×

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده خیام الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
39,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
آنتن دو منظوره
66,000 تومان
زنگ دینگ دانگ
102,000 تومان
زنگ ملودی
81,000 تومان
سوکت تلفن تک
46,000 تومان
سوکت شبکه 1 پورت
100,000 تومان
سوکت شبکه 2 پورت
154,000 تومان
شاسی زنگ
42,000 تومان
فیش آنتن
40,000 تومان
پریز ارت (MK(BS-1363
55,000 تومان
پریز ارت دار (مغزی پلی کربنات)
46,000 تومان
پریز برق
39,000 تومان
پریز برق ارتدار
45,000 تومان
کلید تبدیل
46,000 تومان
کلید دو پل
47,000 تومان
کلید دیمر روشنایی
154,000 تومان
کلید سه پل
67,000 تومان
کلید کراکس
65,000 تومان
کلید کولر
121,000 تومان
کلید یک پل
41,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام در رنگ سفید و با بدنه ای مربعی شکل مستحکم و مقاوم تولید و به عرضه رسیده است. این محصول دارای قیمتی نسبتا پایینی بوده و جز محصولات پرفروش محسوب می شود. این مدل در انواع مکانیزم های متفاوت ارائه شده است تا بتوان کلیه نیاز های یک ساختمان را رفع کرد.

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام یکی از محصولات کمپانی ایرانی خیام الکتریک است. این کمپانی یکی از معروف ترین کمپانی های فعال در زمینه تولید کلید و پریز در ایران است که محصولات آن بین کاربران محبوب میباشد. کلید و پریز خیام دارای کیفیت بالا و بوده و همچنین در مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود است‌. در این متن ما به مشخصات کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام خواهیم پرداخت. مدل آرام به صورت ساده و زیبایی طراحی شده است. بنابراین این مدل باب سلیقه اکثر افراد قرار میگیرد. این مدل به رنگ سفید ارائه شده است که میتوان آن را در محیط های متفاوت اداری و غیر اداری مثل مجتمع های تجاری، منازل و غیره مورد استفاده قرار داد. به دلیل طراحی ساده این محصول و تولید آن به رنگ سفید می توان آن را به راحتی در انواع گوناگون دکوراسیون به کار برد. از این رو هیچ محدودیتی در استفاده از این محصول وجود ندارد. کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام برای افرادی که به دنبال کلید و پریزی به صرفه و در عین حال شیک هستند، بسیار مناسب است.

کلید و پریز خیام مدل آرام

ویژگی های کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام

کمپانی خیام الکتریک، کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام را در مکانیزم هایی متنوع تولید و به عرضه رسانده است. بنابراین میتوانید در خرید کلید و پریز مدل خیام انواع پریز، سوکت، کلید های تک پل و دو پل فیش آنتن و غیره را تهیه کنید. کلید پریز مدل آرام از مواد اولیه مرغوب از جنس پلی کربنات مقاوم تولید شده است که دارای درجه بالایی استحکام و مقاومت در برابر عوامل خارجی است. این محصول دارای عمر طولانی است و مدل ساده آن موجب از مد نیفتادن آن میشود. با خرید این محصول بدون شک در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. بدنه این محصول مربعی شکل است و به صورت یکدست ارائه میشود. یکی از اصلی ترین ویژگی های این مدل نصب و اجرای آسان آن است.

قیمت و خرید این محصول با صورت آنلاین

اگر شما نیز قصد خرید کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام را دارید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما عزیزان می توانید اقدام به خرید کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام از فروشگاه آریا ایمن کنید. یکی از بهترین ویژگی های خرید از این فروشگاه، خرید به صورت غیر حضوری است. البته گفتنی است که این فروشگاه قیمت کلید و پریز خیام را بسیار مناسب در نظر گرفته است. قیمت کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام نسبت به مکانیزم و موادی که در تولید آن به کار رفته است، بسیار مناسب است.

اگر بخواهیم نمونه ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم بهترین گزینه کلید و پریز دلند مدل آسا سفید میباشد که به دلیل طرح و رنگ بسیار زیبایش می‌تواند محیط اطرافتان را به کلی عوض کند

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آرام

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P6113

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
خیام الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/11/05

جنس پلاستیکش خیلی خوبه مثل برندهای قلابی نیست که شکننده و خشک باشه و بسته بندی خوبی داشت

من تو تخفیفات خریدمش خیلی راضیم