×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 797

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 270*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه‌ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,440,000 تومان
2,392,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 یکی از محصولات قدرتمند با جلوه ای شکیل و زیبا، بین محصولات تصویری موجود در بازار است. علت این امر را می توان مزایای متنوع وکاربردی این محصول دانست. از جمله این ویژگی ها می توان به ظاهر زیبا، صفحه نمایش با کیفیت، ملودی های متنوع با قابلیت تنظیم صدا، حافظه داخلی قابل ارتقا، پشتیبانی از دو پنل نمود.

شرکت الکتروپیک که در زمینه تولید آیفون های تصویری و نیز تجهیزات الکترونیکی فعال می باشد، محصولات متنوع و با کیفیتی را در طول این سالها به بازار عرضه کرده است. یکی از این محصولات، آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 می باشد. در این مقاله می خواهیم با ویژگی و امکانات این آیفون تصویری ایرانی بیشتر آشنا شویم. محصول الکتروپیک 797 با ظاهری زیبا طراحی شده است. می توان بسته به سلیقه کاربر و یا دکوراسیون منزل، رنگ سفید یا مشکی آن را تهیه نمود. البته الکتروپیک، کیفیت بدنه و رنگ محصولات خود را با مجهز نمودن به فناوری آنتی استاتیک، تضمین کرده است. این فناوری موجب حفظ کیفیت و رنگ آیفون تصویری می گردد. شرکت الکتروپیک، امکانات کاربردی زیادی برای آیفون الکتروپیک 797 ، در نظر گرفته است. یکی از این ویژگی ها، مجموعه ای از ملودی زنگ های مختلف است که قابلیت تنظیم صدا، با توجه به محیط اداری یا خانگی را دارا است. آیفون های تصویری تولید شده توسط شرکت الکتروپیک، از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شرکت الکتروپیک محصول 797 خود را ابتدا به رنگ سفید تولید کرده و پس از مدتی رنگ مشکی آن را با همان امکانات به بازار عرضه کرده است. از جمله امکانات آیفون تصویری الکتروپیک 797، بهتر است به امکان ثبت تصاویر، امکان صدور دستور برای آمدن آسانسور به طبقه موردنظر، ارائه تصویر با کیفیت و ملودی-های متنوع اشاره کنیم.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 شامل این موارد می باشد :

مانیتور 4.3 اینچی

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین و دو عدد کانکتور 2 پین

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

اگر نگاهی به آیفون تصویری 797 بیاندازیم، صفحه نمایشی به بزرگی 3/4 اینچ را می بینیم که بین سه کلید فشاری که به صورت عمودی تعبیه شده اند در سمت راست، و نیز گوشی آیفون تصویری در سمت چپ آن قرار گرفته است. طول گوشی آیفون تصویری 797 الکتروپیک بلندتر از پنل آیفون تصویری طراحی شده و جلوه زیبایی به آن بخشیده است. همچنین باید اشاره کرد که در زمان ارتباط، لغزشی در آن حس نمی شود. علاوه بر این به راحتی و به وسیله یک قلاب روی پنل قرار می گیرد. همانطور که اشاره شد سمت راست نمایشگر مدل 797 آیفون الکتروپیک سه کلید فشاری قابل مشاهده است که به منظور فراخواندن آسانسور، نمایش تصویر محیط بیرون درب ورودی یا تصویر دوربین مدار بسته و کلید سوم برای باز کردن درب، طراحی شده اند. در بخش زیرین پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797، سه کلید مربوط به تنظیمات Mode و یک شیار برای قرار دادن کارت حافظه Micro-SD تعبیه شده است.

طراحی پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 به صورتی است که کناره های آن خمیده می باشد. این نوع طراحی پنل، در بین آیفون های تصویری ایرانی متمایز می باشد. شرکت الکتروپیک تلاش کرده است تا علاوه بر فراهم کردن امکانات کاربردی و طراحی زیبا، محصولی با قیمت آیفون تصویری مناسب برای مشتریان خود ارائه نماید.

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

با مشخصات ظاهری این مدل آیفون تصویری آشنا شدیم و حالا زمان آن رسیده تا ویژگی های خاص و منحصر به فردی که موجب وجه تمایز این محصول با سایر محصولات می شود را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از قابلیت ها و ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک شامل موارد زیر می باشد:

صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

همانطور که پیش تر اشاره شد، صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797، به صورت رنگی و در اندازه 3/4 اینچ ساخته شده است. شرکت الکتروپیک، استفاده از نمایشگر LCD را برای این محصول ترجیح داده است. البته این نمایشگر به فناوری ترانزیستور فیلم نازک یا TFT مجهز گردیده است. از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آیفون تصویری الکتروپیک کیفیت و فناوری نمایشگر محصول می باشد.

امروزه از فناوری TFT، در نمایشگرهای جدید استفاده می شود که موجب بهبود کیفیت تصویر و رنگ های نمایش داده شده در آن می گردد. اما صفحه نمایش های قدیمی تر از فاوری تفنگ الکترونی بهره مند بوده اند. باید اشاره کرد که نمایشگر LCD به صورت مایع طراحی شده است و با بهره گیری از میدان الکترواستاتیکی که میان دو هادی کم ضخامت فلزی مانند اکسید قلع ایندیوم، برقرار می شود، تصویر را به وسیله مایعی کریستالی که از آن به عنوان منبع نور استفاده می شود، نمایش می دهد.  در ادامه به بررسی ویژگی¬های آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 می پردازیم.

