×

جک پارکینگی فراز سیماران 4V

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 280 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 2 متر و 50 سانتی متر
مدت گارانتی:  24 ماهه سیماران
ولتاژ مورد نیاز: 230Vac~50Hz
جریان مصرفی: 1.2 تا 1.8 آمپر
قدرت موتور: 280 وات
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

جک فراز سیماران مدل 4V

شرکت سیماران یکی از شرکت های پیشرو در صنعت سیستم های حفاظتی می باشد که سالهاست در زمینه طراحی و تولید آیفون های تصویری، جک پارکینگ ، دوربین های مدار بسته، سیتم های اعلان حریق و دزد گیر اماکن فعالیت دارد و توانسته در این چند سال خود را به یک برند معتبر تبدیل کند. شرکت سیماران با اعتقاد تمام به اصل مشتری مداری و ارائه محصولات با کیفیت و قیمت قابل قبول توانسته حجم فروش خود را هر ساله بالا برده و سهم قابل توجه ای از بازار سیستم های حفاظتی و امنیتی را در اختیار بگیرد. جک پارکینگ سیماران از بهترین جک های ایرانی می باشد استقبال بالایی را در میان مشتریان جک های پارکینگ داشته است و این بار شرکت سیماران با توجه به نیاز مشتریانش محصول جدیدی را طراحی و تولید کرده است به نام جک  فرازسیماران مدل 4V که در ادامه به توضیح قابلیت های این جک می پردازیم.

جک سیماران مدل 4V

بسته جک پارکینگ سیماران مدل فراز 4V

● دو عدد بازوی جک سیماران

● مدار فرمان 4V به همراه باکس

● دوعدد چشمی

● دو عدد ریموت

طراحی ظاهری جک سیماران مدل 4V

شرکت سیماران سعی کرده در طراحی مدل فراز 4V ظاهری کاملا متفاوت با دیگر جک های خود داشته باشد. در این مدل قسمت قرار گیری موتور و گیربکس کمی بزرگتر شده است و دیگر شبیه به مدل های قبلی خود نبوده و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به جک وی تو کالیپسو calypso 400  دارد، نام برند سیماران نیز روی بدنه  این جک حک شده است و همچنین طول شفت جک سیماران مدل 4V به 40 سانتی متر می رسد.

مشخصات فنی جک برقی سیماران مدل 4V

جک برقی سیماران مدل فراز4V برای درب های هر لنگه 280 کیلوگرم وعرض 2.5 متر مناسب است که می تواند جوابگوی بیشتر درب های پارکینگ باشد. و حداکثر زاویه ی چرخش درب 110 درجه است که از ولتاژ ورودی 230 ولت استفاده می کند. این جک پارکینگ از مدار فرمان پیشرفته ای پشتیبانی می کند که قابلیت تنظیم کردن برای دو سرعت اولیه می باشد که هنگام باز و بسته شدن درب از یک سرعت یکنواختی پشتیبانی کند که امر باعث می شود بدون هیچ ضربه ای یا سو و صدایی درب پارکینگ بسته شود.

مقاوم در برابر فشار مخالف

از مزیت های این جک پارکینگی مقاومت در برابر فشار مخالف است که باعث می شود زمانی که در جهت عکس توسط هر عاملی بیرونی فشاری به درب وارد شد. از آسیب دیدن جک خودداری شود. و از این جهت دیگر نیاز به قفل برقی نمی باشد.

  گارانتی جک سیماران 4V

جک های پارکینگ سیماران یکی از باکیفیت ترین جک های ایرانی هستند. که با نام فراز تولید شده اند که انواع مختلفی از آن را تاکنون روانه ی بازار کرده است، جک سیماران 4V یکی از کامل ترین جک های شرکت سیماران می باشد. که علاوه برکیفیت و ماندگاری بالایش دارای گارانتی 24 ماهه ی شرکت سیماران است که در صورت هر گونه مشکلی خدمات پس از فروش این شرکت پاسخگوی شما خواهند بود.

جک سیمارن مدل 4V و رقبا

این روزها یک بازار رقابتی بسیار بالایی در میان شرکت های تولید کننده  جک های پارکینگ وجود دارد و به دلیل زیاد بودن برند های مختلف تنوع بسیار بالای آنها انتخاب یک جک پارکینگ کمی دشوار شده است اگر بخواهیم از جک های خارجی صرف نظر کنیم شرکت های ایرانی بسیار خوبی داریم که در حیطه تولید جک های پارکینگ در حال فعالیت هستند. جک تابا، الکتروپیک ( یوتاب)، آلدو، بتا و جک میلان که می توان به عنوان یک جک باکیفیت روی آن ها حساب باز کرد. جک میلان از جمله جک های خوب ایرانی است که قابلیت جابجایی درب های با وزن هر لنگه 350 کیلو گرم را دارد که مناسب برای ترددهای ساختمانی می باشند. اگر بخواهیم از محصولات سیماران رقیبی برای این جک به شما معرفی کنیم جک سیماران 4S می‌باشد.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت جک برقی سیماران مدل فراز 4V با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11113

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
280 کیلو
زاویه چرخش
110درجه
مقاوم دربرابرفشارمخالف

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
سویئچ خلاص کن کلیدی
پرسش و پاسخ (11)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 11 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/03/24

برای مکان های کم تردد جک خیلی خوبیه

5.0
1400/01/09
خریدار

سلام
نوشتید ارسال رایگان سفارشات بیشتر از 1 میلیون تومان ولی برای من کرایه در مقصد زدید.

5.0
1399/12/16

ما 12 واحد هستیم و میزان ترددمون هم بالاست این جک جواب ما رو میده ؟؟؟؟؟؟

5.0
1399/11/23

من این محصول رو ازتون خریدم، با اینکه شهرستان هستم خیلی زود به دستم رسید ممنونم از پیگیریتون.

4.0
1399/11/19

تو این رنج قیمتی بهتر از سیماران گیرتون نمیاد اگه نمیخواهید هزینه کنید این مدل جوابتون رو میده