×
دسته بندی: ارتباط داخلی

ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DM

نوع محصول: ارتباط داخلی
کشور سازنده: ایران
برند سازنده: سیماران
مدل: ارتباط داخلی یک به بیست DM
ولتاژ ورودی: 220 ولت
نوع ارتباط: یک به یک (اصلی)
تعداد واحد: ارتباط داخلی یک به بیست یا همه با هم
گوشی: دارد
نمایشگر: ندارد
سیم کشی: سه سیم
نوع نصب: دیواری یا رومیزی
مقدار گارانتی: 30 ماه
جنس بدنه: پلاستیک
ادامه مطلب
636,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DM

گوشی ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DM از گوشی‌های ساخت داخل است که دارای منبع تغذیه با ولتاژ خروجی ۱۲VDC بوده و می‌تواند ۲۰ گوشی را پشتیبانی کند. محدوده ولتاژ آن در ۱۷۰VDC تا ۲۴۰VDC بوده و حداکثر توان آن تا ۲۵۰ mA در حالت سکون و ۴۰۰ mA در لحظه است. این گوشی می‌تواند این امکان را فراهم کند که بین یک به ۲۰ دستگاه مکالمات محرمانه انجام شود و به این ترتیب امکان ارتباط داخلی بین یک به ۲۰ برقرار می‌شود و همچنین می‌تواند بین 20 نفر یک ارتباط داخلی همه با هم را ایجاد کند. اگر شما هم قصد استفاده از این سیستم را دارید با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

اینترکام سیماران مدل DM بدون نمایشگر

طراحی ظاهری ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DM

این مدل از گوشی برقراری ارتباط داخلی می‌تواند تا ۲۰ واحد را پشتیبانی کند. گوشی مرکزی در این سیستم بدون صفحه نمایش بوده و ۱۲ کلید دارد تا شماره‌گیری و برنامه‌دهی کند. در واقع این سیستم به این صورت کار می‌کند که قابلیت ارتباط با ۱۹ گوشی را دارد و از یک کلید اختصاصی هم برای ارتباط با مدیر برخوردار است. از امکانات دیگر آن دارا بودن ملودی زنگ برای دریافت تماس است. تمام قابلیت‌های این سیستم تنها با سه رشته سیم امکان‌پذیر است. این مدل تنها می‌تواند با یک زوج گوشی کار کند و در هنگام ارتباط دو طرف، بقیه زوج‌ها اشغال می‌شوند.

مشخصات ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DM

گوشی‌های این سیستم، بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارند. این گوشی‌ها با همدیگر و با تغذیه اصلی ارتباط پیدا می‌کنند و نحوه اتصال آنها بسیار ساده و آسان است و اتصال آن با سه سیم انجام می‌شود. تغذیه آن بهتر است در وسط سیستم قرار گیرد‌ تا کارکرد خوبی داشته باشد. قطر سیم‌هایی که برای این منظور قابل استفاده است اگر در متراژهای بیشتر از ۱۰ متر بین دو گوشی یا برای سیستم‌های بیشتر از ۸ تا ۱۰ متر باشند باید از تغذیه کمکی بهره بگیرند. این تغذیه کمکی حتما باید در فواصل مناسب و بین خط A و C متصل شود. در صورتی که تعداد گوشی‌هایی که برای این منظور استفاده می‌شود زیاد باشد یا سیم‌ها طول زیادی داشته باشند و ممکن است این گوشی‌ها در برخی موارد خوب عمل نکنند باید از سیم‌های با ضخامت بیشتر استفاده شود. این گوشی‌ها به دیوار وصل می‌شوند. این سیستم از ۳۰ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار است.

خرید ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DM

ارتباط داخلی یک به یک سیماران از قابلیت ها و ویژگی های بسیار مهمی برخوردار می باشد. برخی از قابلیت های فنی آنبرای خرید این سیستم بهترین روش مراجعه به وب‌سایت ما یعنی سایت آریا ایمن ست. با توجه به اینکه در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن این محصول با قیمت مناسبی به دست مشتری می‌رسد به همین خاطر خرید از ما برای مشتری مقرون به صرفه بوده و علاوه بر آن می‌تواند بدون اینکه وقت و هزینه‌ای صرف رفت‌وآمد کند در خانه یا محل کار بماند و این محصول را دریافت کند. شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت ما به وسیله گوشی یا تبلت یا هر دستگاه متصل به اینترنت دیگری، این محصول منحصر به فرد را به صورت اینترنتی سفارش دهید. برای این منظور باید بعد از مطالعه مشخصات کامل محصول و اطلاع از قیمت روز آن در سایت به تکمیل کلیه مراحل خرید آن بپردازید تا همکاران ما آن را در اسرع وقت برای شما ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
R1105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

نوع سیستم
رئیس ( مرکزی )
نوع ارتباط داخلی
ارتباط داخلی همه با همه
پرسش و پاسخ (0)