×

پکیج کامل دزدگیر فایو استار SA-203 (باسیم)

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • برنامه ریزی آسان
  • اعلان سرقت فایو استار
  • ولتاژ کاری 12 الی 15 ولت
  • صفحه نمایش دیجیتال ندارد
  • توانایی ضبط پیغام 20 ثانیه ای
  • دارای گارانتی 12 ماهه فایو استار
  • قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت دارد
  • دارای حافظه 29 شماره تلفن 16 رقمی
  • فرکانس ورودی و خروجی در باند 350 مگاهرتز
ادامه مطلب
3,529,000 تومان
3,352,550 تومان
تعداد سنسور را انخاب کنید
توضیحات

پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-203

در این بخش قصد داریم تا به شرح و بررسی پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-203، بپردازیم. قطعا همگی شما با نام دزدگیر و کاربری های مختلف آن آشنایی دارید. دزدگیرها برای خودروها و اماکن کارایی داشته و وظیفه ی حفاظت از جان و مال افراد را به عهده دارند. این حفاظت به وسیله ی تشخیص موارد مشکوک و عکس العمل به آن ها از طریق اعلام هشدار می باشد. بدین ترتیب اطرافیان را نسبت به روی دادن یک اتفاق مشکوک آگاه کرده و سودجویان را رسوا می سازد. در بعضی موارد نیز حتی دزدگیرها قادر هستند تا از طریق پیامک و یا تماس، با مالک و پلیس نیز ارتباط برقرار کرده و آن ها را از یک تردد مشکوک مطلع سازند. شرکت فایو استار یکی از تولیدکنندگان داخلی در زمینه ی محصولات حفاظتی می باشد. این شرکت با بیش از 25 سال سابقه ی درخشان به تولید محصولات با کیفیتی پرداخته که همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند. پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-203، نیز حاوی یک دزدگیر مخصوص اماکن (دزدگیر خانه)، یک سنسور حرکتی مایکروویو با زاویه ی دید 70 درجه ای، آژیر، کاور محافظ در برابر عوامل محیطی، باتری پشتیبان 12 ساعته، دو عدد ریموت کنترل با برد بالا، مدار فرمان پرقدرت و بلندگوی پرقدرت فضای داخلی می باشد. تا این جا به اساسی ترین وظیفه ی یک دزدگیر اشاره کرده ایم اما هنوز بسیاری از قابلیت ها و ویژگی های یک دزدگیر باقی مانده که در ادامه به آن ها می پردازیم. لذا برای آگاهی از این ویژگی ها و آشنایی با یک دزدگیر منزل خوب با ما همراه باشید.

بررسی برخی ویژگی های ظاهری و اولیه ی پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-203، به صورت اجمالی

ساخت کشور ایران

دارای شارژر باتری

دارای خروجی آژیر

مجهز به کد لرنینگ

دارای باتری پشتیبان

مجهز به خروجی LED

دارای بدنه ی محافظ سفید رنگ

برخورداری از فرکانس خروجی 315 مگاهرتز

عدم برخورداری از قابلیت روشن و خاموش کردن با خط تلفن

عدم برخورداری از قابلیت روشن و خاموش کردن یک دستگاه

قابلیت عملکرد مطلوب در دمای منفی 20 درجه ی سانتی گراد تا مثبت 60 درجه ی سانتی گراد

امکاناتی که از طریق ریموت کنترل در اختیار کاربر قرار می گیرد:

فعال و غیر فعال کردن این دزدگیر می تواند از طریق ریموت کنترل موجود در پکیج دزدگیر اماکن فایو استار مدل GSA-203، انجام شود. چرا که دو عدد ریموت موجود در این پکیج می تواند تا بیش از 100 متر مسافت را پوشش داده و شما را از مراجعه به محل استقرار دزدگیر بی نیاز سازد. البته پردازنده ی این دستگاه بسیار قوی بوده و قادر است تا 40 ریموت کنترل را پشتیبانی کند. علاوه بر این کاربر می تواند از طریق فشردن یکی از کلید های ریموت کنترل، بلندگوی فضای خارجی را غیر فعال نماید. مثلا آژیری که در مشاعات یک ساختمان قرار دارد، یک آژیر خارجی محسوب می شود. کاربر با غیر فعال کردن آن می تواند از ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی برای سایر همسایگان محل زندگی خود جلوگیری کند. بدین ترتیب تنها آژیر بیرونی با ورود اشخاص غریبه ای فعال می شود که سیستم را غیر فعال نکرده و بدون اجازه وارد شده اند.

