پرفروش ترین آیفون تصویری الکتروپیک

پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری الکتروپیک

پرفروش ترین آیفون تصویری الکتروپیک

آنچه در این مقاله می خوانید

زمان مطالعه: ۹ دقیقه

آیفون تصویری یکی از کاربردی‌ترین محصولات است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این بین، شرکت الکتروپیک محصولات ارتباطی و نظارتی را با کیفیت و قیمت مناسب روانه بازار می‌کند. تنها آن دسته از آیفون تصویری‌های فروش خوبی را تجربه می‌کنند که تولید آن با کیفیت بالایی همراه بوده است. مهم‌تر از همه خدمات جانبی شرکت تولیدکننده است که توانسته مشتری را برای خرید ترغیب کنید. ما در ادامه قصد داریم شما را با پرفروش‌ترین آیفون تصویری‌های الکتروپیک به صورت مختصر ولی مفید آشنا کنیم.

پرفروش ترین آیفون تصویری الکتروپیک ارزان قیمت

معمولاً قیمت یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید محصول توسط مشتریان است.  قیمت اگر با کیفیت ساخت خوبی برآورد شود، قطعاً در طولانی مدت هر برندی در دل مردم جای باز می‌کند. آیفون تصویری الکتروپیک جزء برندهای معتبر در بازار است که امروزه نام و آوازه خوبی را به دست آورده است. در ادامه شما را با پرفروش‌ترین مدل آیفون‌های تصویری ارزان قیمت این برند بیشتر آشنا می‌کنیم.

آیفون تصویری ۳٫۵ اینچی مدل ۱۲۸۶

قیمت آیفون تصویری ۳٫۵ اینچی مدل ۱۲۸۶ ارزان است و در عین ارزانی بسیار باکیفیت طراحی‌ شده است.  همین دلیل کافی است که شما با فروش بالایی روبرو شوید که قطعاً قیمت همیشه مهم‌ترین عامل برای خرید به شمار می‌آید. واضح‌ترین تصاویر را در نمایشگر ۳٫۵ اینچی که از تنظیمات OSD پیروی می‌کند، می‌توانید مشاهده کنید. شما این مدل محبوب را می‌توانید بدون حافظه یا دارای حافظه خریداری کنید.

جنس بدنه ABS کیفیت ساخت و دوام بالای بدنه را در طولانی مدت قطعاً تضمین می‌کند. حتی شما از نظر ظاهری می‌توانید، طراحی این مدل را یک طراحی شیک، کلاسیک و امروزی در نظر بگیرید. به‌هرحال برای خرید این مدل می‌توانید هم‌اکنون با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

آیفون تصویری 3.5 اینچی الکتروپیک بدون حافظهd


قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۸۶

آیفون تصویری ۴٫۳ اینچ الکتروپیک مدل ۷۹۷

صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی در ابتدا نظر شما را به خود جلب می‌کند. به‌هرحال اندازه صفحه نمایش یکی از عوامل مهم در انتخاب این دستگاه است. شما این اختیار را دارید که به صورت کاملاً هم‌زمان این مدل را به ۲ پنل متصل کنید. در منوی دوزبانه شما متنوع‌ترین ملودی زنگ را می‌توانید انتخاب کنید. ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه اتصال جداگانه برای فراخوانی آسانسور نیز جزء موضوعات مهم و کلیدی به شمار می‌آید. همچنین از کارت حافظه خارجی نیز می‌توانید استفاده کنید. ناگفته نماند که ۴٫۳ اینچ الکتروپیک مدل ۷۹۷ در مقایسه با ۳٫۵ اینچی مدل ۱۲۸۶ قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده است، اما به نسبت کیفیت و دقت در ساخت شما قیمت منصفانه‌ای را می‌توانید در نظر بگیرید.

آیفون تصویری 4.3 اینچی الکتروپیک مدل 797به بدنه ای به رنگ سفید

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۷۹۷

آیفون تصویری گران‌قیمت

به‌هیچ‌عنوان گران بودن یک محصول دلیلی بر فروش پایین آن نیست. در حال حاضر مشتریان به کیفیت محصول دقت می‌کنند و سپس به دلیل و اهمیت قیمت بالای محصول پی می‌برند. طراحی ظاهری و قابلیت‌های فنی قطعاً در مدل‌های گران‌قیمت‌تر آیفون‌های تصویری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. یک برند اگر معتبر باشد، قاعدتاً مشتریان به‌راحتی به برند اعتماد می‌کنند و حتی محصول را با قیمت بالاتری خریداری می‌کنند؛ چرا که به کیفیت محصول مطمئن هستند. پرفروش‌ترین آیفون تصویری الکتروپیک گران‌قیمت عبارتنداز:

