بهترین برند کلید و پریز چیست؟؟؟

بهترین برند کلید و پریز کدام است

بهترین برند کلید و پریز چیست؟؟؟

آنچه در این مقاله می خوانید

زمان مطالعه: ۷ دقیقه

بهترین مارک کلید و پریز چیست ؟

بهترین برند کلید و پریز دارای ویژگی‌های مخصوصی هستند. از آنجایی که این وسایل الکتریکی در هر مکان لازمند، امروزه در شرکت‌های تولیدکننده رقابت زیادی دارند. کلید و پریز از تجهیزات الکتریکی مهم یک منزل محسوب می‌شوند و باید دارای استانداردهای لازم باشند.کلیدوپریز می‌تواند در قسمت‌های مختلف یک منزل استفاده شود و بسیار ضروری و لازم هستند. این تجهیزات الکتریکی کاربردهای گوناگونی دارند. اگر قصد خرید کلید و پریز را دارید به شما پیشنهاد میکنم با بهترین برند کلید و پریز آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

انواع کلید و پریز

کلیدوپریزها با توجه به نوع ساخت و کاربرد‌هایی که دارند در انواع گوناگون تولید می‌شوند. شرکت‌های زیادی هستند که در داخل و خارج از کشور ما کلید و پریزهای متفاوتی را با کیفیت‌های گوناگون تولید می‌کنند. از انواع کلیدو‌پریز می‌توان در قسمت‌های مختلف منزل به خصوص آشپزخانه و اتاق‌ها استفاده کرد. این نکته هم اهمیت زیادی دارد که کلید و پریزها در مکان مناسبی نصب شوند.

 نصب این تجهیزات توسط برقکاران مختلفی انجام می‌شوند. این کار اگر با تجربه کافی انجام شود به بهترین نحو و در مکان صحیح انجام می‌گیرد. باید کلید و پریزها در ارتفاع مناسب و دسترسی کامل باشند. هر یک از کلید‌وپریزها دارای ویژگی‌های متفاوتی بوده که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. امروزه کلیدوپریزهای پیشرفته نیز تولید شده که با قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسند. قیمت کلیدوپریزها با توجه به ویژگی‌های متفاوت آن‌ها متغیر است.

کلیدوپریزها از لحاظ تنوع ساخت به انواع روکار و توکار تقسیم می‌شوند. این کلید‌وپریزها متناسب با هر پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر سیم‌کشی به صورت روکار باشد باید از کلید روکار و اگر به صورت توکار باشد باید از کلید توکار استفاده شود. برای پریز هم به همین صورت است. کلید و پریزها از نظر تنوع درجه حفاظت نیز دارای دسته‌بندی مختلفی هستند. کلید و پریزهای معمولی برای مکان‌های بدون رطوبت و کلیدوپریزهای در دارای درجه حفاظت برای مکان‌های مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. کلیدهای دارای درجه حفاظت با قیمت بیشتری به فروش می‌روند. این کلیدها در بسیاری از صنایع و ارتفاعات بالا یا در مکان‌های باز و محوطه استفاده می‌شوند.

 

بهترین مارک کلید و پریز چه خصوصیاتی دارد؟

بهترین برند کلید و پریز دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی است که باید در هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات کلید‌وپریزهای مرغوب، ایمن بودن آنهاست. ایمنی کلید و پریز، مهم‌ترین نکته‌ای است که باید قبل از خرید خود به آن توجه داشته باشید. اگر کلید و پریز خریداری شده توسط شما ایمنی کامل داشته باشند، خطر برق‌گرفتگی برای شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

اگر می‌خواهید در یک مکان مرطوب از کلید و پریز استفاده کنید بهتر است کلید‌وپریز‌های درب‌دار را انتخاب نمایید. این کلیدها از ورود رطوبت به آنها جلوگیری کرده و می‌توانند محیط امنی برای کودکان خردسال شما نیز به وجود آورند. برای محیط‌هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده از این نوع ابزار بسیار مفید است. کلیدوپریزهای برق ارت‌دار نیز از دسته بسیار مرغوبی هستند که خطر اتصالی و برق گرفتگی را کمتر می‌کنند.

