×

ریموت جک برقی فراز سیماران طرح جدید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • ریموت فابریک
  • تعداد کانال: 4 کانال
  • فرکانس ریموت : 433.920 مگاهرتز
  • ریموت طرح جدید جک برقی سیماران محصول ایران
ادامه مطلب
توقف تولید
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

ریموت جک برقی سیماران طرح جدید

شرکت سیماران از جمله معروف ترین شرکت های ساخت انواع سیستم های حفاظتی است که سابقه بسیار خوبی را در کارنامه خود دارد. به همین دلیل قصد داریم تا یکی از پرفروش ترین و کاربردی‌ترین محصولات این شرکت، یعنی ریموت جک برقی سیماران جدید را به شما معرفی کنیم.

ریموت طرح جدید جک سیماران

مشخصات فنی محصول

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم محصولات شرکت سیماران جزو پرفروش ترین و با کیفیت‌ترین‌های حوزه محصولات حفاظتی برقی به حساب می آیند. ریموت جک سیماران جدید این شرکت، یکی از کاربردی ترین محصولات حفاظتی است که به دلیل گستردگی استفاده از آن، طرفدارهای بسیاری را به خود اختصاص داده است.

تکنولوژی مورد استفاده در این محصول به گونه ای است که می توان با فشردن یک دکمه درب پارکینگ را با استفاده از جک ها باز یا بسته کرد. این ریموت فرکانس ۴۳۳ دارد و قابلیت ست شدن با انواع درب اتوماتیک، کرکره های برقی، پنل های دزدگیر، قفل برقی و قفل مقابل برقی یا زبانه ای را دارد.

قیمت محصول

با اوضاع نابسامان بازار انتظار می رود قیمت تمامی کالاها افزایش بیابد اما این محصول به دلیل تعیین نرخ توسط شرکت، دارای قیمتی یکسان است. قیمت این محصول که قابلیت ست شدن با جک سیماران را دارد، ۶۵ هزار تومان است. همچنین این کالا ۲۴ ماه گارانتی دارد.

طراحی ظاهر این محصول

این کالا دارای ظاهری مستطیل شکل است که روی بدنه خود دارای ۲ عدد دکمه که از یکدیگر فاصله دارند، است. فاصله ایجاد شده بین این دو دکمه، به دلیل جلوگیری از فشردن ناخواسته هر دکمه به وجود آمده است تا برای کاربر استفاده از آن را آسان کند. در اطراف دو دکمه، خطی سبز رنگ دیده می شود که علاوه بر جدا کردن دکمه ها از بدنه، به افزودن زیبایی آن کمک فراوانی کرده است. اگر قصد خرید جک سیماران را دارید، می توانید از سایت آریا ایمن این کالا را خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11115

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
ریموت
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/04/19

سلام یه ریموت کاملا شیک و باکلاسه که خیلیم قیمت خوب و بصرفه ای داره از خریدم راضی و صد البته خوشحالم.