×

پکیج آیفون تصویری 3 واحدی الکتروپیک 1286

3 عدد مانیتور: 1286 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 3 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
8,580,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 - 3.5 اینچ بدون حافظه:

شرکت الکتروپیک یکی دیگر از شرکت های تولید کننده آیفون تصویری است که آیفون تصویری های خوب و با کیفیتی تولید می کند و نظرات خوبی از سوی کاربران دریافت کرده است وهمچنین جایگاه خوبی میان رقبای خود دریافت کرده است . در ادامه برای شناخت بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

محتویات پکیج سه واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 -3.5 اینچ بدون حافظه:

این پکیج شامل یک آیفون تصویری با صفحه LCD رنگی ، 1 عدد گوشی و سیم به همراه دفترچه راهنما 1 عدد کارت گارانتی وبه عنوان هدیه یک عدد قاب باران گیر به شما داده می شود.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری:

آیفون تصویری الکتروپیک 1286 جزو معمولی ترین آیفون تصویری ها محسوب می شود و ظاهری معمولی دارد.این آیفون تصویری دارای یک صفحه نمایش LCD رنگی است که این صفحه 3.5 اینچ است . این محصول دارای یک صفحه نمایش کوچک است که یک کادر مشکی اطراف آن را در بر گرفته می باشد ، و دارای تلفن است . بر روی این محصول سه دکمه را مشاهده می کنید که دکمه اول برای روشن کردن مانیتور ، دکمه دوم برای باز کردن درب ورودی و دکمه سوم برای تنظیمات آیفون تصویری می باشد . رنگ این محصول با گذر زمان تغییر نمیکند زیرا جنس این محصول ABS آنتی استاتیک است که از محصولات ال جی کره است . در قسمت بالای این محصول بلند گو و در قسمت پایین آن میکروفون قرار گرفته است .

مشخصات فنی آیفون تصویری:

این آیفون تصویری الکتروپیک با توجه به ساده بودنش ویژگی های خوبی را در خودش جای داده است . رزولوشن این مدل RGB320*240 است . این آیفون تصویری می تواند کیفیت عکس را تا 100 متر حفظ کند اما نکته مهم این است که میزان وضوح صدا و تصویر بستگی به سیم کشی و تعدا واحد ها دارد. در کناره این آیفون تصویری چند دکمه وجود دارد که کارایی های خاص خود را دارند: 1- دکمه on/off وجود دارد که برای خاموش و روشن کردن محصول استفاده می شود. 2- سه پیچ تنظیم کننده که تنظیم میزان صدا ، تنظیم نورمانیتور .و تنظیم رنگ مانیتور این محصول امکان ذخیره عکس را ندارد اما شما میتوانید با خریداری یک پنل حافظه خارجی آن را در کناره سمت راست دستگاه نصب کنید و عکس های خود را در آن ذخیره کنید . یک مشکلی که بعضی از آیفون تصویری ها دارند این است که تصویر از پایین و یا از گوشه باعث تاریک شدن صفحه نمایش می شود اما این مدل از آیفون تصویری الکتروپیک این مشکل را ندارد و از هر جهات میزان نور خود را حفظ کرده و تاریک نمی شوند. شما می توانید با خرید مدل ریموت دار این محصول از داخل و یا خارج خانه درب را باز کنید.

گارانتی :

شرکت الکتروپیک برای ایفون تصویری های خود 36 ماه گارانتی در نظر گرفته است . مواردی که اگر رعایت نشوند باعث باطل شدن گارانتی می شوند عبارتند از : 1- عدم تابش مستقیم آفتاب 2- عدم بارش باران و یا نفوذ آب 3-استفاده از مابل فویدار مسی برای اتصالات 4-سالم بودن اتصالات سر سیم 5-وجود برگه ضمانت نامه

سخن پایانی :

شما اگر یک محصول با کیفیت مناسب به همراه ویژگی های خوب می خواهید این محصول را ما به شما پیشنهاد می کنیم زیرا قیمت این محصول مناسب بوده و برای کسانی که می خواهند خیلی هزینه نکنند بسیار مناسب است . شما میتوانید برای خرید این محصول به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کرده و محصول خود را سفارش دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر با وب سایت آریا ایمن تماس بگیرید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH211

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط