×

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی الکتروپیک 996 سفید

4 عدد مانیتور: 996 الکتروپیک - 7 اینچی
پنل: 4 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
22,896,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج چهار واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶

آیفون تصویری چهار واحدی کامل الکتروپیک مدل ۹۹۶ یکی از بهترین آیفون‌های موجود در بازار است که برای چهار واحد به طور همزمان نصب و مورد استفاده می‌‌گیرد. این پیکج توسط شرکت الکتروپیک با استفاده از قطعات با کیفیتی تولید می‌شود که منجر به رضایت مشتریان شده است. تجربه‌ زیادی که شرکت الکتروپیک در تولید انواع آیفون تصویری دارد، منجر به معروفیت این برند در کشور شده است و بسیاری از تولیدات این شرکت در ایران توسط شرکت‌های معتبر زیادی به فروش می‌رسند.

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶

آیفون تصویری الکتروپیک در این شرکت به صورت تست شده تولید می‌شود و هر یک از قطعاتی که برای تولید استفاده می‌شوند، در ابتدا باید مورد بررسی قرار گیرند تا کیفیت مورد نیاز را داشته باشند. طول عمر هر قطعه اهمیت زیادی دارد و این آیفون‌ها با ضمانت ۳۶ ماهه به فروش می‌رسند. البته این ضمانت‌ها فقط برای اطمینان مشتری هستند و این آیفون‌ها تا چندین سال بدون هیچ ایرادی کار می‌کنند. از مشخصات فنی این پک می‌توان به قابلیت ضبط تصاویر اشاره کرد. ضبط فیلم و تصویر باعث افزایش امنیت یک ساختمان می‌شود، به خصوص در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد و ساختمان‌های چند واحده باید این قابلیت روی آیفون وجود داشته باشد. حافظه این آیفون بالا است و به راحتی می‌تواند حجم زیادی از تصاویر را ذخیره کند. از مشخصات دیگر این آیفون می‌توان به اضافه کردن یک گوشی صوتی به این پکیج اشاره کرد. همچنین تصاویر و صدا وضوح بسیار بالایی دارند و می‌توان صدا و نور را با استفاده از دربازکن تنظیم نمود. پنل خارجی این آیفون دارای کلیدهای مجزا برای هر واحد است و بلندگو آن کیفیت خوبی دارد.

قیمت آیفون تصویری چهار واحدی کامل الکتروپیک مدل ۹۹۶

قیمت این آیفون با توجه به کیفیتی که دارد کاملا مناسب است. قطعاتی که در کارخانه الکتروپیک برای تولید این آیفون‌ها به کار می‌روند منجر به ثبات قیمت این محصول می‌شوند؛ به همین دلیل است که شاید شما گاهی اوقات متوجه نوسان قیمت فروش این پکیج چهار واحده شده باشید. تعجب نکنید؛ زیرا ممکن است این اتفاق بسیار زیاد بیفتد و در فاصله‌های زمانی کوتاه تفاوت‌هایی در قیمت ایجاد شود؛ به جز قیمتی که کارخانه برای این پک درنظر می‌گیرد، تعداد واسطه‌های فروش نیز می‌تواند روی قیمت تاثیر داشته باشد. برای مثال اگر شما این محصول را با دو واسطه خریداری کنید، قیمت کمتری می‌پردازید؛ به همین دلیل است که همیشه می‌گوییم در انتخاب شرکت و وب‌سایت دقت داشته باشید تا با حداقل واسطه محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

سخن پایانی

الکتروپیک را انتخاب کنید. این پکیج با استفاده از فناوری روز دنیا و تجربه مهندسان کاربلد تولید می‌شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. ‌برای خرید این کالا می‌توانید از وب سایت آریا ایمن کمک بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF205

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط