بهترین مارک آیفون تصویری چیه ؟

بهترین برند آیفون تصویری

بهترین مارک آیفون تصویری چیه ؟

آنچه در این مقاله می خوانید

زمان مطالعه: ۹ دقیقه

آیفون تصویری یکی از محصولاتی است که این روزها در بازار به وفور پیدا می‌شود و سوالی که امکان دارد برای خریداران آیفون تصویری پیش بیاید این است که بهترین مارک آیفون تصویری چیست و در میان برندهای داخلی و خارجی کدام یک می‌تواند به بهترین نحوه جواب نیاز های آنها را بدهد،

 به یکی از پرکاربردترین محصولات الکترونیکی تبدیل شده است. در این مطلب سعی داریم تا شما را بیشتر با بهترین مارک‌های آیفون تصویری آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

آیفون تصویری ایرانی بخریم یا خارجی؟

 این سوالی است که به صورت متداول برای افرادی که قصد دارند برای منزل یا محیط کار خود آیفون تصویری خریداری کنند، پیش می‌آید. 

لازم است بدانید امروزه برخی از آیفون‌های تصویری ایرانی همپای رقبای خارجی در حال پیشرفت هستند و کیفیت و کارایی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. برندهای کوماکس و سوزوکی بهترین آیفون تصویری‌های خارجی در ایران هستند و قیمت بالاتری را نسبت به سایر رقبا در بازار دارند.

برندهای ایرانی سیماران، الکتروپیک و تابا که در فهرست بهترین برند‌های آیفون تصویری ایرانی هستند نیز توانستند در لیست پرفروش­ترین‌های این عرصه قرار بگیرند.

 خرید هر کدام از محصولات ایرانی و خارجی بستگی به نیاز و بودجه‌ای دارد که شما قصد دارید برای تهیه محصول بکار بگیرید. به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه تصمیم به خرید آیفون تصویری خارجی یا ایرانی بگیرید، ابتدا نیازهای خود را در نظر داشته و بر اساس آن دست به خرید بزنید.

معرفی بهترین مارک آیفون تصویری ایرانی

همانطور که میدانید آیفون‌های تصویری دارای دو بخش هستند؛ یکی از بخش‌ها مانیتور است که آن را در واحد نصب کرده و بخش دوم هم پنل تصویری است که در جلوی ورودی ساختمان آن را تعبیه می‌کنند. با توجه به اینکه شرکت‌های مختلفی در حال تولید آیفون تصویری هستند، 

پس مدل‌های متعددی از آنها در بازار وجود دارد. برخی از پنل‌ها و مانیتورهای این محصول، بسیار پیشرفته هستند و برخی دیگر ساده بوده و امکانات خاصی را ندارند. به عنوان مثال برخی از پنل‌های تصویری دارای قابلیت کارت‌خوان هستند، 

برخی مانیتور‌های پیشرفته هم حافظه داخلی دارند و صفحه نمایش آن‌ها لمسی است. تمام این امکانات بستگی به مدل و برند سازنده دارد. 

در ایران شرکت‌های متعددی در حال تولید آیفون تصویری هستند که مهمترین این برندها الکتروپیک، تابا و سیماران هستند؛ در ادامه با هر کدام از این شرکت‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

آیفون تصویری الکتروپیک

شرکت الکتروپیک از سال ۱۳۶۴ آغاز به تولید دربازکن‌های معمولی کرد و در حال حاضر از بهترین و شناخته شده‌ترین برند‌های آیفون تصویری در ایران به حساب می‌آید. 

در بازکن‌هایی که این شرکت تولید می‌کند، درجه یک هستند و گواهینامه‌های مختلفی را از آن خود کرده‌اند. محصولاتی که شرکت الکتروپیک به بازار عرضه می‌کند، دارای طول عمر بسیار زیادی بوده و برد الکترونیکی آنها مقاومت بسیار خوبی را دارد.