آیفون تصویری ۷ اینچی مدل ۱۲۹۴

آیفون تصویری مدل ۱۲۹۴ برند الکتروپیک گران ولی پرفروش است. اولین ویژگی که می‌تواند مشتری را به خرید ترغیب کند، طراحی زیبا و خارق‌العاده این مدل شیک و بسیار پرطرفدار است. شما در ۲ رنگ مشکی و سفید می‌توانید این محصول را سفارش دهید. شما از زبان‌های انگلیسی و فارسی در منوی تنظیمات برای استفاده از رابط کاربری OSD می‌توانید استفاده کنید. ضبط فیلم و عکس‌برداری یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که نباید در هنگام استفاده از این مدل محبوب را فراموش کنیم. صفحه‌کلید مدل ۱۲۹۴ برند الکتروپیک کاملاً لمسی است و در بین رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

آیفون تصویری الکتروپیک 7 اینچ با دکمه های تاچ ری پس زمینه مشکی

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴

آیفون تصویری ۷ اینچ لمسی مدل ۹۹۶

امکانات و ساختار  7 اینچ لمسی مدل ۹۹۶ تا حدودی شبیه مدل ۱۲۹۴ برند الکتروپیک است. این مدل می‌تواند ارتباط با آسانسور و کلیه واحدها را به‌سادگی میسر کند. حافظه ۸ گیگابایتی و ارتقاء به حافظه ۳۲ گیگابایت در کنار نمایشگر GUI و استفاده از فناوری SMT  نیز از جمله قابلیت‌های منحصربه‌فردی است که روی قیمت آیفون تصویری تأثیر واضحی می‌گذارد. همچنین استفاده از تقویم میلادی و شمسی را نیز در بین قابلیت‌های اصلی این محصول نباید از یاد ببرید.

آیفون تصویری 996 الکتروپیک رنگ بدنه مشکی روی پس زمینه مشکی

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶

این مدل آیفون تصویری امکانات و مزایای زیادی را به خود اختصاص داده است. به خاطر داشته باشید که این مدل قیمت چندان بالایی ندارد و می‌تواند انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌ای باشد، حقیقتاً امکانات و مزایای استفاده از این مدل به‌مراتب نسبت به قیمتی که ارائه می‌دهد، بسیار بالاتر است.  فناوری SMT اولین مزیت برای استفاده از این مدل به شمار می‌آید. عکس‌برداری و فیلم‌برداری نیز قطعاً ویژگی‌های کاربردی برای استفاده از این دستگاه نظارتی و حفاظتی محسوب می‌شود و در مورد شکل ظاهری این محصول نیز باید بدانید که طراحی خاص و فوق‌العاده این مدل قطعاً زیبایی دکوراسیون داخلی شما را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر به نمایش تکمیل می‌کند.

 نمایشگر ۴٫۳ اینچی، اتصال به ۲ پنل درب ورودی، اتصال به۱ دوربین حفاظتی، تنظیمات نمایشگر OSD و صفحه‌کلید لمسی در این مدل همگی جزء ویژگی‌های اصلی به‌حساب می‌آیند؛ همچنین به خاطر بدنه ABS شما با هیچ‌گونه تغییر رنگی در طولانی مدت و استفاده از این محصول روبرو نخواهید شد.

آیفون تصویری 4.3 اینچی الکتروپیک مدل 1096 با رنگ بدنه سفید روی پس زمینه مشکی

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶

صفحه نمایشگر آیفون تصویری

حال که به چند مدل پرفروش آیفون تصویری پرداخته‌ایم، بهتر است با ویژگی‌های اصلی یک آیفون تصویری باکیفیت به صورت جزئی‌تر نیز آشنا شوید. امروزه در مکان‌های گوناگون مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری و بسیاری از مکان‌های دیگر استفاده از انواع آیفون‌های تصویری بسیار ضرورت یافته است. توجه داشته باشید که اندازه صفحه نمایشگر هرچقدر بیشتر باشد، شما باید قیمت بالاتری را برای خرید برآورد کنید.

