×
دسته بندی: ارتباط داخلی

ارتباط داخلی سیماران مدل منشی DF

نوع محصول: ارتباط داخلی
کشور سازنده: ایران
برند سازنده: سیماران
مدل: ارتباط داخلی منشی DF
ولتاژ ورودی: 220 ولت
نوع ارتباط: منشی یا فرعی
تعداد واحد: قابلیت ارتباط با رئیس به صورت محرمانه
گوشی: دارد
نمایشگر: ندارد
سیم کشی: سه سیم
نوع صفحه کلید: صفحه کلید دکمه ای
نوع نصب: دیواری و رومیزی
مقدار گارانتی: 30 ماه
جنس بدنه: پلاستیک
ادامه مطلب
485,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

ارتباط داخلی سیماران مدل منشی DF

ارتباط داخلی سیماران مدل منشی DF از محصولات شرکت سیماران در کشور ما ایران است. این شرکت با تولید گوشی‌های ویژه ارتباط داخلی را در ساختمان‌ها برقرار می‌کند تا بتواند قابلیت‌های خود را به رخ بکشد و در ساختمان‌های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. گوشی‌ DF یا منشی در کنار گوشی مرکزی یا رئیس استفاده می‌شود که رئیس می‌تواند با منشی ها یک ارتباط صوتی برقرار کند ما در مطلب امروز قصد داریم شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم؛ پس مطلب امروز را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

اینترکام سیماران مدل DF منشی

طراحی ظاهری ارتباط داخلی سیماران مدل منشی DF

این محصول در موارد خاصی همچون انبارها، کیترینگ‌ها و در مجموعه‌های آموزشی و اداری کاربرد دارد. این محصول وزن سبکی دارد و به راحتی نصب می‌شود. این سیستم بسیار محکم بوده و در برابر ضربه مقاوم است. رنگ آن سفید بوده و در طول زمان و با استفاده مداوم از بین نمی‌رود و همواره ثابت است و همچون محصولات دیگر شرکت سیماران که به ارتباط داخلی مربوط می‌شود از گارانتی ۳۰ ماهه برخوردار است. شما می‌توانید با خرید این سیستم از گارانتی و خدمات پس از فروش آن به راحتی استفاده کنید.

مشخصات ارتباط داخلی سیماران مدل منشیDF

از مشخصات این محصول دارا بودن یک گوشی مرکزی در واحد مدیریت بوده که در ۲۰ واحد یا کلاس ارتباط صوتی برقرار می‌کند. در واقع با گوشی اصلی تماس گرفته می‌شود و گوشی‌های فرعی نقش پاسخگو را دارد و می‌توان این گوشی‌ها را در کنار گوشی‌های صوتی مرکز DM یا DMS استفاده کرد. این گوشی دارای یک دکمه برای ارتباط برقرار کردن با مدیر است و فرد می‌تواند با مدیر تماس برقرار کند یا مدیر با او تماس بگیرد. گوشی DF می‌تواند با ترانس تغذیه متناسب با مدل به خوبی کار کند. لازم به ذکر است که این محصول و تمام محصولات ارتباط داخلی سیماران تنها به رنگ سفید تولید می‌شوند. این سیستم به وسیله سه سیم به هم وصل شده و راه‌اندازی می‌شود.

قیمت ارتباط داخلی سیماران مدل منشی DF

این محصول از قیمت مناسبی نسبت به انواع دیگر محصولات سیماران برخوردار است و از آن گذشته چون نصب آن آسان بوده به همین دلیل از محصولات پرطرفدار محسوب می‌شود. اگر شما هم قصد خرید این سیستم را برای موارد مناسب را دارید توصیه می‌کنیم به سایت ما که سایت آریا ایمن است مراجعه کنید.

شما می‌توانید به راحتی وارد سایت ما شوید و این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید و پس از تکمیل تمام مراحل سفارش آن منتظر بمانید تا همکاران ما آن را به محل مورد نظر شما ارسال کنند.‌ شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز این محصول به سایت ما مراجعه کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های ارزشمند آنها برخوردار شوید.

سخن پایانی

سیستم ارتباط راخلی سیماران مدل منشی DF از جمله محصولات ارزان قیمت و پرکاربرد شرکت سیماران است که می‌تواند در موارد مختلفی همچون کترینگ، اداره، مدرسه و …. مورد استفاده قرار گیرد. اگر شما هم تجربه استفاده از این محصول را دارید می‌توانید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. برای این منظور به سایت ما سر بزنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
R1104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

نوع سیستم
منشی ( فرعی )
پرسش و پاسخ (0)