×

وای فای باکس تابا WIFI-Box

1,100,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

وای فای باکس تابا

شرکت تابا الکترونیک که یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه تولید آیفون تصویری و متعلقات آن میباشد ، همواره در راستای رفع نیاز مشتریان و مصرف کنندگان خود قدم برمیدارد . از آنجایی که این شرکت همواره یکی از بهترین خدمات پس از فروش را بین تمامی شرکت های در این زمینه دارا میباشد ، با تولید وای فای باکس تابا سعی در اضافه کردن قابلیت کنترل از راه دور به تمامی مصرف کنندگان خود دارد . این وای فای باکس با وصل شدن به اینترنت مودم خانگی تصاویر دریافتی از پنل را به تلفن همراه شما ارسال میکند .

ویژگی های وای فای باکس تابا

وایفای باکس تابا یکی از مهم ترین متعلقات آیفون تصویری است که باعث میشود تا شما بتوانید از راه دور عبور و مرور به منزل خود را مدیریت کنید . این ویژگی ها شامل :

قابلیت باز کردن درب از طریق تلفن همراه

انتقال صدا و تصویر به تلفن همراه

اپلیکشن سازگار با اندروید و IOS

قابلیت اتصال به تمامی مانیتور ها و پنل ها

قابلیت اتصال به دو پنل درب

گارانتی 36 ماهه تابا

باز کردن درب از طریق موبایل

شما میتوانید با استفاده از ماژول انتقال تصاویر تابا با نصب اپلیکیشن تابا بر روی تلفن همراه خود ، صدا و تصویر های ورودی به پنل را دریافت کرده و با تشخیص فرد مورد نظر درب را باز کنید . همچنین در مواقعی که کسی در منزل نباشد میتوانید در صورت نداشتن کلید ، درب را برای خود باز کنید .

اپلیکیشن سازگار با اندروید و IOS

شرکت تابا الکترونیک با ارائه یک برنامه موبایلی کاربر پسندانه ، سعی بر این داشته که کاربران به راحتی بتوانند با زدن یک دکمه از این قابلیت بسیار کاربردی بهره فراوانی ببرند . همچنین این برنامه برای کسانی که تلفن همراهشان دارای سیستم عامل IOS میباشد نیز منتشر شده است .

نحوه نصب

شما برای نصب وایفای باکس تابا به جز مانیتور 2910 تابا نیاز به یک سوئیچر خواهید داشت که بین مانیتور و پنل نصب میشود ، به این صورت که وای فای باکس میان پنل و مانیتور خواهد بود ، این سوئیچر با فرستادن اطلاعات دریافتی از پنل ، به مانیتور و وای فای باکس ، به شما این امکان را میدهد که از طریق آن بتوانید از راه دور عبور و مرور به منزل یا محل کار خود را مدیریت کنید.

سخن آخر

ما در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن همواره سعی بر این داشته ایم که که با ارائه بهترین محصولات و خدمات پس از فروش اسباب راحتی شما مشتریان را فراهم آوریم . شما میتوانید بهترین خرید خود را با بهترین قیمت خرید ، با ما تجربه کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TAM101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
وای فای باکس
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
جنس بدنه
پلی کربنات
رنگ رویه
سفید
کنترل از راه دور
پرسش و پاسخ (0)