×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: پلاستیک فشرده
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: ندارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
ناموجود
نوع کلید و پریز
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک محصولی منحصر به فرد است که دارای ظاهری بسیار خاص و زیباست. با خرید این مدل بدون شک دکوراسیون محیط شما خاص تر از قبل خواهد شد. برای خرید و بررسی کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک با فروشگاه آریا ایمن همراه باشید.

برند آسیا الکتریک یکی از برند های معروف فعال در زمینه تولید کلید و پریز است که محصولات بسیار متنوع و شیکی را تا به امروز تولید و عرضه کرده است. یکی از محصولات منحصر به فرد این برند کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک است که دارای طراحی فوق العاده شیک و بروز است. نصب این مدل کلید و پریز در هر محیطی موجب زیبایی آن شده و دکوراسیون محیط را از سادگی در می آورد. درست است که طرح ظاهری کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک بسیار شیک و منحصر به فرد است ولی در انتخاب آن باید به مناسب بودن آن با سایر المان های ساختمان دقت لازم را داشت. در صورت هماهنگی رنگ های کلید و پریز آسیا با سایر اجزای ساختمان، بدون تردید یک محیط زیبا و به روز خواهید داشت. نصب مدل کریستال آنتیک به جهت طرح دار بودن برای محیط هایی مانند دیوار های دارای کاغذ دیواری یا رنگ شده مناسب است. ولی در هر صورت باید قبل از خرید کلید و پریز به تناسب رنگ ها دقت شود. اگر شما نیز دوستدار طرح های این چنینی هستید، می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن تهیه کنید. این فروشگاه چندین سال است که در این زمینه فعالیت داشته و بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می کند. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک در انواع مختلف توسط این فروشگاه در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید انواع مدل های کریستال آنتیک را مانند کلید یک پل، کلید دو پل، شاسی زنگ، کلید کراکس، شاسی راه پله، پریز تلفن، تلفن پاناسونیک، پریز برق، پریز برق ارت دار، سوکت شبکه، تلفن دو منظوره، پاناسونیک دوقلو، دیمر، کلید کولر و پریز آنتن را از این فروشگاه تهیه کنید.

کلید و پریز آسیا مدل کریستال آنتیک

ویژگی های کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک دارای جنسی از ABS است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. این مدل از رویه پلکسی شفافی برخوردار است که جلوه بسیار خاصی به کلید و پریز می دهد. مدل کریستال آنتیک به طور کلی دارای مکانیزم کوچک تر نسبت به سایر مدل ها می باشد. نصب و اجرای مدل کریستال طرح آنتیک آسان است و در کمترین زمان می توان آن را انجام داد. نصب این مدل به صورت توکار می باشد. اگر شما نیز تمایل به انتخاب یک کلید و پریز لوکس برای ساختمان خود دارید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن شما را دعوت به خرید کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال آنتیک می کند. برای خرید و اطلاع از قیمت کلید و پریز آسیا به فروشگاه آریا ایمن مراجعه فرمایید. این فروشگاه قیمت تمامی محصولات خود را متناسب ارائه داده است که قیمت کلید و پریز آسیا مدل کریستال آنتیک نیز به همین روند است.

اگر بخواهیم نمونه ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم بهترین گزینه کلید و پریز جهان الکتریک مدل کارن مینیاتور میباشد که به دلیل طرح و رنگ بسیار زیبایش می‌تواند محیط اطرافتان را به کلی عوض کند

کلید و پریز آسیا مدل آنتیک

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K106-1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
کریستال آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

مدل کریستال آنتیک واقعا زیباست خیلی به خونه زیبایی میده

5.0
1400/04/27

کلید پریز اسیا طراحی زیبا و شیکی داره دارای 5 سال گارانتی هستش من برای دفترکارم خریدم و ازش راضی هستم ممنون از این خدمات

5.0
1400/03/08

من برای رستورانم سفارش دادم خیلی شیک و قشنگه

5.0
1400/01/19

قیمتش کمی بالاست نسبت به مدل های دیگه ولی واقعا ارزش خریدن رو داره

4.5
1399/12/11

خیلی زیبا و عالیه. برند جدیدی هست ولی واقعا از برند های قدیمی بهتره.