 حتی باید به این موضوع نیز دقت کنید که صفحه نمایش لمسی است یا به صورت ساده طراحی‌شده است. قاعدتاً صفحه‌نمایش‌های لمسی قیمت بیشتری را برای خرید محاسبه می‌کنند. ظاهر شیک و مدرن مانیتور تاچ را نمی‌توان به‌هیچ‌عنوان نادیده گرفت. حتی شما این نوع مانیتور را می‌توانید به راحتی تمیز کنید، این خود یک ویژگی منحصر به فرد به حساب می‌آید.

ارتباط داخلی بین واحدها

قابلیت منحصر به فرد دیگری همچون ارتباط داخلی در آیفون تصویری را فراموش نکنید. به‌هرحال در آپارتمان‌ها و مجتمع‌هایی که جمعیت به نسبت بالاتری دارند، بین واحدها ارتباط با این دستگاه به نحو احسن برقرار می‌شود، به همین دلیل در هنگام خرید آیفون تصویری الکتروپیک معمولاً به این قابلیت در هنگام برآورد قیمت توجه کرده تا بتوانید خرید هوشمندانه‌ای را تجربه کنید. برند الکتروپیک از ۴ رشته مشترک برای این نوع اتصال استفاده می‌کند.

مزایای آیفون تصویری‌های الکتروپیک

برند الکتروپیک یک سابقه ۳۰ ساله را به خود اختصاص داده است. گواهینامه‌های کیفیتی که این برند به دست آورده، باعث فروش بالای محصولاتش است. این برند با تولید آیفون تصویری توانسته بازار این محصول را به‌راحتی به دست بگیرد. به‌هرحال هر برندی مزایایی را برای تولید خود پیاده می‌کند تا فروش بالایی را بتواند پدید آورد. ما در ادامه شما را با مزایای خرید انواع آیفون‌های تصویری برند الکتروپیک بیشتر آشنا می‌کنیم.

تعمیر آسان قطعات

 طبیعتاً شما اگر خریدار باهوشی باشید، قبل از خرید هر نوع محصولی به این نکته دقت می‌کنید که آیا قطعات مورد کاربرد در صورت خرابی به راحتی تعمیر خواهند شد یا شما باید دغدغه فکری و مالی غیر خوشایندی را تجربه کنید. قطعاتی که درون آیفون‌های تصویری الکتروپیک تعبیه ‌شده‌اند، به‌راحتی در زمان بروز خرابی تعمیر می‌شوند، به‌نحوی‌که حتی افرادی که تماماً تخصصی فعالیت تعمیراتی انجام نمی‌دهند هم، می‌توانند به تعمیر خرابی قطعات این محصول با این برند بپردازند.

نصب راحت

متأسفانه بسیار دیده‌ شده است که برخی از مدل‌های آیفون تصویری نصب آن‌چنان آسانی ندارند. توجه داشته باشید که این‌چنین شما باید هزینه نصب بالاتری را بپردازید. نصب آیفون‌های تصویری الکتروپیک حقیقتاً بسیار آسان و راحت است. این یکی از ویژگی‌های وسوسه کننده محسوب می شود که به‌هیچ‌عنوان نباید آن را نادیده گرفت.

تنوع مدل‌ها

زمانی که شما به صورت آنلاین قصد خرید آیفون تصویری الکتروپیک را داشته باشید، قطعاً تنوع محصولات نظر شما را به خود جلب می‌کند. هرچقدر یک برند متنوع‌تر محصولات خود را تولید کند، قطعاً خریدار با عدم محدودیت قیمت بیشتری روبرو خواهد شد. به‌هرحال هر مدل قابلیت و ویژگی‌های خاصی را درون خود جای می‌دهد که همین امر باعث برآورد قیمت‌های متفاوت و متنوع می شود.

خدمات پس از فروش قدرتمند

خدمات پس از فروش الکتروپیک بی‌نظیر است. این جمله یک شعار تبلیغاتی نیست، بلکه تمامی مشتریان این برند به‌خوبی با خدمات پس از فروش الکتروپیک آشنا شده‌اند و همین امر یکی از دلایلی است که مشتریان به این برند اعتماد می‌کنند. در ایران، الکتروپیک یکی از برندهای پرفروش آیفون تصویری به شمار می‌آید.

برد باکیفیت

یکی از دلایلی که آیفون تصویری الکتروپیک را از سایر برندهای دیگر جدا کرده است، استفاده از بردهایی است که عمر بسیار بالایی دارند. مواد اولیه در تولید برد قطعاً در طولانی مدت کیفیت تولید را ثابت می‌کند. به‌هرحال، همیشه کیفیت ضمانت کننده استفاده از محصول در درازمدت است. طبیعتاً برد دستگاه‌هایی همچون آیفون‌های تصویری که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، اگر با مواد اولیه مرغوب ساخته نشوند، اعتبار برند را زیر سؤال خواهند برد.