 بردهای مدار چاپی الکتروپیک با توجه به اینکه از مونتاژ قطعه‌های بسیار خوب و باکیفیت الکترونیکی تولید می‌شوند، خرابی کمی ‌را به دنبال دارند

در صورتی که برخی از قطعات آیفون‌ تصویری الکتروپیک دچار عیب شود، به‌راحتی می‌توان آنها را توسط افرادی که خیلی حرفه‌ای هم نیستند، عوض کرد. نصب بسیار راحت دربازکن موجب شده تا به یکی از محبوب­ترین شرکت‌های تولید این محصول الکتریکی تبدیل شود. 

تنوع بسیار بالایی را می‌توان در مدل‌های مختلف تولیدی الکتروپیک مشاهده کرد. از دیگر مزایایی که خرید محصولات الکتروپیک دارند، خدمات پس از فروش بسیار خوبی است که به دنبال هر محصول مشتری می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

ما در ادامه قصد داریم تعدادی از محصولات پرفروش این شرکت را به شما معرفی کنیم.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۷۹۷

بهترین مارک آیفون تصویری

این محصول یکی از مدلهای پرفروش شرکت الکتروپیک است که از یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی بهره می‌برد و قابلیت هایی که در اختیار کاربران میگذارد نسبت به قیمتش بسیار مقرون به صرفه است.
این مانیتور قابلیت ضبط تصویر را دارد یعنی زمانی که شما در خانه حضور ندارید هر فردی که زنگ واحد شما را زد تصویر شخص مربوطه داخل حافظه مانیتور ذخیره می‌شود و شما می‌توانید زمانی که به خانه برگشتید به تمامی تصاویر دسترسی پیدا کنید. در ضمن این مانیتور قابلیت اتصال به دو پنل مجزا را نیز دارد.

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۷۹۷

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۸۶آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

این مدل از الکتروپیک را می‌توان قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین محصول این شرکت به شمار آورد،  مدل ۱۲۸۶ در دو نوع حافظه دار و بدون حافظه تولید می‌شوند و از لحاظ قیمتی ارزانترین مدل الکتروپیک می‌باشد. اندازه صفحه نمایش این مانیتور ۳٫۵ اینچ است که کوچکترین صفحه نمایش موجود در بازار می‌باشد.


قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۸۶

آیفون تصویری سیماران

یکی دیگر از آیفون‌های تصویری که ایرانی بوده و از سابقه درخشان و خوبی برخوردار هست، برند آیفون تصویری سیماران است.

دربازکن‌های تصویری سیماران به ­گونه ه­ای تولید می‌شوند که با هر سبک و هر بودجه‌ای مطابقت داشته باشند.

 با توجه به اینکه در تولید محصولات سیماران از بهترین بلندگو‌ها استفاده می‌شود، کیفیت صدای عالی دربازکن‌های سیماران هم‌پای خارجی پیش می‌رود و صدای زنگ این آیفون‌ها به­ خوبی در تمام نقاط منزل یا اداره به گوش می‌رسد.

همانطور که اشاره کردیم، محصولات مختلف بسیار خوبی را می‌توانیم در برند سیماران مشاهده کنیم. پنل‌هایی که این شرکت برای محصولات خود انتخاب کرده شامل پنل‌های ساده، پنل‌های کدینگ و کارتخوان است.

 البته مانیتور‌های تولیدی سیماران نیز به صورت لمسی و ساده هستند و هر کدام هم دارای امکانات گوناگونی است.

 به صورت متداول گارانتی ۳۰ ماهه که سیماران برای محصولات خود ارائه کرده، توانسته جوابگوی بخش عظیمی ‌از نیازهای مشتریان باشد. 

دربازکن‌های سیماران این قابلیت را فراهم کردند تا روی سیستم‌ آیفون‌های تصویری کوماکس، سوزوکی و…  قابلیت نصب داشته باشد. 

قطعات بسیار با کیفیت و خوب دربازکن‌های تولیدی این شرکت موجب شده تا محصولی بسیار با کیفیت به دست مشتری برسد.

