×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 897

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 270*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: دارد (یک به یک)
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,270,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

جنس بدنه آیفون الکتروپیک 897 ، ABS یا آنتی استاتیک می باشد و در طی زمان کیفیت رنگ آن تغییری نمی کند. با توجه به کارکرد ساده و قیمت آیفون تصویری مدل 897 الکتروپیک، می توان از علت های محبوبیت این محصول دانست. صفحه نمایش آن، از جنس LCD-TFT ساخته شده است و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت مطلوبی را ارائه می کند. همچنین قابلیت پشتیبانی از دو پنل را دارا است.

در این مقاله می خواهیم به بررسی مشخصات فنی و ظاهری آیفون تصویری الکتروپیک 897 یکی از محصولات شرکت الکتروپیک، تولید کننده آیفون تصویری ایرانی بپردازیم. این محصول با نمایشگر 4/3 اینچ یکی از ساده ترین آیفون های تصویری ایرانی موجود در بازار به شمار می آید. پنل آیفون تصویری الکتروپیک 897، سفید رنگ بوده و کلیدهای لمسی برای آن در نظر گرفته شده است. جنس بدنه آیفون الکتروپیک 897، ABS یا آنتی استاتیک می باشد و در طی زمان کیفیت رنگ آن تغییری نمی کند. با توجه به کارکرد ساده و قیمت آیفون تصویری مدل 897 الکتروپیک، می توان از علت های محبوبیت این محصول دانست. می توان ادعا کرد این محصول، از پیشتازان در طراحی بدنه و ساخت محصولات الکتروپیک می باشد. همچنین باید اشاره کرد که آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897، از زبان طراحی پرقدرتی در بین آیفون های تصویری الکتروپیک برخوردار است.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 شامل این موارد می باشد :

مانیتور 4.3 اینچی

همراه دو عدد کانکتور 5 پین و یک عدد کانکتور 4 پین

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

گوشی آیفون پیک، سمت چپ پنل قرار گرفته است و به وسیله آهنربا روی پنل قرار می گیرد. نمایشگر 3/4 اینچی آن نیز، سمت راست پنل طراحی شده است. پایین صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک 897، چهار دکمه لمسی به منظور تنظیمات مختلف قرار دارند. یک چراغ LED نیز در کنار این کلیدها قرار دارد که به هنگام روشن بودن صفحه نمایش فعال می شود. سمت راست نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک 897 نیز 3 کلید لمسی دیگر قابل مشاهده هستند که زیر هم قرار گرفته اند. کلید اول، به منظور مشاهده تصویر بیرون طراحی شده است و با لمس آن، صفحه نمایش روشن می شود. از کلید دوم برای برقراری ارتباط داخلی استفاده می شود. با لمس این کلید می توان با همسایگان و سایر واحدها ارتباط برقرار کرد. و در نهایت از کلید سوم نیز که با علامت قفل مشخص شده است، برای باز کردن درب ورودی استفاده می شود. از جنبه کارکرد و ویژگی های فنی، می توان آیفون تصویری الکتروپیک 897 را یکی از ساده ترین آیفون های تصویری به حساب آورد. بنابراین، در رده آیفون های اقتصادی قرار گرفته است.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک 897

با مشخصات ظاهری این مدل آیفون تصویری آشنا شدیم و حالا زمان آن رسیده تا ویژگی های خاص و منحصر به فردی که موجب وجه تمایز این محصول با سایر محصولات می شود را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از قابلیت ها و ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک شامل موارد زیر می باشد:

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک 897

یکی از مواردی که بر قیمت آیفون تصویری الکتروپیک تاثیرگذار می باشد، اندازه نمایشگر آن است. می توان بیان کرد با توجه به طراحی نمایشگر 3/4 اینچی آیفون الکتروپیک 897، اساسا شرکت الکتروپیک، این محصول را برای محیط های کوچک طراحی نموده است. علاوه بر این بدنه ظریف و کوچک این محصول، فضای کمی از دیوار را اشغال می کند. صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک 897، از جنس LCD-TFT ساخته شده است و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت مطلوبی را ارائه می کند.

نمایشگر آیفون تصویری 897 الکتروپیک، غیرلمسی بوده و تمام تنظیمات آن از طریق کلیدهای لمسی تعبیه شده در کنار نمایشگر انجام می گیرند. باید اذعان کرد که طراحی نمایشگر این محصول ظاهر زیبایی دارد. علاوه بر این نمایشگر دربازکن تصویری الکتروپیک 897، قابلیت زنگ بدون پاسخ دادن را دارد. یکی از مشخصات نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک 897، می توان به امکان مشاهده تصاویر به صورت زنده اشاره کرد.

آیفون الکتروپیک مدل897

پشتیبانی از دو پنل در آیفون تصویری 897 الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک 897، قابلیت پشتیبانی از دو پنل را به صورت همزمان داراست. این سیستم امکان استفاده از یک صفحه نمایش به ازای دو زنگ ورودی را فراهم کرده و کاربر را از نیاز به خرید پنل دوم بی نیاز می کند. بنابراین اگر ساختمان دو ورودی داشته باشد، به ازای هر ورودی یک پنل در نظر گرفته شده اما هر دوی این پنل ها به یک نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک 897 متصل می شوند. علاوه بر این، می توان به جای دو پنل درب ورودی، از یک پنل و یک دوربین مدار بسته استفاده کرد.