قیمت آیفون تصویری

برند الکتروپیک یکی از برندهای معتبر داخلی است. در زمان برآورد قیمت آیفون تصویری شما باید به داخلی و خارجی بودن برند دقت کنید. برندهای خارجی طبیعتاً قیمت بالاتری را برای فروش محصولات خود ارائه می‌دهند. کیفیت ساخت آیفون‌های تصویری الکتروپیک به‌گونه‌ای است که با رقیبان خارجی توانسته بسیار مصمم عملکرد خود را نشان دهد. بسیاری از دستگاه‌های حفاظتی در ایران با این برند تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند. لطفاً اگر به دنبال کیفیت هستید، تمام قابلیت‌های محصول را مطالعه کنید. بسیاری از برندهای ایرانی از برندهای خارجی پیشی گرفته‌اند.

شما چنانچه به صورت اینترنتی آیفون تصویری الکتروپیک را سفارش و خریداری کنید، قطعاً نسبت به بازار سنتی با قیمت بسیار پایین‌تری روبرو خواهید شد. در خرید غیرحضوری هزینه واسطه از میان برداشته می‌شود و این خود مزایای زیادی به همراه دارد. شما در خرید آنلاین تمامی جزئیات محصول را بررسی و سپس عملیات خرید را انجام می‌دهید. در ادامه به عواملی که در محاسبه قیمت مؤثر هستند، اشاره می‌کنیم.

قابلیت ذخیره عکس و فیلم

برندی مانند الکتروپیک برای امنیت هرچه بیشتر از قابلیت ذخیره فیلم و عکس در تولید آیفون تصویری غافل نمانده است. این‌چنین در هنگام مشکلاتی هم‌چون سرقت، می‌توان به بازنگری فیلم و عکس‌های دخیره شده بپردازید تا مشکل سریعتاً برطرف گردد. همچنین نوع و میزان حافظه داخلی و خارجی را باید در کنار قابلیت گفته شده، جزء معیارهای اصلی در برآورد قیمت آیفون‌های تصویری الکتروپیک معرفی کرد. بسیاری از آیفون‌های پرفروش تصویری این برند، قابلیت استفاده از حافظه خارجی را نیز دارند. 

ابعاد صفحه نمایش

 ابعاد آیفون تصویری را نباید نادیده گرفت.معمولاً بسیاری از آیفون‌های تصویری که امروزه به فروش می‌رسند، فاقد گوشی بوده و صفحه نمایش لمسی تمامی عملیات را مدیریت می‌کند. ۵ تا ۱۰ اینچ استانداردی است که برای ابعادی مناسب می‌توان در نظر گرفت. همچنین در پنل داخلی از چند اسپیکر برای کیفیت رفت و برگشت صدا استفاده می‌کنند. البته بدون گوشی و باگوشی بودن آیفون نیز خود موضوعی است که در بررسی قیمت مورد توجه قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

امروزه آیفون تصویری الکتروپیک با فروش خوبی مواجه شده است. دلیل فروش بالا کیفیتی است که در تولید محصولات این برند مشاهده می‌شود و بهتر است بدانید که کیفیت ساخت بالای این برند ایرانی توانسته اعتماد هم وطنان را به خود جلب کند. معمولاً خرید محصولی با برند داخلی قیمت بسیار پایین‌تری را نسبت به محصولی با برند خارجی می‌طلبد. اگر به میزان فروش محصولات برند الکتروپیک نگاهی بیندازید، قطعاً به رضایت مشتریان بعد از خرید مطمئن خواهید شد.

قیمت آیفون تصویری با توجه به کیفیتی که دارد، با توجه به توان اقتصادی مردم حتی در گران‌ترین حالت ممکن بسیار ارزان‌تر از برندهای دیگر برآورد شده است. البته ناگفته نماند که قطعات آیفون‌های تصویری الکتروپیک به‌راحتی در بازار یافت می‌شود و می‌توان به راحتی هرکدام از قطعات را در صورت مشاهده خرابی تعمیر نمود. نصب آسان، کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و مهم‌تراز همه خدمات پس از فروش الکتروپیک توانسته فروش بالایی را برای انواع آیفون تصویری به وجود آورد. در این میان، اگر آنلاین خرید کنید، صددرصد قیمت این محصول بسیار کمتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها