×

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا

  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده پارت الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا با داشتن مکانیزمی مناسب و قاب های رنگی متنوع یکی از بهترین کلید پریز های کمپانی پارت الکتریک است. این کلید و پریز دارای طراحی ظاهری بسیار زیبایی می باشد که نظر هر بیننده ای را جلب خواهد کرد. از دیگر ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا یکی از تولیدات زیبا و شیک کمپانی پارت الکتریک است. این کلید و پریز از مواد اولیه و متریال مرغوبی ساخته و تولید شده است. این مدل از کلید و پریز پارت الکتریک در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و کیفیت کلید پریز در استفاده دراز مدت از آن حفظ خواهد شد. کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا با قاب های رنگی متنوعی تولید و به عرضه رسیده است که خریداران با توجه به سلیقه خود می توانند هر یک را انتخاب کنند. از جمله رنگ های قاب دور این کلید و پریز جدید می توان به نقره بژ، سفید، سبز روشن، کرم استخوانی، مشکی، کریستالی مشکی، سفید صدفی و غیره اشاره کرد. قاب میانی کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا به رنگ های نقره ای، سفید، مشکی، بژ طلایی، ذغالی مات، نقره ای و مشکی به کاربران این امکان را فراهم می کند که با قاب های مختلفی ترکیب و استفاده کنند. بنابراین با خرید کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا شما خواهید توانست این کلید و پریز را در هر محیطی و با هر رنگی که برای ست کردن مورد نیاز است، مورد استفاده قرار دهید.

کلید و پریز پارت مدل آرا

ویژگی های کلید و پریز پارت الکتریک با قاب آرا

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا توسط مهندسی مجرب و در آزمایشگاه های پیشرفته تولید شده است. همچنین دارای گواهینامه ی کیفیت اروپا می باشد. در ساختار این مدل از کلید پریز پارت الکتریک مغزی سرامیکی استفاده شده است که موجب بالا بردن کیفیت و دوام آن شده است. بدنه قاب کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا از مقاومت بالایی در برابر حرارت، ضربه، رطوبت و خط و خش برخوردار است. از دیگر ویژگی های بارز این محصول می توان به تنوع در رنگ قاب های آن اشاره کرد.کلید پریز مدل آرا در انواع مختلفی موجود هست که کاربران میتوانند نیازهای کلی یک واحد را با این مدل رفع کنند. نصب آسان و در کمترین زمان از ویژگی های دیگر این محصول می باشد.

خرید و قیمت کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا

اگر به دنبال خرید کلید و پریز با قیمت کلید و پریز ارزان هستید، قیمت کلید و پریز پارت الکتریک بسیار مناسب است. بسیار مهم است که به هنگام خرید علاوه بر میزان کیفیت و دوام به قیمت محصول مدنظرمان نیز دقت کنیم. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن کلید و پریز پارت الکتریک با قیمتی به صرفه به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات دقیق از قیمت کلید و پریز پارت الکتریک مدل آرا به فروشگاه آریا ایمن مراجعه کنید.

کلید و پرز پارت الکتریک مدل آرا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P8101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
پارت الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (0)