×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز مهسان نایس

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • نصب توکار
  •  گارانتی 60 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده مهسان الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز مهسان مدل نایس

کلید و پریز مهسان مدل نایس کلید و پریز مهسان مدل نایس محصولی پرکاربرد از برند مهسان است. این محصول توانسته است با ظاهر ساده و زیبای خود مورد توجه کاربران بسیاری قرار گیرد. این مدل از کلید و پریز مهسان طراحی منحصر به فردی برخوردار است که آن را متمایز با سایر محصولات این برند کرده است. کلید پریز مهسان مدل نایس از جمله محصولات کمپانی مهسان است که در تنوع رنگی بسیار بالایی تولید و روانه بازار می شود. با توجه به تنوع رنگی کلید و پریز مدل نایس، این محصول پاسخگوی نیاز های اشخاص بسیاری با سلیقه های گوناگون می باشد. همچنین کلید و پریز مهسان مدل نایس این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا بتوان با دکوراسیون های متفاوت این محصول را ست کرد. قاب درونی این محصول به رنگ سفید ارائه می شود ولی قاب بیرونی آن تنوع رنگی بسیاری از جمله زرشکی، نوک مدادی، نقره ای، و غیره دارد که قادر به انتخاب هر یک طبق سلیقه شخصی خود هستید. اگر شما نیز جز افرادی می باشید که زیبا و شیک شدن دکوراسیون منزلتان از اهمیت بسیاری برخوردار است، توصیه توجه کردن به جزئیات دکوراسیون است. انتخاب و خرید کلید و پریز در رنگ و مدل مناسب می تواند در دکوراسیون شما تاثیر بسیاری داشته باشد. کلید و پریز مهسان مدل نایس که دارای ظاهری مدرن و همچنین جذاب است یکی از گزینه های مناسب پیش روی شما است.

کلید و پریز مهسان مدل نایس

مشخصات ظاهری کلید و پریز مهسان مدل نایس

کلید و پریز مهسان مدل نایس دارای بدنه ای مربع منحنی شکل است که بر زیبایی آن افزوده است. این محصول دارای مکانیزمی جداگانه می باشد. ساخت و تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب و درجه یک انجام گرفته است. بنابراین بدنه این محصول دارای استحکام بالا می باشد و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. عمر این محصول طولانی است که با خرید کلید و پریز مهسان مدل نایس هزینه های تعویض دوباره کلید و پریز را کاهش خواهید داد. کلید و پریز مهسان مدل نایس در تنوع مکانیزم بالایی از جمله کلید، پریز، سوکت و دیمر عرضه می شود. بنابراین شما قادر به رفع نیاز های یک واحد با خرید مجموعه کامل این محصول هستید.

خرید آنلاین کلید و پریز مهسان مدل نایس

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن یکی از معتبرترین نمایندگی کلید و پریز مهسان در ایران است. این فروشگاه به فروش کلید و پریز در برند ها و انواع گوناگون می پردازد. اگر شما قصدخرید کلید و پریز برای منزل و یا محل کار خود دارید، ما خرید آنلاین کلید و پریز از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن را برای شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. زیرا شما قادر خواهید بود خرید خود را غیر حضوری و در سریع ترین زمان ممکن از این فروشگاه به انجام برسانید و همچنین قیمت کلید و پریز مهسان مدل نایس بسیار مناسب است.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل مهسان است کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک می‌باشد

کلید و پریز مهسان مدل نایس

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P5102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
مهسان الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
60 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/09/13

معذرت،رنگ طوسی موجود ندارین؟!

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

عرض سلام و ادب
تمامی کد های رنگی موجود هستند.

5.0
1400/09/30

این مدل چقدر متنوعه. همه نوع طرح و رنگی داره و این عالیه

5.0
1399/12/23

طرح چوب کدش چند میشه ؟