از نکات مهم دیگر درباره خصوصیات کلید‌پریزهای مرغوب توجه به جنس و کیفیت پیچ نگهدارنده آنهاست. برای اینکه نصب کلید و پریز داخل دیوار‌ها به خوبی انجام گیرد، باید حتماً پیچ‌های با کیفیتی داشته باشند. جنس بدنه کلیدوپریزها نیز اهمیت زیادی برای دوام و طول عمر آن‌ها دارد. میزان استحکام و کیفیت پیچ های نگهدارنده اهمیت بسیار زیادی برای مصرف کنندگان دارند. کیفیت پایه فلزی داخل کلید و پریز نیز بسیار حائز اهمیت است. سوئیچ روشن و خاموش کردن کلیدوپریزها روی همین پایه‌ها قرار دارند و باید این پایه‌ها مقاوم باشند.

از دیگر ویژگی‌های دیگر کلیدپریز خوب می‌توان به کیفیت جنس آن اشاره کرد. ‌کلیدپریزهای با کیفیت، دچار خط و خش نمی‌شوند و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. این تجهیزات باید رنگ ثابتی داشته باشند. پس از مدتی دچار رنگ‌های کدر و لکه نشده و کیفیت رنگ خود را حفظ کند. یک کلید پریز خوب باید به‌راحتی نصب شود و پس از نصب ایستایی بالایی داشته باشد.

بهترین برند کلید و پریز

از جمله بهترین برندهای کلیدوپریز می‌توان به برند ویرا، ایران، ویکو، مهسان، دلند، پارت الکتریک و… اشاره کرد. این برندها جزو برندهای شناخته شده هستند. کارخانه‌های تولید کننده این برندها، آن‌ها را با تست‌های مختلف مورد آزمایش و بررسی قرار می‌دهند. ‌این کلید و پریزها تمامی استانداردهای لازم را داشته و با بهترین متریال تولید می‌شوند. این برندها از طریق سایت آریا ایمن قابل خریداری هستند. اگر این برندها را خریداری کنید، می‌توانید از کیفیت و ایمنی آن‌ها اطمینان کامل داشته باشید. بهترین برندهای کلیدوپریز دارای کیفیت‌های عالی و دوام خوبی هستند. این برندها شما را از نظر قیمت نیز آسوده ‌خاطر می‌کنند.

تمام این برندها دارای مدل‌های متفاوت و ظاهر گوناگون هستند. شما می‌توانید با سلیقه شخصی خود رنگ‌های متنوع و زیبای این کلید و پریزها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. سایت آریا ایمن بهترین قیمت‌ها را برای شما در نظر گرفته است. خرید کلید و پریز از طریق سایت شرکت ما به صورت غیر‌حضوری نیز امکان‌پذیر است. رنگ‌های روشن و تیره توسط این بزندها تولید شده و طرح چوب آن‌ها نیز بسیار زیباست. شما می‌توانید رنگ‌های تیره را برای فضاهایی با دکوراسیون خاص استفاده کنید.

برند ایران الکتریک

بهترین کلید و پریز ایرانی

مشاهده قیمت انواع کلید و پریز ایران

برند ایران الکتریک از بهترین برند کلید و پریز است. این شرکت در سال ۱۳۶۱ با استفاده از دانش روز انواع کلید و پریزها را تولید و وارد بازار نمود. این شرکت امروزه با استفاده از دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک، انواع کلید و پریز را با طراحی و مهندسی وارد بازار می‌کند. این کار با استفاده از واحدهای تحقیق و توسعه، قالب‌سازی، پرس‌کاری سرد، تزریق پلاستیک و مراحل مختلف دیگر انجام می‌گیرد. رنگ کلید و پریزهای برند ایران الکتریک ثابت بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند. انواع کلید و پریزها با بالاترین اصول و موازین زیست محیطی و با بکارگیری از سیستم‌های مختلف تولید می‌شوند. کلید و پریز ایران در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند.کیفیت رنگ آن‌ها نیز بسیار بالا بوده و تغییری در کیفیت آنها رخ نمی‌دهد.

