×

پکیج کامل دزدگیرفایو استار SA-205 (بی سیم)

  • قابلیت استراق سمع
  • اعلان سرقت فایو استار
  • قابلیت یادگیری 40 ریموت
  • صفحه نمایش دیجیتال ندارد
  • دارای 4 زون قابل برنامه ریزی
  • دارای گارانتی 12 ماهه فایو استار
  • مجهز به زون 24 ساعته TAMPER
  • قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت دارد
  • قابلیت خاموش روشن کردن از راه دور
  • قابلیت بارگیری 40 عدد چشمی بر روی زون 2
  • فرکانس ورودی و خروجی در باند 350 مگاهرتز
  • امکان فعال و غیر فعال کردن توسط ریموت کنترل
  • مجهز به زون 24 ساعته برای پدال و شاستی و اعلام حریق
ادامه مطلب
4,521,000 تومان
تعداد سنسور را انخاب کنید
توضیحات

پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-205

در این جا قصد داریم به پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-205 بپردازیم. دزدگیرها از جمله وسایل امنیتی هستند که برای اماکن و خودروها مورد استفاده قرار می گیرند. لذا طبق برنامه ریزی و تنظیمات انجام شده، در صورت بروز مورد مشکوک، با صدای آژیر اعلام هشدار می کنند. بدین ترتیب، افراد پیرامون مکان یا خودرو از بروز یک مورد غیر عادی اطلاع پیدا کرده و از طریق تنظیمات تکمیلی روی برخی از دزدگیرها، حتی مالک نیز با هر فاصله ی مسافتی از بروز این رویداد مطلع خواهد شد. پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-205، نیز دارای یک دزدگیر است که برای اماکن مناسب بوده و علاوه بر آن سایر تجهیزات جانبی برای نصب و راه اندازی سیستم دزدگیر را دارا می باشد. برای آشنایی با سایر ویژگی ها و قابلیت هایی که این دزدگیر در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و دریافت راهنمایی در راستای خرید دزدگیر منزل، با ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های دزدگیر موجود در پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-205 در حوزه ی کنترل سنسورها

دارای زون دینگ دانگ

دارای تفکیک زون های 1 و 2

دارای زون تاخیری 3 دقیقه ای

بهره مندی از 4 زون قابل برنامه ریزی

دارای زون قابل تحریک با انواع سنسور

مجهز به زون 24 ساعته از نوع TAMPER

بهره مندی از حافظه ی زون های تحریک شده

بهره مندی از زون 24 ساعته برای شاستی، پدال و اعلام حریق

بهره مندی از یک پنل جهت نمایش وضعیت زون ها و حالات دستگاه

بهره مندی از زون شماره ی 2 با قابلیت بارگیری 40 عدد چشم بی سیم

ویژگی های زون موجود در پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-205 چه امکاناتی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد؟

پیش از بیان امکانات این دزدگیر بهتر است تا در مورد مفهوم زون با شما صحبت کنیم. زون در واقع بخشی از دزدگیر است که به مدیریت و دسته بندی گروهی از سنسورها می پردازد. بدین ترتیب شما می توانید به هر دسته از سنسورهای خود، تنظیمات مشخصی را اختصاص دهید. که این قابلیت در دزدگیر مذکور وجود دارد. هم چنین پنل نمایشگر آن نیز قادر است تا زون ها و تنظیمات آن ها را به شما نشان دهد. در ضمن حافظه ای در این دزدگیر موجود است که زون های تحریک شده را ذخیره سازی کرده و در صورت لزوم امکان بازبینی و نظارت روی آن ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما از انواع سنسورها مانند نوری، دمایی، حرکتی و ... در این زون ها می توانید استفاده کنید. زون دینگ دانگ نیز به این معنا است که ترددهای محل مورد نظر شما با یک صدا شبیه به دینگ دانگ هشدار داده می شود، حتی اگر دزدگیر شما غیر فعال باشد. زون تاخیری نیز سبب می شود تا هنگام فعال بودن دستگاه، خود شما به عنوان مالک زمان لازم برای باز کردن قفل و غیر فعال کردن دستگاه را داشته باشید و به محض ورود شما، بی جهت صدای آژیر پخش نشود.

