویری تابا مدل 1910 می‌تواند به طور همزمان از دو درب و دو دوربین مداربسته یا از یک درب و سه دوربین مداربسته پشتیبانی کند و تصویر آنها را در آن واحد روی صفحه نمایش خود نشان دهد. خرید آیفون تصویری تابا مدل 1910 شما را از این ویژگی برخوردار می‌کند و باعث می‌شود دیگر نیازی به تهیه آیفون جدا برای پشتیبانی از دوربین‌های مدار بسته خود نداشته باشید.

ارتباط داخلی

آیفون تصویری تابا مدل 1910 می‌تواند امکان برقراری ارتباط بین واحدها را فراهم آورد. این ویژگی برای ساختمان‌هایی با دو واحد و بیشتر بسیار کاربردی است. با خرید آیفون تصویری تابا مدل 1910 برای واحدهای مختلف ساختمان، خود را از این قابلیت برخوردار می‌کنید. این آیفون می‌تواند تا 128 واحد را برای برقراری ارتباط داخلی ساپورت کند.

پشتیبانی از تقویم میلادی و شمسی

البته این ویژگی خاص این مدل نیست و در دیگر آیفون‌های شرکت تابا الکترونیک نیز وجود داشته است. این در باز کن ایرانی امکان استفاده از تقویم‌های میلادی و شمسی را برای کاربرانش فراهم آورده است.

آیفون تصویری تابا مدل 1910 قابلیت اتصال به خط تلفن را دارد تا علاوه بر باز کردن درب، کار تلفن را نیز برای شما انجام دهد. اگر در منزل نباشید و کسی زنگ درب خانه شما را بزند، در صورت عدم پاسخگویی بعد از مدت مشخصی آیفون تصویری تابا با شما تماس می‌گیرد و شما را از آمدن شخص مورد نظر به درب منزلتان آگاه می‌کند. در صورت دلخواه می‌توانید با فرستادن کد خاصی درب را برای او باز کنید.

ثبت تصویر از اجسام متحرک

آیفون تصویری تابا مدل 1910 توانایی گرفتن تصویر از اجسام در حال حرکت را دارد. با این قابلیت می‌توان این مانیتور را جوری تنظیم کرد که در صورتی که شیء متحرکی در برابر دوربین‌های مداربسته آن قرار بگیرد، شروع به ثبت تصویر کند. این قابلیت مختص دستگاه‌های DVR است و شما با خرید آیفون تصویری تابا مدل 1910 از قابلیت‌های یک دستگاه DVR نیز بهره‌مند خواهید شد. این مانیتور به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد در لیست بهترین آیفون تصویری ایرانی قرار گرفته است.

جمع‌بندی و گارانتی

این آیفون اساسا برای استفاده در محیط‌های لوکس طراحی شده است، با این وجود قیمت آیفون تصویری تابا مدل 1910 در مقایسه با آپشن‌های زیادی که برای کاربرانش فراهم می‌آورد کاملا به صرفه است؛ چرا که این آیفون با داشتن ارتباط داخلی عملا می‌تواند کار تلفن را بین واحدهای مختلف انجام دهد و با شماره گیری هر واحد امکان برقراری ارتباط صوتی بین واحدها را به وجود بیاورد. همچنین ویژگی اتصال به خط تلفن این آیفون باعث کاربردی شدن هر چه بیشتر آن حتی از فواصل بسیار دور می‌شود. نمایشگر بزرگ آن نیز کار شما را در دیدن تصاویر راحت‌تر می‌کند.

این آیفون اولین آیفون دارای مانیتور با سایز صفحه نمایش 10 اینچ و فول آپشن در کشور است. شرکت تابا الکترونیک گارانتی بلند مدت سه ساله برای این محصول در نظر گرفته است. همچنین کاربران گرامی با خرید آیفون تصویری تابا مدل 1910 از 10 سال خدمات پس از فروش شرکت تابا نیز بهره‌مند می‌شوند.

اگر فکر می‌کنید قیمت آیفون تصویری تابا مدل 1910 با توجه به امکانات بسیار زیادی که دارد مناسب است و این محصول می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مفتخر است با عرضه این محصول خریدی مطمئن را برای شما رقم بزند.

مقایسه آیفون تصویری تابا مدل 1910 با رقبا

اگر بخواهیم این مانیتور را از لحاظ اندازه صفحه نمایش با مانیتور دیگری مقایسه کنیم بدون شک آیفون تصویری الکتروپیک مدل 793 میتواند جایگزین مناسبی برای این مدل باشد.همچنین به عنوان رقیب میتوان به مانیتور 10 اینچی شرکت تک نما مدل F10 اما از آنجا که مدل 1910 تابا از قابلیت های بیشتری مانند اتصال به دوربین های مدار بسته با قابلیت نمایش خروجی تصاویر تا هشت واحد را پشتیبانی میکند و همچنین قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد، میتواند آن را تبدیل به گرانقیمت ترین آیفون تصویری ایرانی کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM114

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
10 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
8
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (11)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 11 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/04/23

مانیتو تصویری تابا مدل 1910 طراحی زیبایی داره قابلیت تنظیم صدا ارتباط با نگهبان و ارتباط با واحد های دیگر نیز دارد من خودم خریدم و ازش راضی هستم

5.0
1399/08/23

عالیه اما ۷ میلیون ناقابل؟!!!

5.0
1399/08/18

خیلی دوست دارم این مانیتور رو تهیه کنم اکثر شرکت ها این مدل رو ندارند که فکر میکنم علت قیمت بالاش میتونه این باشه ، کارایی هاش خیلی خوبه و تنها 10 اینچ توی بازار هستش.
لطفا این مدل رو توی تخفیف بگذارید تا ما هم بتونیم تهیه کنیم.

5.0
1399/08/17

میخواستم بگم این مانیتور نسبت به برندهای دیگه قیمتش خیلی بالاست ، توی برندهای دیگه میتونیم با هزینه کمتر یه مانیتور بخریم که قابلیتهاش مثل این مانیتور تابا هست، شاید تنها مزیتش نسبت به برندهای دیگه صفحه نمایش بزرگ اون هست.
به نظر من که قیمتش اصلا منصفانه نیست.
اگر هم خواستید این مانیتور رو بخرید بزارید توی تخفیفات ویژه اون رو بخرید

5.0
1399/08/17

من برای دو تا از پروژه هام این محصول رو سفارش دادم، ولی نمیدونم چرا اینهمه قیمتش بالاست، در کل بخوام بگم تو آیفون های تصویری حرف اول رو میزنه،