×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل بارانی روکار لادن

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • گارانتی 60 ماهه
  • طریقه نصب توکار
  • محصول کشور ایران
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده
  • شرکت سازنده آسیا الکتریک
  • نوع کلید پریز ساده مکانیکی
ادامه مطلب
36,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
شاسی راه پله
40,000 تومان
شاسی زنگ
40,000 تومان
پریز ارت UPS
47,000 تومان
پریز برق
41,000 تومان
پریز برق ارتدار
47,000 تومان
کلید تبدیل
40,000 تومان
کلید دو پل
43,000 تومان
کلید یک پل
36,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل بارانی روکار لادن

به طور کل این را می‌دانید که یکی از پرکاربردترین لوازم الکتریکی ساختمان‌ها کلید و پریزها هستند؛ که قطع و وصل جریان الکتریکی کار اصلی آن‌ها به شمار می‌آید. شاید فکر کنید که تنها خاصیت کلید و پریز همان قطع و وصل کردن برق است. خیر از این وسیله کوچک می‌توانید برای زیباسازی و شیک کردن دکوراسیون ساختمان و منازل نیز استفاده کنید. از جمله شرکت‌های که توانسته تا به امروز در این صنعت خوش بدرخشد شرکت آسیا الکتریک است. این شرکت مدل‌های مختلفی در کارنامه کاری ۴۰ساله خود دارد. یکی از بهترین مدل‌های این شرکت کلید و پریز بارانی آسیا مدل روکار است. تنوع در مدل و طرح یکی از قابلیت‌های کلید پریز آسیا است. تمامی مدل‌های تولید شده توسط شرکت آسیا الکتریک دارای گواهی‌نامهCE هستند و گزینه‌های استانداردی در آن‌ها رعایت شده است. همین امر موجب شده که محصولات تولید شده این شرکت با محصولات خارجی رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

کلید و پریز آسیا مدل بارانی روکار لادن

محل نصب کلید و پریز آسیا مدل بارانی روکار لادن

کلید و پریز مدل بارانی روکار لادن یک قاب محافظ دارد. این نوع طراحی به منزله استفاده از آن در بیرون از ساختمان نیست بلکه این طراحی منحصر به ‌فرد برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل کلید و پریز خواهد بود. پس به این نتیجه می‌رسیم که این مدل از کلید و پریز آسیا برای داخل و خارج از ساختمان مناسب خواهد بود.

ویژگی کلید و پریز آسیا مدل بارانی روکار لادن

این مدل از کلید پریز آسیا ویژگی‌های منحصر به ‌فردی را توانسته به خود اختصاص دهد. برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

مقاومت بالا: مؤلفه‌ای که مدنظر بسیاری از خریداران قرار می‌گیرد. مقاومت کلید و پریز بارانی آسیا مدل روکار لادن از یک بدنه مقاوم و مکانیزم قوی تهیه و به بازار عرضه شده است.

جنس مرغوب: شرکت آسیا الکتریک رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است و سعی می‌کند در زمینه تولید بهترین مواد را به کار ببرد. جنس این مدل از کلید و پریز ABS است که در نهایت یک محصول با خواص شیمیایی، مکانیکی و حرارتی بالا تحویل خواهد داد.

تنوع در استفاده: محصولی می‌تواند در بازارهای امروزی خوش بدرخشد که کاربردهای متنوعی داشته باشد. کلید پریز آسیا روکار لادن را می‌توان برای مصارف صنعتی و خانگی استفاده کرد.

ظاهر و قیمت کلید و پریز آسیا مدل بارانی روکار لادن

فرم مربعی با رنگ طوسی و مشکی شکل ظاهری این مدل از کلید و پریزهای آسیا الکتریک است که در عین سادگی برای بسیار از مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عواملی بسیاری مانند کیفیت و مواد مصرفی در تولید می‌توانند تعیین‌کننده قیمت کلید و پریز باشند. این مدل از کلید و پریز با ویژگی‌های که در بالا بیان شد قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر محصولات دارد.

سخن پایانی

شکل ظاهری، نحوه نصب و قیمت همگی در نهایی کردن تصمیم و خرید تأثیر خواهند گذاشت. یکی از مزیت‌های بارز و آشکار کلید پریز آسیا روکار لادن مقاومت آن در برابر عوامل بیرونی بوده است که بسیاری از متقاضیان آن را در زمان نصب مدنظر خواهند گرفت. اگر خواستار این‌ چنین محصولی هستید برای نهایی کردن خرید خود و اطلاع از قیمت کلید و پریز روکار آسیا روکار لادن  به سایت آریا ایمن مراجعه کنید. آریا ایمن همواره به جهت فراهم ‌کردن نیاز متقاضیان به بهترین شکل عمل می کند. با مراجعه به سایت و با تکمیل کردن سبد خرید، سفارش خود را ثبت نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
روکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
لادن آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

مقاوم در برار نفوض اب و امنیت بالا

5.0
1400/06/30

بخاطر روکشی که داره خیلی به امنیت بچه کمک میکنه