×

دوربین مداربسته بولت AHD ورتینا VHC-6330

  • ساخت کشور انگلستان
  • محصول کمپانی Vertina
  • مدل : VHC-6330
  • دوربین AHD
  • مجهز به سنسور 3Mega Pixel
  • برد دید در شب 40 متری
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

...

دوربین مداربسته ورتینا مدل VHC-6330

...

عموما تولید کنندگان دوربین مداربسته به بهانه های مختلف دقت چندانی در طراحی ظاهری ندارند. اما ورتینا از این حیث کاملا مستثناست، طراحی زیبا، یکپارچه و مهندسی شده ی دوربین مداربسته مدل VHC-6330 این امکان را به شما خواهد داد تا از آن در محیط های داخلی نیز استفاده کنید. اندازه ی بنده ی دوربین مداربسته مدل VHC-6330 باعث شده تا افراد زیادی متقاضی نصب آن در فروشگاه ها و کارخانه ها یا مکان های بزرگتر باشند. پایه ی کوچک اما مقاوم و چرخش آسان آن این امکان را به شما میدهد تا دوربین را براحتی در زاویه ی دید مورد نظر تنظیم نمایید.
ورتینا در دوربین مداربسته HDTVI مدل VHC-6330 از حسگر تصویر 3 اینچی پیشرفته CMOS استفاده میکند که وضوح تصویر بسیار بالایی دارد و می تواند در هر دو سیگنال ویدئویی PAL و NTSC تصویر  را نمایش دهد که وضوح تصویر آن معادل 3 مگاپیکسل است. دوربین مداربسته HDTVI مدل VHC-6330 با حداقل میزان روشنایی میتواند محدوده ی تعیین شده را به صورت رنگی پوشش دهد. حداقل روشنایی مورد نیاز دوربین مداربسته مدل VHC-6330 حدودا 0.01 لوکس تعیین شده است. و در صورت تاریکتر شدن محیط با فعال شدن فیلتر مادون قرمز همه تصاویر در حالت سیاه و سفید خواهند بود.
دوربین مداربسته مدل VHC-6330 از لنز موتورایز استفاده می کند که شما می توانید بر اساس نیاز فاصله ی کانونی بین 2.8 تا 12 میلیمتر را انتخاب کنید، استفاده از لنز متغیر باعث شده است تا همواره بالاترین کیفیت ممکن را در اختیار داشته باشید زیرا لنز به صورت فیزیکی جابجا میشود و افت کیفیت نخواهید داشت. این مدل زاویه حرکتی یا چرخشی 360 درجه افقی و 90 درجه عمودی و 360 درجه دورانی رابه شما می دهد.
دوربین مداربسته مدل VHC-6330 از استاندارد IP67 پیروی میکند و شما میتوانید آن را در فضای باز و در هوای بارانی نصب کنید البته لازم به ذکر است که نباید این دوربین مداربسته را مستقیم داخل آب فرو برد و یا برای چاه ها استفاده کرد. این مدل میتواند با قابلیت مه زدایی درهوای مه آلود تصویر را بهینه کرده و کیفیت آنرا افزایش دهد.
دوربین مداربسته مدل VHC-6330 با سردترین نقاط یا گرم ترین شهرهای ایران سازگار است و در شرایط استاندارد از دمای -40 تا +60 درجه سانتیگراد و حداکثر رطوبت 90% توانایی دریافت و ارسال اطلاعات را برعهده دارد.انرژی دریافتی این دوربین مداربسته از طریق ولتاژ 12ولت DC تامین می شود و براساس اعلام تولیدکنندگان این محصول حداکثر مصرف برق 4 وات پیش بینی شده است. برای تامین جریان لازم این دوربین مداربسته بهتر است از آداپتورهای جداگانه استفاده نمایید تا مشکلی درحالت دید در شب نداشته باشید.
به طور کلی دوربین مداربسته HDTVI مدل VHC-6330 برای محیط های داخلی مانند سالن های تولید و ورزشی و مکان های مشابه مسقف و یا فضاهای باز مانند ورودی ها برای خواندن پلاک و حیاط و فضاهای مشابه مناسب است.
دوربین مداربسته ورتینا مدل VHC-6330
...

...

امکانات کلی دوربین مداربسته ورتینا VHC-6330

...

1- دارای كیفیت تصویر 3 مگاپيكسل

2- دارای پردازنده CMOS Image Sensor

3- دارای لنز 2.8 mm, 3.6 mm, 6 mm fixed lens مگاپیکسلی

4- دارای استاندارد حفاظت بدنه IP66

5- دارای قابلیت مه زدایی درهوای مه آلود

6- دارای قابلیت دید در شب تا 40 متر

7- دارای حالت روز و شب

...


...

مدت زمان گارانتی دوربین مداربسته ورتینا VHC-6330

...

دوربین مداربسته ورتینا VHC-6330 به مانند سایر محصولات این شرکت دارای 2 سال یا 24 ماه گارانتی خدمات پس از فروش شرکت ورتینا میباشد . لازم به ذکر است در زمینه خدمات پس از فروش بر خلاف ذهنیت عامه مردم نسبت به عدم ارائه سرویس مناسب در زمینه گارانتی در ایران ، شرکت ورتینا یکی از پاسخگوترین و متعهد ترین شرکت های ایرانی در این زمینه میباشد.  

...


...

آموزش نصب دوربین مداربسته ورتینا

...

برای آموزش چگونگی نصب انواع دوربین مداربسته ورتینا با مراجعه به لینک زیر و استفاده از دانشنامه آریا ایمن میتوانید به راحتی اقدام به نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته ورتینا نمایید.

آموزش نصب دوربین مداربسته ورتینا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
D6117

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ورتینا (Vertina)
محصول کشور
انگلیس
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

نوع سنسور
3Mega Pixel
انواع دوربین AHD
بولت - Bullet
رزولوشن تصویر
1536*1920
پرسش و پاسخ (0)