×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس مشکی متال

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: پلاستیک فشرده
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: ندارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
ناموجود
نوع کلید و پریز
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی متال

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس در رنگ مشکی متال از بهترین کلید و پریزهای موجود در کشور است. همه افراد می دانند که قبل از خرید هر محصول باید اطلاعات لازم و کافی در مورد آن داشته باشیم. کلید و پریز آسیا مدل الماس مشکی متال نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتما قبل از خرید کلید و پریز  باید توجه کنید که کلید و پریزهای کپی و بی‌کیفیت موجود در بازار را خریداری نکنید. اگر علاقمند هستید که خرید اقتصادی و با کیفیتی داشته باشید این اطلاعات را به خوبی یاد بگیرید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اکنون نکات لازم برای خرید کلید و پریز آسیا را به شما خواهیم داد و ویژگی‌های این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مهم‌ترین عاملی که سبب شده کیفیت کلید پریز آسیا بالا برود استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت در ساخت این محصول است. همه ما می‌دانیم استفاده از مواد اولیه خوب تاثیر بسزایی در محصول نهایی دارد.

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی متال

ویژگی های کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی متال

• ساخته شده توسط بروزترین تکنولوژی روز دنیا

• استفاده از مواد با کیفیت و درجه‌ یک در ساخت محصول

• برخورداری از قیمت مناسب برای مصرف کننده

• داشتن ایمنی بسیار بالا حتی برای کودکان و نوزادان

• بهره‌مندی رنگ بسیار جذاب و متناسب با سلیقه مشتری

موارد استفاده از کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی متال

طراحی کلید و پریز آسیا الماس لوکس مشکی متال به گونه‌ای است، که قابل استفاده در هر نوع دکوراسیونی است. پس شما می‌توانید در تمام دکوراسیون ها با هر سبکی از این کلید و پریز استفاده کنید. علاوه بر این، کلید و پریز آسیا در بسیاری از هتل‌های لوکس و رستوران‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بسیاری از مراکز و ادارات نیز از این کلید پریز استفاده می‌کنند.

نکات لازم برای خرید کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی متال

کلید و پریز آسیا جز با کیفیت‌ترین کلید و پریزهای داخلی و خارجی است. توجه داشته باشید که ظاهر این کلید و پریز کاملا کلاسیک و زیبا است. از ویژگی‌های این محصول که می‌توان به آن اشاره کرد دوام بالای آن است؛ پس شما می‌توانید سالها از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که کلید و پریز جز مهمترین محصولاتی که شما هر روز با آن سر و کار دارید. همچنین جریان برق به صورت مستقیم به کلید و پریز پریز وصل است. پس باید محصولی با کیفیت انتخاب کنید. علاوه بر این کلید و پریزها کاملا در دید هستند پس باید زیبایی منحصر به فردی داشته باشند. کلید پریز آسیا از امنیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار است. شما با اطمینان خاطر می‌توانید این محصول را خریداری و مورد استفاده کنید.

1. اصل بودن محصول

2. داشتن قیمت مناسب

3. ظاهری زیبا

4. استفاده از مواد درجه ‌یک

قیمت کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی متال

قطعاً قیمت یک محصول جزو مهمترین عوامل خرید آن به حساب می‌آید. زمانی که یک محصول دارای قیمت مناسبی نباشد به طور قطع مشتریان کمتری دارد. به جرات می توان گفت که همه به دنبال محصولی با قیمت مناسب و به صرفه هستند. بهتراست بدانید کلید پریز آسیا علاوه بر داشتن کیفیت بی‌نظیر، دارای قیمت بسیار مناسب برای مصرف کننده است. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید. قیمت کلید و پریز آسیا الماس لوکس مشکی متال نسبت به کلید پریزهای داخلی و خارجی بسیار مناسب است.

سخن پایانی

قطعاً هر فردی به دنبال خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب است. اگر شما هم به دنبال خرید کلید پریز از یک فروشگاه اینترنتی کلید و پریز هستید، انواع مختلف کلید و پریز در بازار وجود دارد. اما کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی متال هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت از بسیاری از آن کلید و پریزها ارزش خرید بیشتری دارد. شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن اقدام به  خرید اینترنتی کلید و پریز آسیا با قیمت بسیار مناسب کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K102-6

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
الماس آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

مخلوطی از طراحی مدرن و کلاسیک بسیار زیبا و چشم نواز

5.0
1399/11/13

واقعا رنگ لوکسی داره من این محصول رو تهیه کردم و از انتخابم راضی هستم.