×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: پلاستیک فشرده
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: ندارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
ناموجود
نوع کلید و پریز
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ از جمله محصولات تولید شده توسط کمپانی آسیا الکتریک است. این مدل از کلید و پریز آسیا دارای ظاهر بسیار شیک بوده و جز محصولات لاکچری محسوب می شود. کلید و پریز مدل الماس لوکس بژ برای افرادی مناسب است که خواهان داشتن یک دکوراسیون مدرن و شیک هستند. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ همان طور که مشخص است به رنگ بژ تولید شده و روانه بازار می شود. این محصول را میتوان در کنار انواع گوناگون رنگ های روشن و تیره به کار رفته در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار داد. زیرا این رنگ جز رنگ های خنثی می باشد. با به کار بردن مدل الماس لوکس بژ در منزل خود موجب زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون خود خواهید شد. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ در انواع مختلف عرضه شده است تا تمامی نیاز های ساختمان را برآورده کند. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن این محصول را در هر مدل از جمله کلید یک پل، کلید دو پل، زنگ بیزر، شاسی زنگ، کلید کراکس، شاسی راه پله، پریز تلفن، تلفن پاناسونیک، پریز برق، پریز برق ارت دار، سوکت شبکه، تلفن دو منظوره، پاناسونیک دوقلو، دیمر، کلید کولر و پریز آنتن را ارائه می دهد.

کلید و پریز آسیا مدل لوکس بژ

ویژگی های کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ به شکل مربعی طراحی و ساخته می شود. این مدل از دو قسمت جداگانه یعنی قاب و قسمت داخلی تشکیل می شود. قاب مدل الماس لوکس بژ دارای طرح برجسته ای است که این کلید و پریز را از سادگی در می آورد و بر زیبایی آن می افزاید. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ به جهت داشتن طرح برجسته بر روی قاب خود، متمایز از سایر کلید و پریز ها می باشد. نصب این مدل بسیار آسان است و میتوان ان را بدون کمک یک متخصص نیز انجام داد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قیمت کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ اشاره کرد. این مدل دارای قیمت بسیار به صرفه ای است که نظر افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

چنانکه شما نیز تمایل به خرید کلید و پریز لوکس برای دکوراسیون منزل خود دارید، کلید و پریز برند آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ یک انتخاب مناسب و به صرفه برای شما می باشد. برای خرید کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس بژ به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه و اقدام به ثبت سفارش کنید.

اگر بخواهیم نمونه ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم بهترین گزینه کلید و پریز پارت الکتریک مدل کلاسیک میباشد که به دلیل طرح و رنگ بسیار زیبایش می‌تواند محیط اطرافتان را به کلی عوض کند

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل لوکس بژ

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P15104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
الماس آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

در چند کلمه خلاصه میشه زیبا،لوکس،مدرن و کلاسیک.

5.0
1400/08/27

برای این مدل cat3 هم موجود هست یا خیر?

5.0
1399/11/18

خودش از عکسش قشنگ تره به نظرم، خریدمش هنوز نبستم، فکر میکنم کیفیت هم معقول باشه