ویژگی های مربوط به ریموت، تنظیمات، خروجی ها و ... دزدگیر فایو استار مدل GSA-205

قابلیت استراق سمع

دارای حافظه ی آلارم

مجهز به یک نمایشگر سگمنتی

توانایی یادگیری 40 عدد ریموت

خاموش روشن کردن یک وسیله ی برقی

قابلیت خاموش و روشن شدن با کلید آلفا

مجهز به یک خروجی مستقل برای درب باز کن

قابلیت مسلح شدن سیستم به حالت فعال یا نیمه فعال

قابلیت فعال و غیر فعال کردن سیستم توسط ریموت کنترل

بهره مندی از یک ریموت کنترل و تجهیزات بیسیم با برد بالا

مجهز به یک آنتن تلسکوپی که وظیفه ی دریافت امواج رادیویی را به عهده دارد

امکان تغییر حالت بلندگوی خارجی به بی صدا و با صدا از طریق یک ریموت کنترل

قابلیت کنترل از راه دور سیستم، مانند خاموش روشن کردن دستگاه، خاموش روشن کردن تلفن کننده

ویژگی های مربوط به ریموت، تنظیمات، خروجی ها و ... دزدگیر فایو استار مدل GSA-205 چه امکاناتی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد؟

ریموت کنترل این دستگاه، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون حضور در کنار دستگاه، از فاصله ای مشخص، نسبت به خاموش و روشن کردن و یا اعمال و تغییر تنظیمات دیگر اقدام کنید. این بخش از دستگاه دارای برد بالایی است و حتی یک آنتن تلسکوپی نیز برای دریافت امواج رادیویی برای این دستگاه تعبیه شده است. اما این دستگاه قادر است تا به صورت فعال و نیمه فعال مسلح شود. بدین معنا که شما می توانید، بخشی از سنسورها را فعال و بخشی دیگر را غیر فعال نمایید. مثلا فرض کنید که خود شما درون منزل هستید و می خواهید از دزدگیر نیز استفاده کنید. مسلما اگر دستگاه در حالت فعال باشد، با هر حرکت شما در منزل آژیر هشدار آن به صدا در می آید. اما با تسلیح دستگاه به حالت نیمه فعال، سنسورهای بخش داخلی غیر فعال شده و تنها سنسورهای مربوط به درها و پنجره ها فعال می ماند. قابلیت استراق سمع این دزدگیر نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به خط تلفن آن تماس گرفته و به مدت مشخصی به صدای محیط مورد نظر خود گوش دهید. در این دستگاه حافظه ای برای ذخیره سازی هشدارها نیز وجود دارد که شما به عنوان مالک می توانید به بازبینی و بررسی آن ها بپردازید. در ضمن باید گفت که همه ی مواردی که در این بخش و بخش قبلی ذکر شد، برای خرید دزدگیر اماکن به خصوص دزدگیر خانه بسیار ضروری می باشد.

خرید دزدگیر اماکن فایو استار 205

خرید دزدگیر اماکن five star ، به آسانی امکان پذیر است. بدین ترتیب که می توان یا به صورت حضوری به مراکز فروش معتبر مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید و یا به منظور خرید دزدگیر five star، به نشانی اینترنتی www.ariaimen.com مراجعه کرده و ابتدا با ویژگی ها و سپس با قیمت دزدگیر اماکن، قیمت دزدگیر فایو استار و قیمت دزدگیر فایو استار 205 آشنا شوید. لازم به ذکر است که قیمت دزدگیرهای فایو استار در مقایسه با قابلیت هایی که دارند، بسیار مناسب است و هدف اصلی استفاده از آن ها که همان ایجاد امنیت می باشد را به خوبی تامین می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
S1134

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
فایو استار
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

ارتباط با سیم کارت ( GSM )
ارتباط با تلفن ثابت ( Line )
حافظه پیام صوتی
پرسش و پاسخ (0)