در ادامه قصد داریم تعدادی از محصولات پرفروش این شرکت را به شما معرفی کنیم.

 آیفون تصویری سیماران مدل hs-43tkm100

آیفون تصویری سیماران مدل tk-m100

یکی از محصولات سیماران که هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ قابلیت هایی که در اختیار مشتریان می‌گذارد که می‌توان آن را به عنوان پرفروش ترین مدل سیماران نیز به حساب آورد مدل hs-43tkm100 می‌باشد. این آیفون تصویری قابلیت های مانند عکسبرداری از بیرون محوطه و همچنین ارتباط داخلی با دیگر واحد ها را دارد. شما میتوانید این محصول را از سایت آریا ایمن با قیمت مناسب خریداری کنید.


قیمت آیفون تصویری سیماران مدل hs-43tkm100

آیفون تصویری سیماران مدل hs-78wifi

آیفون تصویری سیماران مدل hs78-wifi

این محصول سیماران به عنوان یک آیفون تصویری پیشرفته به شمار می‌آید. زیرا تمام قابلیت هایی که یک آیفون تصویری امروزی باید داشته باشد را دارد. شما میتوانید به وسیله این آیفون تصویری از راه دور درب را به روی مراجعه کنندگان باز کنید و حتی با آنها تماس صوتی و تصویری داشته باشد برای این کار کافیست نرم افزار مربوطه را روی گوشی موبایلتان نصب کنید. مدل hs-78wifi از قابلیت عکسبرداری و ارتباط داخلی بین واحدها نیز پشتیبانی می‌کند.


قیمت آیفون تصویری سیماران مدل hs-78wifi

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا یکی از نام آشناترین آیفون‌هایی است که در ایران بیشتر مردم آن را می‌شناسند. این برند در ابتدا محصولات صوتی را به بازار ارائه می‌کرد، که کیفیت بسیار عالی آنها موجب شد تا نظر مساعد مشتریان را به خود جلب کند. 

کیفیت بردهایی که برای محصولات تابا استفاده می‌شود از کیفیتی بسیار قابل قبولی برخوردار است و تصویر مناسبی را به کاربر ارائه می‌دهد. 

تنوع محصولات تابا یکی از ویژگی‌های بارز این شرکت می‌باشد که برای هر سلیقه ای و هر میزان بودجه ای یک نمونه در میان محصولات خود دارد،

 از آنجا که در بازکن های تابا در سه رنج ارزان قیمت و میان رده و گران قیمت تولید می‌شوند دستتان برای انتخاب آیفون تصویری بازه باز است. 

و دلیل تفاوت قیمت مانیتورهای تابا در قابلیت هایی است که در اختیار مشتریان می‌گذارند و همچنین اندازه صفحه نمایش نیز روی قیمت آیفون تصویری تابا تاثیر گذار است،  

مانیتور های تابا نصب آسانی دارند و با قیمت خوبی در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 اگر شما جزء افرادی هستید که کیفیت آیفون تصویری و همچنین خدمات پس از فروش آن برایتان خیلی مهم است میتوانید به شرکت تابا الکترونیک اعتماد کنید.

در ادامه به تعدادی از محصولات پرفروش تابا اشاره خواهیم کرد.

آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

آیفون تصویری تابا مدل 1090

این مدل از محصولات تابا قدمت بالایی دارد و با ظاهر منحصر به فردی که دارد و قابلیت هایی همچون حافظه داخلی توانسته از فروش بالایی برخوردار باشد. صفحه نمایش این مانیتور ۴٫۳ اینچ می‌باشد که یک اندازه استاندارد در آیفون های تصویری است.


قیمت آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

آیفون تصویری تابا مدل ۵٫۴۳

آیفون تصویری تابا مدل 5.43

  یکی از جدیدترین محصولات شرکت تابا می‌باشد که قابلیت ویژه ای ندارد و تنها برای پاسخگویی و باز کردن درب از آن استفاده می‌شود. به دلیل قیمت پایین این محصول در مقایسه با دیگر محصولات تابا یکی از پرطرفدار ترین محصولات این شرکت است.


