×
دسته بندی: ارتباط داخلی

ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DMS

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

نوع محصول: ارتباط داخلی
کشور سازنده: ایران
برند سازنده: سیماران
ولتاژ ورودی: 220 ولت
نوع ارتباط: همه با هم یا به صورت منشی و رئیس
تعداد واحد: امکان برقراری ارتباط تا 20 نفر
گوشی: دارد
نمایشگر: دارد
سیم کشی: سه سیم
نوع صفحه کلید: صفحه کلید دکمه ای
نوع نصب: دیواری
مقدار گارانتی: 30 ماه
جنس بدنه: پلاستیک
ادامه مطلب
721,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DMS

سیستم ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DMS از محصولات شرکت سیماران در ایران است. این سیستم در مکان‌هایی مانند مدرسه، بیمارستان، اداره و … کاربرد دارد. این محصول که به نام گوشی صوتی ارتباط داخلی سیماران یک به بیست هم شناخته می‌شود این قابلیت را دارد که در ۲۰ جای مختلف با هم ارتباط برقرار کنند. اگر شما هم قصد دارید از این سیستم استفاده کنید لازم است از قبل نقشه و مشخصات مورد نیاز را تهیه کنید و ابزار و وسایل لازم را بخرید. برای اینکه در این مورد به اطلاعات کامل‌تری دست پیدا کنید با ما تا آخر مطلب امروز همراه باشید.

ارتباط داخلی سیماران مدل DMS

طراحی ظاهری ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DMS

ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DMS مدلی است که با استفاده از آن ۲۰ نفر می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند. این مدل این قابلیت را دارد که شماره تماس گیرنده را نشان دهد و مکالمه افراد به صورت محرمانه انجام می‌شود. این مدل با سه رشته سیم امکان ارتباط را فراهم می‌کند. جنس سیم‌ها مسی بوده تا صدا را با کیفیت مناسبی ارائه کند. این مدل از سیستم‌ها می‌تواند تا مسافت ۸۰ متر را پوشش دهد و افراد تا ۲۰ نفر در مسافت ۸۰ متر به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. از این نوع سیستم ارتباط داخلی اینترکام میتوانید به چند روش استفاده کنید. یکی از حالت ها به صورت منشی و رئیس است که یک عدد دستگاه رئیس استفاده می‌شود و بقیه منشی که در این حالت تنها رئیس میتواند با منشی ها ارتباط برقرار کند و در حالت دیگر می‌توانید از حالت همه با هم که هر 20 گوشی رئیس هستد و میتوانند همه با هم یک ارتباط صوتی برقرار کنند.

مشخصات اینترکام سیماران مدل رئیس DMS

این سیستم از تکنولوژی‌های برتری کمک می‌گیرد و می‌تواند غوغایی در ارائه سیستم داخلی کشور برپا کند؛ چرا که بیشتر سیستم ارتباط داخلی در کشور ما برای ۱۰ واحد ارائه شده‌اند. دستگاه مزبور دارای صفحه کلید و نمایشگری است که به اصطلاح سون سگمنت دارد و می‌تواند شماره‌ها را نمایش دهد. حتی می‌تواند شماره اتاق یا شماره واحد را به نمایش بگذارد. شما می‌توانید با صفحه کلید آن با گوشی‌های دیگر مجموعه ارتباط برقرار کنید. در این مدل هنگام مکالمه تنها یک خط کار می‌کند و خط‌های دیگر اشغال هستند. این سیستم از گارانتی ۳۰ ماهه برخوردار است و شما می‌توانید بعد از خرید این مدل از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

خرید ارتباط داخلی سیماران مدل رئیس DMS

برای خرید این مدل از ارتباط داخلی سیماران می‌توانید با مراجعه به سایت ما اقدام کنید‌. اگر می‌خواهید این دستگاه را سریع و آسان و با قیمت مناسب‌تر از قیمت بازار خریداری کنید، فرصت را غنیمت شمرید و به سایت آریا ایمن مراجعه کنید. برای خرید این محصول کافی است با گوشی یا هر دستگاه متصل به اینترنت دیگر نظیر لپ‌تاپ، رایانه و …‌ به سایت آریا ایمن وارد شوید و پس از مطالعه مشخصات این سیستم به سفارش آنلاین آن بپردازید. همکاران متعهد ما در سریع‌ترین زمان ممکن این محصول باکیفیت ایرانی را با قیمت مناسب به دست شما خواهند رساند. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت این محصول با ما تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
R1102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

نوع سیستم
رئیس ( مرکزی )
تعداد نفر برای برقراری ارتباط
ارتباط داخلی همه با هم تا 20 نفر
نوع ارتباط داخلی
ارتباط داخلی همه با همه
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/16

امکان ضبط مکالمه رو داره این مدل؟