قابلیت ارتباط داخلی در آیفون تصویری الکتروپیک 897

آیفون تصویری الکتروپیک 897، قابلیت پشتیبانی از دو پنل را به صورت همزمان داراست. این سیستم امکان استفاده از یک صفحه نمایش به ازای دو زنگ ورودی را فراهم کرده و کاربر را از نیاز به خرید پنل دوم بی نیاز می کند. بنابراین اگر ساختمان دو ورودی داشته باشد، به ازای هر ورودی یک پنل در نظر گرفته شده اما هر دوی این پنل ها به یک نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک 897 متصل می شوند. علاوه بر این، می توان به جای دو پنل درب ورودی، از یک پنل و یک دوربین مدار بسته استفاده کرد.

ذخیره فیلم و عکس در آیفون تصویری الکتروپیک 897

آیفون تصویری الکتروپیک 897، از حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و امکان ذخیره تصاویر در آن وجود ندارد. البته در سایر مدل های حافظه دار محصولات شرکت الکتروپیک نیز، ثبت تصاویر دوربین مداربسته امکان پذیر نیست. بنابراین برای افرادی که به دنبال فراهم کردن امنیت بیشتر برای محل سکونت خود می باشند استفاده از مدل حافظه دار آیفون تصویری الکتروپیک توصیه می گردد.

جمع بندی و گارانتی

یکی از مزایای خرید آیفون تصویری الکتروپیک 897 ، کیفیت صدای آن می باشد. زمانی که ارتباطی بین واحدها برقرار می شود، صدای زنگ هم در داخل واحد و هم برای مخاطب بیرون باکیفیت یکسان و بالایی پخش می شود. علاوه بر این، شرکت الکتروپیک کیفیت بالایی از تصویر را در نمایشگر آیفون تصویری مدل 897 الکتروپیک به نمایش گذاشته است. با توجه به مشخصات و ویژگی های این محصول می توان گفت قیمت آیفون تصویری الکتروپیک 897 ، مناسب بوده و در دسته آیفون های تصویری اقتصادی قرار دارد. مدل 897 آیفون الکتروپیک، مانند سایر محصولات شرکت الکتروپیک، از ضمانت نامه 36 ماهه برخوردار است. این ضمانت نامه از تاریخی که در فاکتور فروش توسط نمایندگی و یا فروشنده درج می گردد، قابل استفاده   می باشد. کاربران می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل فنی که در دفترچه ضمانت نامه قید شده باشد، از گارانتی رایگان این محصول استفاده کنند. بنابراین مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی الکتروپیک از مزایای رایگان گارانتی بهره مند شوند.

آیفون الکتروپیک 897

برخورداری از ضمانت نامه طولانی مدت از مزایای آیفون تصویری الکتروپیک 897 به شمار می آید. چرا که موجب اطمینان خریدار از خرید آیفون تصویری الکتروپیک می گردد. زمانی که یک محصول هر چند با کیفیت بالا را تهیه می کنید، باز هم امکان مواجهه به مشکلات فنی غیرممکن نخواهد بود. بنابراین برخورداری از ضمانت نامه می تواند خریدی آسان و ایده آل را تضمین کند. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مفتخر است تا در صورتی که تصمیم به خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل897 گرفته اید، این محصول را با قیمت و پشتیبانی مناسب در اختیار شما قرار دهد.

آیفون تصویری الکتروپیک 897 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 یکی از جدیدترین و متفاوت ترین . مانیتور‌های شرکت الکتروپیک است. قابیلت مگنت دار بوردن این مانیتور باعث این تفاوت شده است که در این مدل شما می‌توانید بدون برداشتن هندست گوشی، از طریق اسپیکر هم با فرد بیرون محوطه ساختمان ارتباط صوتی برقرار کنید. قابلیت ارتباط داخلی، قابلیت اتصال به دو پنل از دیگر قابلیت های این مانیتور می‌باشد. اگر بخواهیم نمونه ای را در مدل های دیگر به شما معرفی کنیم آیفون تصویری تابا مدل 1035 بهترین گزینه است که دارای قابیلت ارباط داخلی، حافظه داخلی برای ذخیره سازی عکس و فیلم و تنها تفاوتی که با این مدل دارد صفحه نمایش 3.5 اینچی آن است که یک تصویری کوچک تر را برای شما به نمایش می‌گذارد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM208

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (8)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 8 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/12/22

خیلی عالی هست و سیم دار هست

5.0
1400/08/27

راسیتش من از این مدل خلی خوشم امده میخوام بخرمش ولی میترسم گوشیش چون آهنربایی هست سریع خراب بشه
یا ممکنه در زمان استفاده از دستمون بیوفته بشکنه
این مدل باسیمش تولید نمیشه؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم جواب بدید ؟؟؟؟؟

پاسخ از آریا ایمن : خیلی عالی هست و سیم دار هست
5.0
1400/03/19

توی حالت اسپیکر هم میشه گذاشتش و دیگه از گوشی استفاده نکرد کلا مانتیور جمع و جوری هست

5.0
1399/12/16

خیلی قشنگه، من به خاطر قیافه ش خریدم، فقط امیدوارم مگنت های ضعیف نشه به مرور

5.0
1399/12/13

یکی از بهترین نوآوری های الکتروپیک
خیلی قشنگه

محصولات مرتبط