×

جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 1200 کیلو

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 1200 کیلوگرم
حداکثر عرض درب: تا 8 متر
مدت گارانتی:  24 ماهه سیماران
ولتاژ مورد نیاز: 230Vac~50Hz
جریان مصرفی: 2.7 آمپر
قدرت موتور: 400 وات
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
دور موتور (RPM): 1400 بار
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: ریل+برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
12,950,000 تومان
جهت استعلام قیمت همکاری تماس بگیرید.
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 1200 کیلو

جک های پارکینگی امروزه جزو وسایل بسیار کارآمد و رایج در میان افراد محسوب می شوند. یکی از مطرح ترین تولید کنندگان محصولات حفاظتی و این نوع سیستم ها، برند موفق سیماران می باشد که با تولید محصولاتی با کیفیت و با تنوع بالا در تلاش است تا محصولاتی قابل رقابت با نوع خارجی را به بازار ارائه دهد. جک سیماران از نظر کیفیت و کارایی در رده بسیار بالایی قرار دارند. در ادامه این مطلب به شرح ویژگی ها و خصوصیات جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 1200 کیلو خواهیم پرداخت.

جک ریلی سیماران 1200 کیلو

معرفی جک سیماران مدل فراز ریلی 1200

کمپانی سیماران با گسترده کردن حیطه فعالیت خود در تولید محصولات حفاظتی، جک سیماران مدل فراز ریلی 1200 را تولید و به بازار عرضه نموده است. این جک پارکینگی موتور بسیار قدرتمندی دارد که برای درب های اتوماتیک کشویی تا وزن 1200 کیلوگرم مناسب و قابل استفاده می باشد. برای ساخت این محصول از نمونه ایتالیایی پروتکو الگو برداری شده است تا این محصول نیز بتواند از نظر کیفیت و کارایی با محصولات خارجی رقابت کند. برخی از خصوصیات جک ریلی سیماران 1200 کیلو شامل موارد زیر می باشد:

توان جابجایی 1200 کیلوگرم

ولتاژ 220 ولت

جریان کاری بین 1.5 تا 2.7 آمپر

قدرت موتور 400 وات

خازن 16 میکروفاراد

کاربری جک ها کشویی

محافظت دمایی 140 سانتی گراد

گارانتی 24 ماه

ویژگی های جک برقی فراز سیماران 1200 کیلو

با توجه به توان جابجایی 1200 الکترومکانیکی جک پارکینگی فراز سیماران می توان دریافت که این محصول در ساختمان هایی با تردد بالا نیز قابل استفاده است. همچنین با وجود قابلیت دو زمانه بودن این محصول، درب پارکینگ شما محکم و با شدت بسته نخواهد شد؛ زیرا سرعت آن کاهش می یابد. این جک پارکینگی با ولتاژ 220 ولت کار می کند که در زمانی که برق می رود می توانید از خلاص کن دستی استفاده کنید. سایر ویژگی های این محصول شامل موارد زیر می باشد:

مجهز به قابلیت گیت کنترل تردد

عدم نیاز به قفل برقی

دارای حرکتی نرم و بی صدا

امکان استفاده در اماکن تجاری و مسکونی

قابل استفاده در آب و هوا منفی 20 درجه و مثبت 50 درجه

امکان تنظیم روی مد اسباب کشی (از کارانداختن ریموت ها)

اقلام همراه محصول

طول ریل شانه ای 4 متر(4 شاخه یک متری)

موتور ریلی یک عدد

مدار فرمان یک عدد

چشمی (فتوسل) یک جفت

چراغ سردرب (فلاشر) یک عدد

ریموت کنترل یک جفت

برای نصب و راه اندازی هر وسیله ای، نیاز به یک سری محتویات و لوازم جانبی برای نصب آن است. محتویات و لوازم جانبی جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 1200 کیلو شامل یک عدد موتور ریلی، یک جفت چشمی یا فتوسل، یک عدد فلاشر سر درب و دو عدد ریموت کنترل می باشد.

