×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز مهسان مدل کارن

  • نصب توکار
  •  گارانتی 60 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده مهسان الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز مهسان مدل کارن

یکی از محصولات پر طرفدار برند مهسان می توان به کلید و پریز مهسان مدل کارن اشاره کرد. مدل کارن دارای تنوع رنگی بالایی می باشد. شما میتوانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از 9 فریم رنگی این مدل را برای ساختمان خود انتخاب کنید. این مدل با داشتن طراحی منحصر به فرد و همچنین مکانیزمی مستحکم یکی از بهترین محصولات برند مهسان می باشد.

کلید و پریز مهسان مدل کارن از محصولات برند معروف و نامدار ایرانی مهسان است که مانند اکثر محصولات مشابه این برند از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. این مدل از کلید پریز مهسان در تنوع رنگی بالایی در بازار موجود است. کلید و پریز مهسان از جمله محصولاتی میباشد که با قیمت مناسبی به کاربران ارائه شده است. بنابراین اگر به دنبال خرید کلید و پریز با قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالایی هستید، آریا ایمن این کلید و پریز را به شما پیشنهاد می دهد. کلید و پریز مهسان مدل کارن را میتوان در لیست محصولات پرطرفدار و پرفروش ایرانی قرار داد. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توانسته است این جایگاه میان محصولات مشابه کسب کند. این کلید پریز دارای طراحی زیبا و شیک است و مکانیزم آن به صورت انحنا دار است که از حالت مربعی نیز خارج شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که بتوان در مکان های مختلف نصب کرد. همچنین تنوع رنگی این محصول این امکان را فراهم آورده است که آن را با سایر المان های دکوراسیون منزل یا محل کار هماهنگ کرد.

کلید و پریز مهسان مدل کارن

ویژگی های کلید و پریز مهسان مدل کارن

کلید و پریز مهسان مدل کارن در مکانیزم جداگانه ای ساخته شده و در بازار موجود است. قاب بیرونی این مدل از کلید پریز مهسان را می توان 9 رنگ متفاوت تهیه کرد. از جمله رنگ های قاب بیرونی این مدل می توان به بنفش، آجری، زرد، نارنجی، خاکستری و طوسی اشاره کرد. قاب درونی آن نیز به رنگ سفید می باشد که ترکیب خوبی با هر یک از رنگ های قاب دور ایجاد می کند. کلید و پریز مهسان مدل کارن در آزمایشگاه های مجهز و به روز ساخته شده اند. همچنین در ساخت و تولید آن ها بهترین و مرغوبترین مواد اولیه به کار گرفته شده است. از این رو این محصول دارای مکانیزمی مستحکم و با دوام است. اگر برایتان مهم است که محصول مدنظرتان عمر طولانی داشته باشد و در برابر ضربه، نور خورشید و خط خش مقاوم باشد، مدل کارن مناسب شما است.

خرید اینترنتی کلید و پریز مهسان مدل کارن

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن یکی از فروشگاه های معتبر است که می توانید اقدام به خرید کلید و پریز مهسان مدل کارن از آن کنید. این فروشگاه که نمایندگی کلید پریز مهسان در لاله زار است، این کلید و پریز را در انواع مکانیزم از جمله انواع کلید، پریز، سوکت و غیره برای مشتریان خود ارائه می دهد. قیمت کلید و پریز مهسان در این فروشگاه مناسب است و اکثر مشتریان راضی می باشند. برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت کلید و پریز مهسان مدل کارن به این فروشگاه مراجعه شود.

کلید و پریز مهسان الکتریک مدل کارن

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P5108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
مهسان الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
60 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (0)