×
برند:

جک برقی پارکینگی میلان شفت بلند Mohest 5

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع ومدل جک: بازویی،Mohest5
تحمل وزن هرلنگه: 300 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 3.5 متر
مدت گارانتی : 24 ماهه
تعداد تردد درشبانه روز: 100 بار
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
طول کورس: 50سانتی متر
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
8,200,000 تومان
7,970,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ میلان مدل mohest 5

شرکت میلان یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر ایرانی است که به تولید جک درب پارکینگ می‌پردازد. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و با تکنولوژی‌های نوین توانسته است نماد استاندارد را کسب کند؛ همچنین توانسته از آزمایشگاه کنترل کیفیت نمره‌های عالی را به دست بیاورد. محصولات این شرکت با توجه به مقاومت بالا قیمت‌های مناسب و ارزانی دارند که موجب جلب رضایت مشتریان و متقاضیان زیادی در داخل کشور خارج کشور شده‌اند.

جک میلان مدل mohest 5

مشخصات ظاهری و ویژگی‌ های جک اتومات میلان مدل mohest5

قبل از اقدام به خرید جک پارکینگ میلان مدل mohest500 بهتر است با ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری این محصول آشنا شوید تا از خرید خود مطمئن گردید. جک اتوماتیک پارکینگ میلان از ابزارهای بسیار سبکی ساخته شده که می‌توان آن را روی انواع درها و محیط های مختلف نصب کرد جنس بازوهای جک اتوماتیک از استیل به کاربرده شده و روی موتور بازوها پلاستیک فشرده استفاده شده است تا در برابر ضربه‌ها مقاوم باشد؛ همچنین با به‌کارگیری مواد مقاوم برای این دستگاه موجب شده تا طول عمر بیشتری داشته باشد. جک پارکینگ دارای دو عدد فوتسل یا چشمی به همراه یک جعبه مدار فرمان و چراغ فلاشر است تا بتواند دستگاه را کنترل کند و به حرکت درآورد. همچنین این دستگاه مجهز به استاندارد حفاظتی ip است مثلا زمانیکه دستگاه به‌ محیطی که سرپوشیده نباشد از نفوذ آب باران، گردو غبار و... جلوگیری می‌کند و دستگاه را دربرابر این عوامل مقاوم می‌سازد.

مشخصات فنی جک پارکینگ اتوماتیک میلان مدل mohest5

جک پارکینگ میلان مدل mohest 5 موتوری دارد که قدرت حرکت دهنده ان برای درب‌هایی با هر لنگه وزن 300 کیلوگرم مناسب است. برای درب‌هایی نصب می‌گردد که دارای عرض 3/5 متر هستند و این درب‌ها را میتوان در طول یک ساعت در تعداد بالایی بازگشایی کرد. برای انواعی از ساختمان‌ها چه مسکونی و چه اداری با هر نوع دربی می‌توان ان را نصب کرد.

ویژگی های جک برقی میلان مدل mohest5

مناسب درب‌های دو لنگه

جابجایی در هایی با وزن هر لنگه 300 کیلوگرم

عملکرد دو سرعته

قیمت مناسب

رعایت استاندارد جهانیip44

گارانتی 24 ماهه

ماکزیمم زاویه باز شدن تا 110 درجه

حداکثر زمان باز شدن در پارکینگ تا 27 ثانیه

برق مصرفی 220 ولت

قابلیت تردد 100 بار در روز

قابلیت ترمزگیری و توقف در برابر موانع

اقلام همراه جک برقی میلان mohest 5

با خرید جک پارکینگ میلان مدل mohest500 پکیج دریافتی شما از سایت ما شامل اقلام زیادی است که تک‌تک آنها را نام می‌بریم. این اقلام عبارتند از دو عدد فتوسل یا چشمی، یک جعبه مدار فرمان و چراغ فلاشر جهت کنترل و نمایش حرکت جک، کنترل برد میلان مدل Q 2021C به همراه باکس.

رقبای جک درب پارکینگ میلان مدل mohest5

این محصول بی نظیر از آن جهت که کیفیت بالایی دارد و از مواد مرغوب تولید شده می‌توان گفت که به سختی می توان رقیبی برای آن در نظر گرفت. در بازار جک پارکینگ میلان مدل mohest 5 به دلیل کیفیت بالایی که دارد با جک سیماران ۶S در رقابت است و می‌توان گفت این جک  در بازار خواهان زیادی دارد. این محصول از مواد با کیفیت و مرغوب تولید شده است که باعث شده در بین کاربران محبوب واقع گردد. شرکت میلان یک مدل جک پارکینگ میلان مدل mohest4 را قبل از این محصول تولید کرده و روانه بازار کرده است و همچنین بعد از این محصول جک پارکینگ میلان مدل mohest 6 را نیز تولید کرده که از نظر ظاهری و ویژگی‌ها مانند جک میلان 5 هستند. در واقع این دو مدل را می‌توان رقیبی برای این محصول دانست.

سخن آخر

برای خرید جک های  پرکاربرد می‌توانید به سایت آریا ایمن سر زده و همچنین می توانید قیمت جک پارکینگ میلان مدل mohest5 را با قیمت calypso 600 مقایسه کنید، و  بعد از خرید و استفاده از این محصول نظرات خود را راجع به ان با ما در میان بگذارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J17102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
میلان ( ایرانی )
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
300 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/09/16

با توجه به گمنام بودنش تو جک های داخلی جک خیلی خوبیه، من ازش زیاد نصب کردم کسی تاحالا شکایتی نداشته

5.0
1399/09/04

با توجه به این که تو جک های ایرانی شفت بلند خیلی کمه به نظرم هم از نظر قیمت و هم کاربرد جک مناسبی به نظر میاد