برند آسیا الکتریک

آسیا الکتریک بهترین مارک کلید و پریز

مشاهده قیمت انواع کلید و پریز آسیا

آسیا الکتریک یکی دیگر از برندهای معروف و باکیفیت کلید و پریز است. از مدل‌های مختلف این برند می‌توان به مدل الماس، نگین، کریستال، اریک، آمیتیس، سیلور، پارسه، دیپلمات، پدیده، نپتون، رز، لوکس، سفیر و لادن اشاره کرد. این مدل‌ها از نظر ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند.‌ رنگ‌بندی متنوع این برند هم مورد توجه مشتریان قرار دارد.‌ برند آسیا الکتریک از بهترین متریال برای تولید کلیدپریز استفاده می‌کند. مقاومت این اجناس در برابر ضربات خارجی بسیار بالاست. این کلیدو پریزها دارای مقاومت بالای الکتریکی نیز هستند.

برند دلند

 

دلند بهترین کلید و پریز ایرانی

مشاهده قیمت انواع کلید و پریز دلند

شرکت دلند در سال ۱۳۶۱ تاسیس شد و به دلیل جنگ تحمیلی ایران و عراق در دهه اول پیشرفت زیادی نداشت. پس از آن این شرکت توانسته به دلیل موفقیت‌های روز افزون به خود لوح‌های تقدیر را در سالهای مختلف دریافت نماید. این شرکت انواع کلید و پریز را با مدل‌های مختلف وارد بازار کرده و کیفیت بسیار خوبی دارند. از انواع مدل‌های برند دلند می‌توان به آسا، آوا، آدا و… اشاره کرد.

برند ویرا

 



مشاهده قیمت انواع کلید و پریز ویرا

برند ویرا یکی دیگر از برندهای بروز و استاندارد ایران است. این شرکت با استفاده از فناوری‌های روز دنیا موفق به تولید انواع کلیدوپریز شده است. انواع کلید و پریز با مدل‌های متنوع در این شرکت با استفاده از متریال باکیفیت تولید می‌شوند. این شرکت دارای لوح‌های تقدیر داخلی و بین‌المللی به جهت تولیدات خود شده است. از مدل‌های مختلف برند ویرا می‌توان به مدل کریستال، امگا و آلفا اشاره کرد.

چگونه بهترین برند کلید و پریز را خریداری کنیم؟

برای خرید بهترین برندهای کلید و پریز می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه نمایید. خرید کلیدوپریز در سایت ما به راحتی و با سرعت بالایی انجام می‌شود. در سایت انواع کلید و پریزهای با کیفیت با قیمت و جزئیات در اختیار شما قرار دارند. شما می‌توانید انواع آن‌ها مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خودتان هریک از آنها را انتخاب نمایید.

فروش این کلید و پریز از طریق سایت آریا ایمن به صورت مستقیم و با قیمت‌های بسیار به صرفه انجام می‌شود. شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و خریدتان را به صورت آنلاین از طریق سایت ما انجام دهید. پس از اینکه شما سفارشتان را از طریق سایت رسمی ما ثبت نمایید، همکاران ما بسته ارسالی شما را در مدت کوتاهی آماده می‌کنند. این بسته به آدرس شما ارسال شده و شما می‌توانید آن را در محل موردنظر خودتان تحویل بگیرید. هدف اصلی ما رضایت شما مشتریان عزیز و سفارشی آسان و به صرفه است.

سخن پایانی

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید یکی از مهمترین تجهیزات الکتریکی در هر ساختمان وجود کلید و پریز است. این تجهیزات توسط شرکت‌های مختلفی تولید شده و انواع گوناگونی دارند. انتخاب کلیدوپریزهای مرغوب می‌توانند باعث افزایش ایمنی در یک محیط گردد. شما می‌توانید از طریق سایت آریا ایمن انواع کلیدوپریزها را مشاهده و خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایید. همکاران ما اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قار خواهند داد. اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید می‌توانید از طریق این صفحه با ما در ارتباط بوده و دیدگاهتان را به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها