×
دسته بندی: ارتباط داخلی

ارتباط داخلی سیماران همه با هم تا 240 نفر

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع محصول: ارتباط داخلی
کشور سازنده: ایران
برند سازنده: سیماران
مدل: یک به 240
ولتاژ ورودی: 220 ولت
نوع ارتباط: همه با هم
تعداد واحد: ارتباط داخلی همه با هم تا 240 نفر
گوشی: دارد
نمایشگر: دارد
سیم کشی: هفت سیم
نوع صفحه کلید: صفحه کلید دکمه ای
نوع نصب: دیواری
مقدار گارانتی: 30 ماه
جنس بدنه: پلاستیک
ادامه مطلب
908,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

ارتباط داخلی سیماران همه با هم تا ۲۴۰ نفر

یکی از محصولات داخلی که تولید شرکت سیماران است محصولی بی‌نظیر و منحصر به فرد بوده که می‌تواند ارتباط داخلی سیماران همه با هم تا ۲۴۰ نفر را برقرار کند. با وجود تکنولوژی پیشرفته به کار برده شده در تولید آن، این محصول به آسانی نصب می‌شود و برای نصب و راه‌اندازی آن به ۳ سیم و ترانس نیاز است. در حال حاضر استفاده از این محصول با استقبال خوبی همراه است. ما در مطلب امروز می‌خواهیم به معرفی این محصول پرکاربرد بپردازیم تا اگر قصد نصب و راه‌اندازی این سیستم را دارید با اطلاعات کامل‌تری اقدام کنید.

ارتباط داخلی سیماران مدل 1 به 240

چگونه از سیستم اینترکام سیماران همه با هم تا ۲۴۰ نفر استفاده می شود؟

این تکنولوژی پیشرفته و مجهز با امکانات خود در میان محصولات این شرکت خودنمایی می‌کند. عملکرد این سیستم به این ترتیب است که برای واحدهای تعداد بالا کارایی دارد. سیستم آنها شبیه مدل گوشی DMC است و می‌تواند تا ۲۴۰ گوشی را پشتیبانی کند. گوشی آن صفحه شاسی و صفحه نمایش دارد. در این گوشی شماره کسی که با آن شماره می‌گیرد یا با آن شماره تماس می‌گیرد ثبت می‌شود. این سیستم از امکانات خاصی برخوردار است و یکی از امکانات آن دارا بودن ۴ خط آزاد است یعنی اگر یکی از خط‌ها اشغال باشد امکان تماس با سه خط دیگر وجود دارد و در واقع برقراری تماس بین ۶ نفر به صورت همزمان انجام می‌گیرد. به منظور استفاده از این سیستم برای ۵ گوشی صوتی یک ترانس صوتی مورد نیاز است تا بتواند گوشی‌ها را تغذیه کند.

مزایای استفاده از سیستم ارتباط داخلی سیماران

سیستم ارتباط داخلی سیماران از سیستم‌های معروفی بوده که در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. با توجه به اینکه امروزه در واحدهای زیادی به ارتباط داخلی نیاز است افراد می‌توانند از این سیستم نهایت بهره را ببرند. از جمله مزایای استفاده از این سیستم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

● این سیستم از کیفیت صدای بالایی برخوردار است.

● این سیستم می‌تواند در محیط‌های با فاصله زیاد کاربرد داشته باشد.

● سیستم مزبور از ۴ مکالمه همزمان پشتیبانی می‌کند.

● با این سیستم، مکالمات به صورت محرمانه انجام می‌شود.

● از مزایای دیگر سیستم مورد نظر می‌توان به هزینه پایین و مقرون به صرفه آن اشاره کرد.

● این سیستم ارتباط داخلی طول عمر بالایی دارد.

● این سیستم می‌تواند از تعداد زیادی گوشی مرکزی DM استفاده کند.

● سیستم مزبور از لامپ سه رنگ تشخیص وضعیت خط برخوردار است.

● این سیستم این قابلیت را دارد که در محیط‌های با واحد بالا تا ظرفیت ۲۴۰ واحد مورد استفاده قرار بگیرد.

● این محصول بی‌نظیر دارای گارانتی معتبر بلند مدت و خدمات پس از فروش است. گارانتی آن می‌تواند در مدت ۳۰ ماه استفاده شود و همه نوع خرابی را در بر می‌گیرد و تنها شامل آب خوردگی، شکستگی و نوسان برق نمی‌شود.

سخن پایانی

از محصولات باکیفیت تولید داخل، سیستم ارتباط داخلی سیماران همه با هم ۲۴۰ نفر است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و برای واحدهای با تعداد زیاد گزینه مناسبی به شمار می‌رود. اگر شما هم به این سیستم نیاز دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آن به سایت آریا ایمن مراجعه کنید و در صورتی که با ابهام و سوالی در این زمینه مواجه شدید با همکاران ما در میان بگذارید؛ همچنین اگر شما هم از این سیستم استفاده کرد‌ه‌اید می‌توانید تجربیات خود را در مورد این محصول با ما به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
R1103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

نوع سیستم
رئیس ( مرکزی )
تعداد نفر برای برقراری ارتباط
ارتباط داخلی همه با هم تا 240 نفر
نوع ارتباط داخلی
ارتباط داخلی همه با همه
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/02/22

من به پیشنهاد یکی از همکارا این محصولو برای محل کارم خریدم هم از لحاظ هزینه و زمان خیلی صرفه جویی شد و از انتخابم راضی هستم

5.0
1399/09/02

هفته پیش 20تا از این مدل رو خریدیم برای داخل بیمارستان، فعلا که ازش راضی هستیم، قیمتش نسبت به خارجیاش خیلی مناسبه، پیشنهاد میکنم خریدش رو