ذخیره عکس و فیلم در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

یکی از ویژگی هایی که در قیمت آیفون تصویری الکتروپیک و نیز امنیت محیط تاثیرگذار است، پشتیبانی از کارت حافظه داخلی می باشد. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797، قابلیت ثبت و ذخیره تصویر و فیلم افراد مراجعه کننده را دارا است. علاوه بر این می توان ظرفیت حافظه داخلی این محصول را تا 16 گیگابایت با افزودن یک حافظه جانبی، ارتقا داد. بنابراین می توان تصاویر بیشتری ذخیره کرد و از بابت کمبود فضای ذخیره سازی به ویژه در صورت استفاده از دوربین مدار بسته، نگرانی نداشت.

پشتیبانی از دو پنل در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند با همان نمایشگر، کنترل دو درب ورودی یا یک درب و دوربین حفاظتی را در اختیار داشته باشند. این قابلیت، دید وسیع تری از محیط اطراف را برای کاربر امکان پذیر می کند. بنابراین استفاده از آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 برای ساختمان هایی که دارای دو درب ورودی می باشند، توصیه می شود.

فراخوانی آسانسور در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

دکمه هایی که روی پنل آیفون پیک مدل 797 قرار گرفته اند، موجب دسترسی سریع کاربر به امکاناتی چون فرمان دادن به آسانسور شده اند. با استفاده از این کلید، می توان پیش از ترک منزل، آسانسور را به طبقه ای که هستیم بخوانیم. این کاربرد به ویژه زمانی که عجله داریم و نمی خواهیم وقتی برای انتظار آسانسور صرف کنیم، بسیار مهم می باشد. بنابراین می توان این محصول را یک گزینه جذاب برای خرید آیفون تصویری الکتروپیک به شمار آورد.

جمع بندی و گارانتی

یکی از مزایای استفاده از محصولات آیفون تصویری الکتروپیک، ضمانت نامه 36 ماهه آن می باشد. شرکت الکتروپیک کیفیت بالایی در ساخت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 لحاظ کرده است، علاوه بر این امکان استفاده از خدمات رایگان گارانتی را برای کاربران در صورتی که مشکل فنی رخ دهد، فراهم نموده است. به همین منظور کاربران می توانند به نمایندگی الکتروپیک مراجعه کنند.

همانطور که بیان شد، آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 یکی از محصولات قدرتمند با جلوه ای شکیل و زیبا، بین محصولات تصویری موجود در بازار است. علت این امر را می توان مزایای متنوع وکاربردی این محصول دانست که خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 را جذاب تر نموده است. از جمله این ویژگی ها می توان به ظاهر زیبا، صفحه نمایش با کیفیت و با اندازه 3/4 اینچ، ملودی های متنوع با قابلیت تنظیم صدا، حافظه داخلی قابل ارتقا، پشتیبانی از دو پنل، امکان تنظیم نور و رنگ نمایشگر و... اشاره نمود. با توجه به موارد ذکر شده قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797، نسبت به محصولات مشابه خارجی بسیار مناسب بوده و در صورتی که نیاز به راهنمایی و خرید این محصول دارید، و یا این محصول را مناسب محل زندگی یا اداره خود یافته اید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مفتخر است تا اطلاعات لازم برای خرید و پشتیبانی را در اختیار شما قرار دهد.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 یکی از محصولات شرکت الکتروپیک است که طراحی منحصر به فردی دارد این مانیتور دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی است میتواند قابلیت های پیشرفته‌ای مانند حافظه داخلی، قابلیت فراخوانی آسانسور و همچنین پشتیبانی از دو پنل را دراختیار شما بگذارد. از رقبای اصلی این محصول می‌توان به آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M اشاره کرد که قابلیت هایی مشابه این محصول الکتروپیک را در اختیار شما می‌گذارد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM205

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (7)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 7 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/04/29

چقدر خوبه که رنگ بندی داره ومن خیلی دنبال رنگ مشکی گشتم ممنون که موجود کردید.

5.0
1399/11/08

این مانیتور دارای قابل اتصال به دوربین هستش؟

5.0
1399/08/27

نسبت به قیمتش ارزش خرید داره، فقط ارتباط داخلی نداره که برای من زیاد مهم نبود

5.0
1398/05/05

سلام به نظرم یه کار تکه چون که تصویر و صداش واقعا حرف نداره و از همه مهمتر اینکه همزمان به دو تا پنل نصب میشه این خودش خیلی خوبه که دیگه نیازی به دوتا آیفون نداریم ممنون از پشنهادآریا ایمن.

5.0
1398/04/25

سلام من یه شهروند شیرازیم چند ماهه پیش خواستیم آیفون خونه روعوض کنیم اومدم تو سایت ها رو چک کردم دیدم که قیمت جنس های سایتتون مناسب تر بود و اینکه تنوع جنساتون بیشتر بودممنون از شما کاملا از خریدم راضیییم.

محصولات مرتبط