ویژگی های جک ریلی 1200 کیلو سیماران

جک ریلی سیماران در 2 مدل جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 2000 و جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 1200 به بازار عرضه شده است. که این نوع جک ها مناسب درب هایی با وزن بالا می باشد. از ویژگی های خاص جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 1200 می توان به این نکته اشاره کرد که موتور آن نیاز به روغن کاری ندارد. ضد آب و گرد و غبار می باشد. این جک مناسب فضاهایی می باشد که کمبود جا جهت باز و بسته شدن درب داشته باشیم، و به این نکته باید توجه داشته باشیم که جک ریلی نیاز به فضایی به اندازه درب ، درجهت سمت راست یا چپ دارد که هنگام استفاده در آن مکان قرارگیرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، امکان اتصال آن به دستگاه کنترل تردد پلاک خوان است که امنیت ساختمان را تا چندین برابر افزایش می دهد. برای فعال نمودن این قابلیت در ابتدا نیاز است تا پلاک خودرو یا برچسب تگ واقع شده روی شیشه اتومبیل را برای دستگاه پلاک خوان مشخص و تعریف کنید. اینگونه دستگاه در زمان نزدیکی ماشین، می تواند پلاک آن شناسایی و درب را به صورت اتوماتیک باز کند. این قابلیت سبب صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.

قیمت جک ریلی سیماران 1200 کیلو

همانطور که بیان شد در ساخت جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 1200 کیلو از نمونه ایتالیایی پروتکو الگو برداری شده است که از نظر کیفیت و عملکرد، این محصول با نوع خارجی آن رقابت می کند. در حال حاضر قیمت جک درب اتوماتیک در این سایت، از بهترین قیمت های بازار به حساب می آید.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصول

توجه و آگاهی از گارانتی و خدمات پس از فروش، از مهم ترین نکات در خرید هر محصول محسوب می شود که البته این خدمات بسته به برندها و حیطه های فروش متفاوت است. جک ریلی سیماران 1200 کیلو همانند سایر محصولات سیماران دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. خوشبختانه کمپانی سیماران در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خود، یکی از متعهدترین و پاسخگوترین شرکت ها محسوب می شود.

بررسی با رقبا

از رقبای این محصول سیماران می‌توان به جک آیروس 1200 اشاره کرد که حداکثر تحمل 1200 کیلو و عرض درب تا 8 متر دارد. این جک که یک برند ایتالیایی است میتواند رضایت شما را به صورت کامل برآورده سازد.

سخن پایانی

در صورتی که قصد خرید جک پارکینگی را برای مجتمع تجاری و مسکونی یا مصارف صنعتی مد نظر دارید که در عین برخورداری از کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، می توانید جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 1200 کیلوگرم را خریداری کنید. این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارا است، تمامی نیازهای مصرف کننده را برطرف می کند. در صورت تمایل به خرید این محصول به صورت آنلاین، می توانید از طریق سایت آریا ایمن با شرایطی امن و بهترین قیمت، این محصول منحصر به فرد را تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

برق مصرفی
220 ولت
مناسب درب با وزن
1200Kg
قدرت موتور(وات)
400W
جریان مصرفی(آمپر)
2.7A

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
ریل
4 عدد ریل یک متری
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/20

خوبیه این جک اینه که سر و صدا نداره ما چند سالی هست برای در گارگاهمون داریم استفاده میکنیم

5.0
1399/09/09

من نصابم، از همه جکهای ایرانی که تاحالا نصب کردم تو وزن خودش بهتره و کمترین اذیت رو برای مشتری داره
از نظر قیمت هم که خییلی مناسبه

5.0
1399/09/01

این مدل جک رو نسبت به بقیه جک ها ترجیح میدم چون هم کم حجمه هم بی صداس وهم بدون نیاز به قفل برقیه

5.0
1398/03/11

سلام چندوقت یه بار ما قطعی برق داریم ولی خداروشکر با نصب این جک دیگه مشگلی نداریم چون که نیروی ذخیره برق داره واین یه نقطه خیلی مثبته ممنون از راهنمایی اریا ایمن.