×

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-950 wifi-battery

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
تشخیص هویت: اثر انگشت-رمز-کف دست-تشخیص چهره
ضد خش و تقلب: سنسور نوری دارد
تعداد تردد: 80000 تردد
ظرفیت اثر انگشت: 2000 اثر انگشت
ظرفیت تشخیص چهره: 500 چهره
ظرفیت تشخیص کف دست: 1000 کف دست
زمان تشخیص اثر انگشت: کمتر از 1 ثانیه
پیام صوتی: دارد-پذیرش و عدم پذیرش
تخلیه اطلاعات تردد: دارد- از طریق USB و شبکه
تخلیه اطلاعات از WIFI: ندارد
سایز صفحه نمایش: 4/3 اینچ-لمسی
ادامه مطلب
15,300,000 تومان
توضیحات

دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-950P

یکی از الزامات برای مجموعه‌ها و سازمان‌های پرتردد، دستگاه حضور غیاب است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-950P می‌توان به تطبیق و شناسایی کاربران اشاره کرد که مطابق با آخرین فناوری شناسایی بایومتریک طراحی شده‌ است. عملیات شناسایی با استفاده از تشخیص چهره، کلمه عبور، الگوی رگ‌های کف دست و ترکیبی از این روش‌ها انجام می‌شود. این دستگاه بدون نیاز به رایانه، تنها با اطلاعاتی که از کاربر دریافت می‌کند، می‌تواند عملیات کنترل رفت‌وآمد را ثبت نماید. در ادامه قصد داریم دستگاه معرفی کنید.

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-950P با پس زمینه شرکت

مشخصات کلی دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-950P

همان‌طور که گفته شد این دستگاه می‌تواند کنترل تردد پرسنل و کارمندان را انجام دهد. این دستگاه حضور غیاب توسط شرکت‌ کارابان ارائه‌ شده است که می‌تواند رفت‌وآمد پرسنل را ثبت و ضبط نماید و به‌صورت قدرتمند تمامی اطلاعات را از ۳ روش تشخیص چهره، کلمه عبور اثر انگشت و ترکیبی از آن‌ها انجام دهد. با وجود این دستگاه کنترل تردد با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

معرفی اجمالی دستگاه

این دستگاه می‌تواند حدود ۱۰۰۰۰۰ ثبت را انجام دهد، ۵۰۰ چهره و ۱۰۰۰ الگوی کف دست و ۲۰۰۰ اثر انگشت را ذخیره نماید و شناسایی به وسیله آن‌ها را در کمتر از ۲ ثانیه انجام دهد. در زمان ثبت تردد امکان پخش پیام‌های صوتی جهت اطلاع از ثبت صحیح یا غیر صحیح وجود دارد و به وسیله شناسه تصویری نمایش تصاویر و پرسنل انجام‌ شده انجام می‌شود. در واقع می‌توان گفت این دستگاه امنیت بسیار بالایی برای حضور غیاب دارد. به‌صورت پیش‌ فرض نرم‌ افزار موجود روی دستگاه توانایی پشتیبانی از ۲۰ نفر را دارد و حتی افزایش تعداد نفرات امکان‌پذیر خواهد بود.

طراحی و ساخت دستگاه

این نوع دستگاه حضور غیاب دارای صفحه نمايش لمسی 4.3 اينچ بوده که می‌تواند از انواع تصاویر پشتیبانی کند و پیام‌های اختصاصی و عمومی را پس‌ از ثبت تردد روی صفحه نمایش نشان دهد. جالب است بدانید که امکان تغییر تصاویر پس‌زمینه وجود دارد و می‌تواند از آن به‌عنوان امور تبلیغاتی و حتی اطلاع‌رسانی استفاده کرد. با توجه به ابعاد و وزن دستگاه، فضای کمی را اشغال می‌کند و نصب آن بسیار آسان است.

منبع تغذیه دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-950P

منبع تغذیه این محصول برق شهری با توان ۱۲ ولت و ۳ آمپر است؛ همچنین برای عملکرد آن در هنگام قطعی برق می‌توان از یک باتری داخلی (لیتیم) استفاده کرد.

قیمت دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-950P

با توجه به قابلیت و عملکرد بسیار خوبی که این دستگاه حضور غیاب دارد، قیمت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. در واقع برای مجموعه‌ها و سازمان‌هایی که لازم است تردد پرسنل ثبت شود، جزو تجهیزات الزامی محسوب می‌شود.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با سال‌ها سابقه در زمینه ارائه محصولات کارابان، دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-950P را با گارانتی ۱۲ ماهه ارائه می‌کند. جهت خرید این محصول می‌توانید از همین سایت اقدام به ثبت سفارش کرده و محصول را در محل تحویل بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Y2108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
کارابان
محصول کشور
چین
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

تشخیص چهره
اثر انگشت
رمز عبور
کارتخوان
اتصال به گیت تردد
صفحه نمایش
نوع دستگاه حضور و غیاب
تشخیص چهره
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/09/20

ببخشید آیا این دستگاه به سنسور دوم هم متصل میشه؟

5.0
1399/09/13

نرم افزار این دستگاه برای استفاده چند نفر هستش؟