×
برند:

جک برقی جی آر 300

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع و مدل جک: بازویی،جی آر300
کشورسازنده: ایتالیا
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 300 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه:   3 متر
طول شفت: 300 میلیمتر
مدت گارانتی:  18 ماهه الکترومازیار
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
زمان باز شدن درب: 17ثانیه
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
امکان بستن در بصورت خودکار: دارد 
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
23,500,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ جی آر 300

جک پارکینگ جی آر 300 با نصب شدن روی یک طرف درب‌های تک لنگه یا دو طرف درب‌های دو لنگه به باز و بسته شدن درب سهولت می‌بخشد. در واقع با فشردن یک دکمه روی ریموت کنترل جک قادر به انجام این کار خواهید بود و حتی نیازی به پیاده شدن از خودرو نیست. البته اگر قصد خرید جک برای درب پارکینگ خود را دارید باید حتما ویژگی‌های درب را نیز در نظر داشته باشید تا یک مدل مناسب خریداری نمایید که روی آن قابل نصب باشد. در ادامه مطلب مشخصات جک جی آر 300 را مورد بررسی قرار دادیم.

جک GR مدل 300

بررسی ظاهری جک برقی GR مدل 300

معمولا ساختار اصلی این جک‌ها در برندهای مختلف شبیه هم است. این جک پارکینگ جی آر از نوع بازویی بوده که به ‌شکل میله طراحی شده و از دو قسمت روی درب نصب می‌شود. در واقع محل قرارگیری آن به‌گونه‌ای است که انتقال نیرو به راحتی صورت گیرد و درب بدون شتاب اضافی و با حرکت یکنواخت باز و بسته شود. جک جی آر قابلیت چرخش نود درجه دارد و در به حرکت در آوردن درب عملکرد خوبی نشان می‌دهد. این جک از جنس فلز آلومینیوم است و به گرد و غبار و رطوبت نیز مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

گارانتی 18 ماهه الکترومازیار

تنظیم راحت وآسان 

قدرت موتور 350 وات

دمای کارکرد از -20 تا 60درجه 

مناسب درب هایی با عرض 3 متر

مجهز به سیستم انکدر

  مجهز سیستم خلاص کن در زمان قطع برق   

امکان تنظیم قدرت و سرعت هر جک بصورت جداگانه 

امکان تنظیم یک لنگه از درب جهت ورود موتور و افراد

دارای تنظیم سرعت زیاد و کم (دو سرعته)

تنظیم بستن درب در زمان معین

  حرکت بی صدا و روان

امنیت بالا در هنگام برخورد با مانع

قابلیت نصب قفل برقی

ساخت کشور ایتالیا

اقلام همراه جک برقی جی آر 300

هنگام خرید جک پارکینگ جی آر 300 چند قطعه دیگر نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که به عملکرد بهتر آن کمک می‌کند. در واقع کارایی جک جی آر به این قطعات وابسته است. برد یا مدار کنترل مدل CITY1، دو عدد ریموت کنترل، فلاشر، دو عدد چشمی، یک جفت بازو و یراق‌‌آلات جهت نصب راحت جک‌ها روی درب از جمله قطعاتی هستند که با خرید محصول خدمت شما ارائه خواهد شد. البته بروشور نصب نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز از آن کمک بگیرید؛ همچنین جک جی آر که از سایت آریا ایمن قابل خریداری است دارای ضمانت 18 ماهه الکترومازیار بوده و کارت گارانتی آن درون بسته‌بندی قرار دارد.

برد یا مدارکنترل مدل CITY1

ریموت ( دو عدد )

فلاشر( یک عدد )

  فتوسل ( یک جفت )

بازوها و متعلقات آن(دوعدد)

بروشور نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک اتوماتیک جی آر 300

قیمت جک پارکینگ جی آر 300 و به‌طور کلی جک درب با توجه به مشخصات و قابلیت‌های آن تعیین می‌شود. این محصول که ساخت کشور ایتالیا است قابلیت‌های متعددی دارد که امکان نصب قفل برقی تنها یکی از آن‌ها محسوب می‌شود؛ همچنین این جک روی دو سرعت کم یا زیاد قابل تنظیم است و به ‌اصطلاح دو سرعته است. از طرفی به‌صورت جداگانه می‌توان برای هر جک قدرت و سرعت تعیین نمود. حتی اگر افراد یا موتور سیکلت قصد ورود یا خروج داشته باشند امکان باز و بسته کردن تنها یک لنگه از درب نیز وجود دارد. بی‌صدایی و روان بودن حرکت نیز از دیگر نقاط مثبت این محصول است.

رقبا جک درب پارکینگی GR 300

هنگام خرید جک پارکینگ جی آر 300 چند قطعه دیگر نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که به عملکرد بهتر آن کمک می‌کند.با اینکه قیمت جک پارکینگ جی آر کاملا با ویژگی‌ها و کارایی آن همخوانی دارد اما اگر به هر دلیلی برای شما مناسب نیست می‌توانید از محصولات سایر برندها استفاده کنید. جک پارکینگ پویا مدل آریا، جک ریلی وی تو  یا جک سیماران فراز 4L چند نمونه باکیفیت دیگر هستند که امکان خرید آن‌ها از سایت آریا ایمن برای شما فراهم است. در صورتی که قصد خرید جک درب را دارید، بعد از مقایسه محصولات و در نهایت ثبت سفارش و خرید از سایت ، محصول را درب منزل دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی

جک پارکینگ جی آر 300 ساخت ایتالیا است و روی درب‌هایی که حداکثر 3 متر عرض دارند و می‌توانند 300 کیلوگرم وزن را تحمل کنند قابل نصب خواهد بود؛ همچنین این جک درب را ظرف 17 ثانیه باز و بسته می‌کند اما با این حال امکان تنظیم سرعت نیز وجود دارد. این محصول به همراه دو عدد ریموت جهت کنترل عملکرد جک‌ها، فلاشر، کارت گارانتی 18 ماهه، فتوسل و یراق‌آلات عرضه می‌شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های جک جی آر است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J23101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
جی آر
محصول کشور
ایتالیا

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
300 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
سویئچ خلاص کن کلیدی
پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/16

من 3 ماهه این جک رو خریداری کردم جک خوبیه یعنی تا العان با مشکلی باهاش پیدا نکردم

5.0
1399/12/03

چرا قیمت این جک اینقدر بالاست ، آدم یه جک ایتالیایی بگیره که بهتره جک وی تو از این جک ارزونتره مگه میشه

5.0
1399/11/08

خیلی گرونه به نظرم تو این قیمت جک وی تو بخریم که بهتره که کیفیتش نسبت به همه جک ها بهتره اگه قیمت این جک پایین بود ارزش داشت بخری ولی با این قیمت نه

5.0
1399/08/29

این مدل رو یکی از آشناها معرفیش کرد من تا قبل این هیچ شناختی ازش نداشتم در کل برند شناخته شده ای نیست ولی جک خوبیه فقط بسته بندیش کمی نامناسبه

5.0
1399/08/27

من اولش شک داشتم برای خرید این جک ، شنیده بودم ایتالیایی هستش ولی شک داشتم که تبلیغات باشه این مدل رو تهیه کردم ازتون و راضی هستم از خریدم. خیلی ممنونم ازتون بابت جوابگویی هاتون.