×
برند:

جک برقی پارکینگ میلان شفت کوتاه Mohest 4

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع ومدل جک: بازویی،Mohest4
تحمل وزن هرلنگه: 200 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 2.75 متر
مدت گارانتی : 24 ماهه
زاویه چرخش: 110 درجه
تعداد تردد در24ساعت: 100 بار
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
طول کورس: 40سانتی متر
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
9,350,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ میلان مدل mohest 400

شرکت میلان یکی از شرکت‌هایی است که در ایران از اعتبار خوبی برخوردار است. این شرکت نزدیک به چند دهه در عرضه تولید جک درب پارکینگ فعالیت دارد. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب که با تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده‌اند، توانست نماد استاندارد و نمره قبولی از آزمایشگاه‌های کنترل را بدست آورد و در ایران و بازارهای خارج از کشور به دلیل کیفیت بالای محصولات در عین ارزان بودن، جایگاه ویژه‌ای پیدا کند و برند محبوب خریداران و متقاضیان واقع گردد. جک پارکینگ میلان مدل mohest 400 دارای استاندارد حفاظتی IP است و شما به همین دلیل می‌توانید در حیاط‌ها و مناطقی سر باز با خیالی آسوده از این محصول بی‌نظیر استفاده کنید.

جک میلان مدل mohest 4

مشخصات ظاهری جک میلان مدل mohest 400

برای خرید جک پارکینگ میلان مدل mohest 400 ابتدا باید با مشخصات ظاهری و ویژگی‌های آن آشنا شوید. جک اتوماتیک پارکینگ میلان ابعاد مناسبی دارد که می‌توان آن را روی هر نوع درب و محیط مختلفی چه سر پوشیده و چه سرباز نصب کرد. جک‌های پارکینگ که در محیط‌های روباز استفاده می‌شوند از استیل بوده و روی موتور بازوهای ان پوشش پلاستیک فشرده قرار گرفته است تا در صورت برخورد خودرو یا هرگونه ضربه‌ای با جک، مقاومت بالایی داشته باشد و طول عمر ان افزایش یابد. همانطور که گفته شد این محصول به دلیل داشتن استاندارد حفاظتیIPکه دارد می‌تواند در محیط‌های سرباز از جمله حیاط‌ها نصب گردد. این محصول از مقاومت بالایی برخوردار است و در مقابل نفوذ آب باران ذرات گرد غبار و هر عامل مخربی مقاومت بی‌نظیری دارد.

مشخصات فنی جک اتوماتیک میلان مدل mohest 400

این جک پارکینگ قدرت حرکت دهنده موتور ان برای درب‌هایی مناسب است که وزن هر لنگه ان 200 کلیوگرم است. این محصول می‌تواند روی درب‌هایی نصب گردد که عرضشان 2.75 متر است. می‌توان در تعداد بالا درب را در عرض یک ساعت بازگشایی کرد؛ همچنین در انواع ساختمان‌ها اداری و مسکونی امکان استفاده از ان وجود دارد و می‌توان روی هر نوع دربی با خیال آسوده نصب کرد.

یژگی های جک برقی میلان مدل mohest 400

برق مصرفی 220 ولت

ماکزیمم زاویه باز شدن تا 110 درجه

حداکثر زمان باز شدن در پارکینگ تا 27 ثانیه

مناسب در هایی با وزن هر لنگه 200 کیلوگرم

قابلیت تردد 100 بار در روز

قابلیت ترمزگیری و توقف در برابر موانع

ساخت کشور ایران

دارای 24 ماه گارانتی

اقلام همراه جک میلان mohest 400

با اینکه جک پارکینگ در مدل‌ها و برندهای مختلفی در بازار به فروش می‌رسند اما جک بتا فاب ۶۰۰ با برد راک ازبا خرید جک پارکینگ میلان مدل mohest 400 پکیجی را دریافت می‌کنید که اقلامی را در خود جای داده است. این اقلام که در پکیج جک پارکینگ موجوداند عبارتند از دو عدد فتوسل یا چشمی، یک جعبه مدار فرمان و چراغ فلاشر جهت کنترل و نمایش حرکت جک، کنترل برد میلان مدل Q 2021C به همراه باکس.

رقبای جک درب پارکینگ میلان مدل mohest 400

این محصول بی نظیر از آن جهت که کیفیت بالایی دارد و از مواد مرغوب تولید شده می‌توان گفت که تقریبا رقبایی نظیر جک سیماران 4L یا  جک کالیپسو 400 در بازار دارد؛ اما شرکت میلان مدل‌های دیگری از همین محصول با نام‌های جک پارکینگ میلان مدل mohest 5 و جک پارکینگ میلان مدل mohest 6 نیز تولید کرده است که می‌توانند رقبایی برای این محصول باشند. این محصولات با قابلیت های ویژه شبیه جک پارکینگ میلان مدل mohest 4 هستند و ویژگی‌های آنها نیز مانند این جک است.

سخن آخر

اگر قصد خرید این جک را دارید بهتر است در قسمت محصولات قیمت جک پارکینگ میلان مدل mohest 400 سایت اریا ایمن را مشاهده کرده و بعد از اطلاع یافتن از قیمت اقدام به خرید کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J17101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
میلان ( ایرانی )
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2.75 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
200 کیلو
درجه حفاظتی
IP54

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/11/29

جک خوبی هست فقط بعضی موقع ها خیلی سر و صدا میکنه حالا نمیدونم مشکل از جک هست یا اینکه نصاب نتونسته درست نصبش کنه در کل تو این قیمت میصرفه بخرید...

5.0
1399/09/24

قیمت مناسب و کارایی خوبش باعث شده ما تو شهرستانمون براش خیلی مشتری داشته باشیم و زیاد ازش میفروشیم
خیلی ممنون از شما و سایتتون

5.0
1399/08/26

با توجه به قیمت اقتصادی جک خوبیه ما که راضی هستیم