بهترین دستگاه حضور و غیاب + عکس و قیمت

انواع دستگاه حضور و غیاب در برندهای مختلف

بهترین دستگاه حضور و غیاب + عکس و قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب، پیش از هر چیز باید به نکته‌های مهمی توجه کرد. فناوری به کمک آمده تا با داشتنِ محیطِ کاریِ هوشمندتر، بتوانیم مدیریت بهتری نیز داشته باشیم. امروزه داشتن بهترین دستگاه حضور و غیاب در شرکت‌ها، موضوعی گریزناپذیر است و  مدیران برای بهبود بخشیدن محیط کسب و کار، از این ابزار، بهره می‌برند. بنابراین انتخاب و خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب، پیش از هر چیز نیازمند آگاهی از کیفیت و بازدهی است که برای شما ایجاد می‌کند. هر محیط کاری با توجه به نیازهایی که دارد باید از یک نوع دستگاه کنترل تردد بهره ببرد تا نیازهای مدیران را برای پایش و بررسی ورود و خروج کارمندان به درستی برآورده سازد.

نکات قابل توجه در هنگام خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب

بهترین دستگاه حضور و غیاب - مردی در حال تعجب
بهترین دستگاه حضور و غیاب

امنیت در بهترین دستگاه حضور و غیاب 

نخستین چیزی که باید به آن توجه شود، نوع قفل بیومتریکی است که شما در نظر دارید. شاید شما فقط به اسکنری برای اثر انگشت نیاز داشته باشید و یا فراتر از آن، نیاز به اسکن شبکیه نیز داشته باشید.

شاید هم، وجود هر دوی اینها به صورت همزمان برای شما ملاک خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب است.

روی هم رفته برای محیط‌های کاری کوچک، داشتن دستگاه با اسکنر انگشت، بسنده می‌کند. در محیط‌های حساس که باید افراد دارای سطح دسترسی باشند، نیاز به امکانات بیشتری هم خواهد بود. برای نمونه در مراکز پژوهشی و یا مراکز حساس دولتی که نیاز به بررسی بیشتری وجود دارد.

حجم ذخیره سازی در دستگاه کنترل تردد

هر کدام از سیستم‌هایی که دارای قفل بیومتریک هستند، برپایه آنچه که برای انها تعریف شده است، توان ذخیره‌سازی تعداد محدودی از اثر انگشت را دارند. این عدد ممکن است ده باشد و یا تا هزار و بالاتر نیز برود. بنابراین پیش از خرید دستگاه حضور و غیاب باید برآوردی از شمار نیروهای خود داشته باشید. اگر سازمانی هستید که ممکن است بر تعداد نیروهای شما افزوده شود، بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که بیش از نیاز کنونی شما، ظرفیت پذیرش دارد.

با خرید دستگاههایی که بیش از ظرفیت مورد نیاز،دارای توانایی ذخیره‌سازی هستند، از خرید دستگاههای جدید در آینده پیشگیری می‌کنید.

دوام دستگاه حضور و غیاب را بررسی کنید

بی گمان علاقه ندارید که چشمی دستگاه حضور و غیاب در اثر خراش، دچار خرابی شود. بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که حسگرهای ضد خراش و مقاوم در برابر آب داشته باشد. با این کار در بلند مدت، هزینه‌ی کمتری را پرداخت خواهید کرد.

سرعت ذخیره سازی اطلاعات در دستگاههای حضور غیاب

برخی از دستگاههای حضور و غیاب دارای فرآیند بسیار طولانی برای دریافت و اسکنِ اثر انگشت هستند. اینکه کارمندان شما در یک صفِ طولانی قرار بگیرند تا اثر انگشت خود را ثبت کنند، برایتان خوشایند نخواهد بود. برخی از دستگاهها هستند که در چند میلی ثانیه، فرآیند اسکن و ارزیابیِ اثر انگشت را انجام می‌دهند. اگر از این دستگاهها استفاده کنید، شتاب بیشتری به حضور کارمندان خود در محل کار می‌دهید و آنها زودتر وارد چرخه کار خود می‌شوند.

