×

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-630 ID

تشخیص هویت: اثر انگشت-رمز-کارت-تشخیص چهره
ضد خش و تقلب: سنسور نوری دارد
تعداد تردد: 80000 تردد
ظرفیت اثر انگشت: 500 اثر انگشت
ظرفیت تشخیص چهره: 400 چهره
ظرفیت کارت: 1000 کارت
زمان تشخیص اثر انگشت: کمتر از 1 ثانیه
پیام صوتی: دارد-پذیرش و عدم پذیرش
تخلیه اطلاعات تردد: دارد- از طریق USB و شبکه
تخلیه اطلاعات از WIFI: ندارد
سایز صفحه نمایش: 3 اینچ
ادامه مطلب
7,350,000 تومان
توضیحات

دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-630 ID

یکی از تولیدکنندگان دستگاه حضور غیاب، شرکت کارابان است. این شرکت تمامی محصولات خود را به مدت ۱۲ ماه گارانتی می‌کند. اگر قصد دارید برای محل کار خود یک دستگاه کنترل تردد تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-630 ID است. با خرید این دستگاه می‌توانید از خدمات پس‌ از فروش این شرکت نیز بهره‌مند شوید. در ادامه قصد داریم به معرفی دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-630 ID بپردازیم.

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-630 با قابلیت تشخیص چهره

خدمات دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-630 ID

همان‌طور که گفته شد این دستگاه می‌تواند کنترل تردد پرسنل و کارمندان را انجام دهد. علاوه‌ بر این دستگاه حضور غیاب کارابان مجهز به نرم‌ افزارهای فارسی حقوق و دستمزد است. جهت آموزش رایگان استفاده از دستگاه و نصب آن و همچنین تعمیر و نگهداری توسط شرکت کارشناسان مربوطه به محل اعزام خواهند شد.

مشخصات کلی دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-630 ID

دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-630 ID برای نصب در شرکت‌ها و مراکز پرتردد بسیار مناسب است؛ زیرا ثبت ساعت ورود و خروج پرسنل را انجام می‌دهد. در واقع این دستگاه حضور غیاب به روش‌های مختلف مانند اثر انگشت، تشخیص چهره، کلمه عبور و کارت ورود و خروج کارمندان را ثبت می‌کند. این دستگاه برای حضور غیاب نیاز به اتصال رایانه ندارد و به‌صورت پیش‌فرض می‌تواند حضور غیاب ۲۰ نفر را پشتیبانی کند. البته با افزودن نرم‌افزارهای دیگر می‌توان نفرات بیشتری را پوشش داد.

بررسی کلی محصول

در برخی محیط‌ها پرسنل و کارمندان تمام مدت با دستکش کار می‌کنند و با مواد شیمیایی سروکار دارند؛ به کمک دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-630 ID بدون نیاز به تماس فیزیکی با دستگاه می‌توانند تردد خود را ثبت نمایند. در واقع این تکنولوژی در دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره، می‌تواند عملیات ثبت تردد را راحت‌تر کرده و به کمک یک دوربین داخلی و پشتیبانی از شناسه تصویری اشخاص حضور غیاب آن‌ها را انجام دهد.

نمایشگر دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-630 ID

این سیستم حضور غیاب دارای صفحه نمایش رنگی ۳ اینچ بوده و انواع تصاویر را پشتیبانی می‌کند‌. کاربری این دستگاه بسیار آسان و راحت است. تنظیمات مختلفی همچون تعریف ساعت هشدار، تغییر پس‌زمینه برای اطلاع‌رسانی و تبليغات روی صفحه نمایش قابل اجرا هستند.

امکانات دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-630 ID

• تقویم شمسی و میلادی به طور پیش‌فرض روی دستگاه قرار دارد

• دارای نرم افزار مخصوص حضور غیاب

• دارای چهار کلید عملیاتی

• مجهز به سنسور نوری ضدخش

• دستگاه حضور غیاب کارابان به واسطه USB ، TCP/IP و RS485 قابلیت دسترسی به اطلاعات ثبت شده را دارد.

سخن پایانی

مجموعه آریا ایمن ارائه کننده‌ دستگاه حضور غیاب کارابان مدل KTA-630 ID است. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق همین سایت اقدام به سفارش این دستگاه نمایید و آن را همراه با خدمات پس‌ از فروش در محل تحویل بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Y2107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
کارابان
محصول کشور
چین
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

تشخیص چهره
اثر انگشت
رمز عبور
کارتخوان
اتصال به گیت تردد
صفحه نمایش
نوع دستگاه حضور و غیاب
تشخیص چهره
پرسش و پاسخ (0)