قیمت آیفون تصویری تابا مدل ۴۳-۵

بهترین برند آیفون تصویری خارجی

اگر به دنبال خرید بهترین مارک آیفون تصویری خارجی هستید، می‌توانیم به شما برند کوماکس را معرفی کنیم. 

محصولات این شرکت در نوع خود نمونه هستند و می‌توانند کیفیتی بسیار بالا را در اختیار مشتریان آیفون تصویری قرار دهند. 

ما در ادامه بیشتر شما را با این برند شناخته شده در سطح جهانی آشنا خواهیم کرد.

آیفون تصویری کوماکس

یکی دیگر از پرفروش­ترین و البته با کیفیت­‌ترین آیفون‌های تصویری خارجی، کوماکس است. 

کوماکس یک شرکت کره­‌ای معروف در زمینه تولید آیفون‌های تصویری است و توانسته بازارهای جهانی را به‌خوبی در دست بگیرد. آیفون‌های تصویری کوماکس را می‌توان به آسانی با دربازکن‌های سیماران و سوزوکی هماهنگ کرد و از آنها استفاده کرد.

کیفیت صدا و تصویر بسیار مناسب و خوبی را این محصولات دارا هستند. 

البته تنوع بسیار گسترده‌ای در آیفون‌های تصویری این برند کره­‌ای می‌توان پیدا کرد. 

در زمان خرید آیفون تصویری کوماکس باید به این مسئله توجه داشت که جنس‌های چینی و تقلبی زیادی از  این محصول در بازار وجود دارد.

 و شما باید به این مسئله دقت داشته باشید. برای آشنایی با نحوه شناسایی آیفون تصویری کوماکس اصلی از تقلبی به شما پیشنهاد میکنیم مقاله تشخیص کوماکس اصلی از تقلبی  را مطالعه کنید.

قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری با توجه به این که شما قصد دارید چه مدل و چه برندی را خریداری کنید، متفاوت است. 

به طور قطع محصولاتی که خارجی هستند قیمت بسیار بیشتری را نسبت به محصولات ایرانی دارند. 

علاوه بر برند و کشور محل تولید این محصولات، باید امکاناتی که در آیفون‌های تصویری به کار برده می‌شود را نیز لحاظ کرد. 

هرچه امکانات این محصول پیشرفته­‌تر باشد، باید قیمت بالاتری را برای آن هزینه کرد.

علاوه بر این قیمت محصولات خارجی به عواملی همچون تورم و نرخ ارز بستگی دارند.

 با توجه به تمام مواردی که بیان کردیم نمی‌توان قیمت ثابتی را برای خرید آیفون تصویری خارجی ارائه کرد.

خرید بهترین مارک آیفون تصویری

اگر شما هم قصد خرید بهترین مارک آیفون تصویری را دارید، ما در آریا ایمن به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و باکیفیت­‌‍ترین آیفون‌های تصویری را خریداری کنید. در صورتی که برای منزل یا محیط کار خود نیاز دارید تا یک آیفون تصویری را تهیه نمایید، 

به شما توصیه می‌کنیم تا پیش از خرید حتما با کارشناسان و مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید 

با توجه به نیاز و هزینه‌ای که مایل هستید صرف تهیه این محصول کنید، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حرف آخر

ما در این مطلب سعی داشتیم تا یک راهنمای خرید بهترین مارک آیفون تصویری را به شما ارائه کنیم. 

پیش از خرید آیفون‌های تصویری بهتر است اطلاعاتی را در ارتباط با برند مورد نظر خود کسب کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. 

در صورتی که در زمینه تهیه آیفون تصویری و سایر محصولات الکتریکی نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید 

در ضمن اگر در زمینه خرید آیفون‌های تصویری تجربه‌ای دارید با ما به اشتراک بگذارید.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها