×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس مشکی

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: پلاستیک فشرده
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: ندارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1

ادامه مطلب
ناموجود
نوع کلید و پریز
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی

مدل الماس دارای مکانیزم و قابی با رنگ بندی مشکی می‌باشد که رنگی ساده و محبوب برای مشتریان است. در واقع این مدل کلید و پریز آسیا مدل الماس به دلیل رنگ زیبایی که در آن بکار رفته است باعث شده با هر محیط و دکوراسیون ست و محیط را لاکچری و شیک نماید. این محصول را میتوانید در انواع پریز برق ، کلید و تک پل، کلید دو پل و غیره خریداری کنید این مدل دارای کیفیتی عالی است؛ در واقع باید بگوییم که این مدل مورد نظر و انتخاب بسیاری از مشتریان برای تجهیز ساختمان قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس از سری محصولات جدید کلید پریز آسیا است که با فنآوری‌های پیشرفته توانسته محصولی با کیفیت و لاکچری را تولید نماید. از این طریق به خوبی توانسته است نظر مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کند. مدل الماس لوکس مشکی دارای سادگی و لطافت در فرم و عملکرد، طراحی برجسته و منحصر به فرد می‌باشد و انتخاب مناسبی برای شما است. یکی از مواردی که اهمیت ویژه ای در دکوراسیون منزل دارد، رنگ های کلید و پریز است. با انتخاب صحیح طرح کلید و پریز الماس مشکی متوجه می شوید که منزلتان چقدر دوست داشتنی و رویایی می شود.

ویژگی فیزیکی و فنی کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی

کلید پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی، دارای شکل مربعی و ساده می‌باشد. این مربع به دو قسمت حاشیه و قسمت درونی تقسیم خواهد شد. بخش حاشیه که دور تا دور مربع بسیار کوچک داخلی را گرفته است ، دارای طرحی برجسته و شیک است. رنگ‌های بسیار شیک برای این طرح در نظر گرفته شده که هماهنگی خوبی با گونه‌های رنگ بندی دکوراسیون دارد. طراحی برجسته و منحصر به فرد کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی آن را از سایر کلید و پریزها جدا نموده است. مدل الماس ‌ را می توانید متناسب با انواع رنگ دکور و دیوار و اکثر المان‌ها انتخاب کنید. نصب این کلید و پریز ساده صورت می‌پذیرد و مکانیزم جداگانه‌ای دارد و عرضه آنها به‌ صورت قاب و دکمه جدا انجام خواهد شد.

سخن پایانی

اگر قصد دارید برای دکوراسیون مورد نظرتان یک کلید و پریز طرح مشکیرا انتخاب نمایید پس بهتراست از طرح الماس لوکس مشکی آسیا استفاده کنید. فروشگاه‌ها و وب سایت‌های مختلفی در زمینه عرضه کلید و پریز ویرا مشغول به فعالیت هستند. اما باید یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به آن اطمینان کنید. وب سایت آریا ایمن یکی از محبوب ترین و معتبرترین مجموعه های فعال در این زمینه است. شما می توانید با مراجعه به آن و دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان از قیمت کلید و پریز آسیا مطلع شوید و این محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه و در منازل یا مجتمع‌های خود مورد استفاده قرار دهید و از زیبایی و لاکچری بودن آنها بی‌بهره نمانید. در این مجموعه تمامی محصولات و کلید و پریزهای ویرا با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P15106

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
الماس آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

ترکیب تمام طرح ها مدرن و کلاسیک و مناسب تمام سلیقه ها