قابلیت کنترل از راه دور در دستگاهای حضور و غیاب 

دستگاه باید به گونه‌ای باشد که کارمندان بتوانند با ابزارهایی مانند رایانه، تبلت و ساعت هوشمند، تلفن و پیام متنی، ساعت حضور و غیابشان را ثبت کند.

زمان سنجی دقیق

سیستم حضور و غیاب باید این ویژگی را داشته باشد که به کارفرما اطمینان دهد که کارمندان در زمان واقعی کار می‌کنند و نه زمان‌های از پیش برنامه‌ریزی شده. به این معنی است که کارفرما بتواند ساعت مورد نظرش را برای ورود و خروج کارمندان بر روی دستگاه مورد نظر اعمال کند و ساعت کاری مفیدی از کارمندان دریافت شود. 

سادگی در کار کردن با آن

به دنبال بهترین دستگاه حضور و غیاب باشید که کاربری ساده‌ای داشته باشد. دستگاه باید بتواند با کمترین سر و صدا، به کارمندان خدمات بدهد. نکته‌ی مهم این است که رابط کاربری دستگاه به گونه‌ای باشد که به سادگی قابل یادگیری باشد و نیاز به آموزش چندانی نداشته باشد.

هشدارهای فعال

اگر به دنبال کنترل هزینه‌ها هستید، باید سیستمی را خریداری کنید که اگر کارمندی ساعت ورود و خروج خود را فراموش کرد و یا در حال نزدیک شدن به وقت اضافه کاری است، ساعت مورد نظر را به او اعلام کند.

برند بهترین دستگاه حضور و غیاب از دید ما

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب خوب از میان آنها کار نسبتا دشواری می‌باشد. ما در فروشگاه آریا ایمن قصد داریم به شما بهترین دستگاه حضور و غیاب و پرفروش‌ترین برندهای حال حاضرکشور را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را داشتید بتوانید مناسب ترین انتخاب را در میان گزینه های موجود داشته باشید.

کارابان :

یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در زمینه انواع دستگاه حضور و غیاب کارابان می‎‌باشد که توانسته محصولات متنوعی با قابلیت های متفاوت تولید کند. تولیدات این شرکت را میتوانید در مدل های حضورو غیاب انگشتی و حضور و غیاب کارتی و رمزی و همچنین ترکیبی از این قابلیت ها به همراه تشخیص چهره در وبسایت آریا ایمن مشاهده کنید.

انواع مختلف دستگاه حضو رو غیاب کارابان

محصولات این برند با ۱۲ ماه گارانتی در اختیار شما قرار می‌گیرند که شما می‌توانید با توجه به تعداد کارمندان‌تان و یا افرادی که قصد استفاده از این دستگاه ورود و خروج را دارند نرم افزار مورد نظرتان را تهیه کنید.

نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که اگر تعداد شما کمتر از ۲۰ نفر باشد، نیازی به پرداخت هزینه برای نرم افزار مربوطه نیست و در صورت بیشتر بودن باید هزینه ای را بابت نرم افزار حضور و غیاب بپردازید.

بتا :

شرکت بتا از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را شروع کرده است و یکی از زمینه های فعالیت این شرکت دستگاههای کنترل تردد می‌باشد که برای کنترل ورود و خروج افراد استفاده می‌شود. این شرکت علاوه بر دستگاههای کنترل تردد در زمینه دستگیره دیجیتالی و اکسس کنترل نیز بسیار فعال بوده، اگر به دنبال بهترین دستگاه حضور و غیاب و یا دستگاه ورود و خروج با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب هستید ما به شما محصولات بتا را پیشنهاد میکنیم.

دستگاه حضو رو غیاب بتا مدل اثر انگشتی

ZK :

یکی از برندهای محبوب و شناخته شده در کشور ایران و اقصی نقاط جهان برند زد کی می‌باشد که توانسته در حوزه تشخیص هویت و راه حل های مدیریت هوشمند و احراز هویت محصولات متنوعی را تولید کند. این شرکت دارای حق ثبت تکنیک های تشخیص اثر انگشت، چهره، رگ و کف دست می‌باشد و محصولات خود را مطابق با آخرین تکنولوژی های به روز جهان تولید می‌کند. اگر قصد خرید یک دستگاه حضور و غیاب پیشرفته برای خود هستید مطمئن باشید از خرید این برند پشیمان نخواهید شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها