×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل بارانی توکار لادن

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
36,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
شاسی راه پله
40,000 تومان
شاسی زنگ
40,000 تومان
پریز ارت UPS
48,000 تومان
پریز برق
41,000 تومان
پریز برق ارتدار
47,000 تومان
کلید تبدیل
40,000 تومان
کلید دو پل
43,000 تومان
کلید یک پل
36,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل بارانی توکار لادن

یکی از لوازم پرکاربرد در محیط داخلی و خارجی ساختمان‌ها کلید و پریزها هستند که باید دوامی مادام العمر داشته باشند و در انتخاب و خرید آن بهتر است دقت کرد. امروزه فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی بسیاری برای اطلاع‌رسانی و کمک به مشتریان وجود دارند. یکی از این سایت‌های فعال آریا ایمن است که هدف اصلی خود را رضایت مشتریان و رفع نیاز آن‌ها قرار داده است. آریا ایمن تا به امروز توانسته با ارائه خدمات و مشاوره عالی رضایت خریداران را جلب نماید. کلید و پریز آسیا الکتریک از محصولات سایت آریا ایمن است که تنوع و مدل‌های بسیاری دارد. تمامی محصولات این شرکت استانداردهای بین‌المللی دارد و از نظر کیفیت حرف اول را می‌زند. کلید و پریز آسیا بارانی توکار لادن جزء پرفروش‌ترین‌ها در این صنعت به شمار می‌آید که در سبد کالایی سایت قرار داد.

کلید و پریز آسیا مدل بارانی توکار لادن

ویژگی کلید و پریز آسیا مدل بارانی توکار لادن

داشتن اطلاعات در مورد ویژگی‌های یک محصول کمک می‌کند تا در زمان انتخاب و خرید دچار مشکل نشوید. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول بدنه و مکانیزم قوی آن است که توانسته طی سال‌ها همچنان عملکرد خوب و فوق‌العاده‌ای داشته باشد. این مقاومت و قوی بودن نتیجه جنس ABS و مواد اولیه مرغوب در زمان ساخت کلید و پریز آسیا الکتریک بوده است. یکی دیگر از ویژگی‌های آن داشتن گواهی‌نامهCE و استاندارد است. این مدل از محصولات آسیا الکتریک را می‌توان در دسته کلید و پریز ضد آب آسیا قرار دارد. پس ضد آب بودن یکی از ویژگی‌های آن به شمار می‌آید.

کیفیت و قیمت کلید و پریز آسیا مدل بارانی توکار لادن

همان‌طور که می‌دانید کلید و پریزها یک انتقال‌دهنده جریان الکتریکی به شمار می‌آیند. همین امر باعث می‌شود که کارشناسان در زمان تولید کیفیت کلید و پریز آسیای بارانی توکار لادن را بارها و بارها مورد بررسی قرار می‌دهند. اما به ‌جز کارشناسان، مشتریان نیز در مرحله ابتدای خرید کیفیت کلید و پریزها را مدنظر قرار می‌دهند و همیشه به دنبال محصولی هستند که از نظر کیفیت مورد تأیید سازمان‌های مربوطه بوده باشد. شرکت آسیا الکتریک در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده خواهد کرد زیرا قبل از هر چیزی رضایت مشتریان مدنظر خواهد بود. نکته قابل ‌توجه گارانتی بلند مدت این محصول است که خود تضمینی برای کیفیت بالا به شمار می‌آید. قیمت نیز عنصری جداناپذیر از محصول به شمار می‌آید. عوامل بسیاری اعم از جنس، مدل و شکل ظاهریدر تعیین قیمت یک محصول دخیل هستند. این مدل از کلید و پریز آسیا الکتریک را می‌توانید با بهترین قیمت تهیه و استفاده نماید.

نحوه خرید کلید و پریز آسیا مدل بارانی توکار لادن

پیشرفت تکنولوژی در نحوه خرید کلید و پریز نیز تأثیرگذار بوده است؛ به‌گونه‌ای که شما با ورود به سایت‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده می‌توانید به ‌راحتی محصول مورد نظر را ثبت و خریداری نماید. سایت آریا ایمن کار متقاضیان را در قسمت خرید ساده کرده است با مراجعه به سایت خریدی متفاوت را تجربه خواهید کرد. شما میتوانید در این فروشگاه اینترنتی قیمت انواع کلید و پریز مانند قیمت پریز برق، قیمت کلید تک پل، قیمت کلید دو پل، و عکس جدیدترین مدل های کلید و پریز را مشاهده کنید.

سخن پایانی

شرکت آسیا الکتریک یکی از معتبرترین تولیدکنندگان کلید و پریز در ایران خواهد بود که در کنار دیگر شرکت‌ها برای تأمین نیازهای صنعتی مشغول به فعالیت است. سایت آریا ایمن  خود را در این مسیر قرار داده و با ارائه مدل‌ها و طرح های مختلف کلید و پریز آسیا  کمکی کرده باشد. شما با مراجعه به سایت می‌توانید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و در نهایت سفارش خود را ثبت و خرید خود را نهایی کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
لادن آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

برای مصارف صنعتی تویه میشه