سنسور حرکتی 70 درجه ای چه امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد؟

از طریق این سنسور حرکتی کاربران می توانند پوششی با زاویه ی 70 درجه ای برای احساس تحرکات داشته باشند. در ضمن این سنسور به صورت طولی تا 11 متر را پوشش می دهد که در کل پوششی مناسب به حساب می آید.

محافظ بلندگوی فضای بیرونی در این پکیج چه مزایایی برای کاربر دارد؟

همان طور که گفتیم، بلندگوی فضای بیرونی، در مشاعات که ممکن است غیر مسقف باشد، نصب می شود. برای مثال حیاط یا پارکینگ های روباز از جمله محل های نصب این اسپیکر می باشد. حال تصور کنید که در برابر مجاورت عوامل محیطی نظیر بارش های فصلی و گرد و خاک و یا ضربات احتمالی که گاهی عامدانه نیز خواهد بود، چگونه صحت و سلامت این بلندگو تضمین می شود؟ در این جا اهمیت استفاده از محافظ این بلندگو مشخص شده و مزایای آن برای کاربر آشکار می شود.

باتری و شارژر باتری بک آپ در این پکیج چه کارایی برای کاربر دارد؟

وجود باتری بک آپ در این نوع دزدگیر سبب می شود تا پس از گذشت 12 ساعت از قطع جریان برق، این دستگاه هم چنان به وظیفه ی خود عمل کرده و در صورت قطعی های احتمالی و قطعی های عمدی جریان برق، کارایی خود را از دست ندهد. در ضمن برای این باتری در مدار داخلی دزدگیر، یک شارژر نیز در نظر گرفته شده که به صورت بسیار سریع با وصل جریان برق، شروع به شارژ مجدد باتری می کند. البته این کار به صورت خودکار انجام می شود و کاربر در آن دخالتی ندارد. لذا از طریق یک مدار اتوماتیک، کاربران به آسانی از مزایای باتری پشتیبان و شارژر آن استفاده می کنند.

محدوده ی دمایی برای عملکرد مطلوب این پکیج چه فایده ای برای کاربران دارد؟

خرید دزدگیر اماکن فایو استار با محدوده دمایی منفی 20 تا مثبت 60 درجه ی سانتی گراد، این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا در هر منطقه ای با هر ویژگی آب و هوایی بتوانند از آن استفاده کرده و شاهد عملکرد مطلوب آن باشند. لذا آب و هوای گرم و خشک، سرد و کوهستانی و ... روی عملکرد این دستگاه تاثیر ندارد.

خرید دزدگیر اماکن فایو استار 203

علاوه بر امکان خرید دزدگیرهای فایو استار از طریق مراجعه ی حضوری به فروشگاه های معتبر، شما می توانید از طریق مراجعه به سایت www.ariaimen.com نیز نسبت به خرید این دزدگیرها اقدام کنید. در ضمن در این سایت علاوه بر ویژگی های یک محصول، قیمت واقعی آن نیز درج شده است. بنابراین شما با مراجعه به این سایت با قیمت دزدگیر اماکن، قیمت دزدگیر فایو استار و قیمت دزدگیر فایو استار 203 به صورت واقعی آشنا می شوید. بدین ترتیب شما می توانید قیمت دزدگیر five star و قیمت دزدگیر اماکن five star را با سایر فروشگاه ها مقایسه کرده و با اطلاع از قیمت واقعی، خرید خود را نهایی کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
S1133

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
فایو استار
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

زبان دستگاه
انگلیسی
دسته بندی دزدگیر اماکن
دستگاه کنترل مرکزی
ارتباط با سیم کارت ( GSM )
ارتباط با تلفن ثابت ( Line )
حافظه پیام صوتی
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/12/10

منsa203دارم ۱۰سال بلااستفاده بوده .۱،،،آیا باطری خراب شده?۲،،خطتلفن ندارم چگونه میتوانم ازآن هشدارارسال کنم.

نرگس فراهانی (کارشناس آریا ایمن) :

لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

5.0
1400/08/26

نصب و راه اندازی رو خودتون انجام میدین؟ در صورت نیاز به تعمیر چطور؟