×

جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ تابا 24 ولت TSG-9011

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 400 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 3 متر
مدت گارانتی: 24 ماهه تابا
نوع جک: بازویی
مدل جک: TSG-9011
ولتاژ مورد نیاز: 24 ولت
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
10,120,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ تابا مدل 9011

جک درب پارکینگ که به نام parking-jack یا جک پارکینگ اتوماتیک هم ارائه می‌شود، جک پارکینگ به منظور راحتی رفت و آمد اشخاص در مجتمع ها و منازل به منظور باز و بسته کردن درب قابل تولید است. این محصول در انواع مختلف ایرانی و خارجی وجود دارند. برای نوع ایرانی آن می‌توان به جک پارکینگی تابا اشاره کرد. برند تابا با عرضه جک پارکینگ مدل 9011 توانسته نام خود را در این زمینه مطرح کند.

در ادامه مطلب به منظور آشنایی هر چه بیشتر با این جک پارکینگ تابا، مشخصات ظاهری آن‌ها، رقبای موجود، اقلام همراه آن و بررسی آن از نظر فنی انجام می‌شود. پس تا پایان ما را همراهی کنید.

جک پارکینگ تابا TSG-9011

بررسی ظاهری محصول جک پارکینگی تابا مدل ۹۰۱۱

این محصول یکی از انواع جک‌های ایرانی است، این نوع برند ایرانی علاوه بر جک پارکینگی، تولید کننده آیفون تصویری نیز هست و در بین برندهای ایرانی جزو برترین‌ها است و هم اکنون در حال رقابت با انواع و اقسام برندهای خارجی تولید کننده جک پارکینگ است.

این محصول دارای ظاهری بسیار شیک و در نهایت زیبایی است. در این جک‌ها دو بازو وجود دارد. هر بازو برای یک لنگه در بوده و هر کدام توانایی تحمل ۴۰۰ کیلوگرم وزن و طولی حدود 3 متر را دارند. این جک‌ها به دلیل داشتن بدنه محکم از جنس آلومینیم دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است.

از لحاظ میزان برق مصرفی ۲۴ ولت هستند و دارای یک موتور پرقدرت 30 DC با توان حدود ۴۰ وات است. از جمله مزایای این جک برقی، حذف افراد بد حساب از ریموت است و مدیر ساختمان می‌تواند دسترسی این افراد را به استفاده از ریموت قطع کند.

دیگر مزیتی که در خرید جک پارکینگ تابا مدل 9011 در برخی برندهای خارجی وجود دارد، داشتن قابلیت روشن کردن تمامی چراغ‌های موجود در پارکینگ به صورت همزمان است و دیگر نیاز نیست راننده پیاده شده و چراغ‌ها را روشن کند. این ویژگی باعث شده این برند ایرانی با توجه به ارزان قیمت‌تر بودن نسبت به مدل‌های خارجی محبوبیت زیادی داشته باشد.

اقلام همراه جک اتومات تابا مدل ۹۰۱۱

این جک محصول شرکت تابا است. همراه آن یک باکس از جنس فلز و یک قفل ارائه می‌شود که قابلیت دسترسی به آن فقط به وسیله مالک امکان پذیر است. این باکس به دلیل داشتن جنس فلزی بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه و خوردگی از استحکام بالایی برخوردار است. سایر برندهای موجود هم از این باکس برخوردارند، اما با این تفاوت که اکثر آن‌ها دارای جنس PVC هستند.

این شرکت برای نصاب‌های این محصولات نیز شماره‌ای به منظور بررسی و رفع مشکلات آن‌ها ارائه کرده است. تابا به منظور ارتقای محصول خود یک‌سری امکانات از قبیل امکان نصب دو سنسور برای آن، مدار سه سرعته نصب شده روی جک درب پارکینگ، قابلیت اتصال لامپ پارکینگ با تایمر قابل تنظیم و دیگر ویژگی‌ها ارائه داده است.

برد یا جعبه کنترل(یک عدد)

ریموت (2 عدد)

فلاشر  چراغ سر درب(یک عدد)

فتوسل یا چشمی  (2 عدد)

یراق آلات ،پیچ و مهره

دفترچه راهنما و کارت گارانتی

بررسی فنی جک پارکینگی برند تابا مدل ۹۰۱۱

این سیستم بسیار قوی، با وجود هزینه پایین، امکانات بسیار خوبی ارائه داده است که بسیار شبیه به جک‌های پارکینگی ساخته شده در شرکت LIFE ایتالیا است. از لحاظ فنی دارای برق مصرفی ۲۴ ولت و توان ۴۰ وات است و دارای قفل برقی با امنیت بسیار بالا است.

اینک درب پارکینگ در طول شبانه روز قابلیت ۶۰ بار، باز و بسته شدن را برای رفت و آمد ساکنین فراهم می‌نماید. از جمله قابلیت‌های دیگر این محصول به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

استحکام بالا در برابر ضربه

توانایی در بازنگه داشتن درب در تایم طولانی

دارای مدار فرمان مناسب

دارای قفل با کلید

قابلیت ترمز گیری

قابلیت قفل گذاری هوشمند

دارای سیستم الکترومکانیک

وزن خالص هر لنگه تا 400 کیلوگرم حداکثر عرض هر لنگه درب 3 متر

قابلیت تایم دهی تا 120 ثانیه

قابلیت خذف تک تک ریموت ها

حرکت یکنواخت و بی صدا

قابلیت اتصال به قفل برقی بدون نیاز به کارت اضافه

رقبای جک برقی تابا مدل ۹۰۱۱

این نوع محصول در رقابت با سایر محصولات ایرانی و محصولات خارجی قرار دارد. از جمله جک سیماران 4s  و جک کالیپسو 400 این محصول در مقابل رقبای ایرانی بسیار جلوتر و پیشگام است؛ زیرا از لحاظ کیفیتی بسیار بالا است. البته در رقابت با محصولات خارجی نیز قرار دارد و به راحتی می‌تواند در مقابل آنها پیروز شود.

سخن پایانی

محصول جک پارکینگی تابا مدل ۹۰۱۱ از لحاظ ارائه خدمات مختلف با قیمت مقرون به صرفه توانسته است سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد, همچنین به سبب همین خدمات در رقابت با محصول خارجی قرار گرفته است. در صورت تمایل برای سفارش این محصول و اطلاع از قیمت جک پارکینگ تابا مدل 9011 از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن استفاده کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J9102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
24 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
400 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (10)

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 10 نظر

پرسیدن سوال

3.5
1400/09/14

چرا قیمتش یهو اینقدر رفت بالا ، خوب با این قیمت میشه جک سیماران گرفت هم پرقدرته و هم استهلاکش پایینه

5.0
1400/08/27

من این مدل رو برای یک مجتمع 20 واحدی میخوام آیا جواب منو میده
حساب کنید هر نفر هم بخوان روزی دو بار برن بیرون و بیان میشه 80 بار در باز و بسته میشه
آیا تابا جک خوبیه یا سیماران ببرم ؟؟؟؟

پاسخ از آریا ایمن : سلام و عرض ادب هر دو این مدل جواب کارتون رو میده
5.0
1400/04/26

جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ تابا گارانتی نیز دارد ممنون میشم اگه جواب بدین

5.0
1400/03/19

جک خیلی محکمی هست و قیمتش هم نسبت به جک های ایتالیایی خیلی پایینه

3.8
1399/11/07

برای نصب این جک نیاز به چند رشته سیم داری؟