×
برند:

جک پارکینگ یکتا مدل 400L

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع و مدل جک: بازویی، 400F
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 300 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 2 متر 
مدت گارانتی: 36 ماهه
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
استانداردحفاظتی IP44
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
7,415,000 تومان
توضیحات

جک پارکینگ یکتا مدل 400

جک پارکینگ یکتا مدل 400 از انتخاب‌های مناسب و بسیار خوب برای خرید جک پارکینگ است. این مدل جک درب پارکینگ تولید داخل بوده و همه قطعات آن از باکیفیت‌ترین و بهترین آلیاژ‌های موجود در بازار تولید و عرضه شده است. این مدل جک یکتا دارای دو سری است که در ادامه توضیح مختصری راجع به آن ها داده شده است. اگر کنجکاو هستید که با مدل 400 جک پارکینگ یکتا بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید‌.

بررسی ظاهری جک پارکینگی یکتا مدل 400

کارکرد جک پارکینگ یکتا مدل 400 کاملاً نرم و روان و بی‌صدا است. ساخت این مدل جک توسط یکی از معتبرترین برندهای ایرانی یعنی برند یکتا گیت انجام شده است. در طراحی این مدل جک از بازوی قدرتمند استفاده شده است. جک پارکینگی یکتا مدل 400 شباهت ظاهری بسیاری با جک پروتکو LEADER 4 نیز دارد.

جک درب پارکینگ یکتا مدل 400F

موتور جک پارکینگی یکتا مدل 400 به سمت بالا قرار گرفته و سوییچ خلاص‌کن نیز دارد. مدل 400 جک پارکینگ یکتا در دو سری L و F ساخته شده است که تفاوت آن ها در محل قرارگیری موتور و تفاوت استفاده از آلن و سوییچ است.

اقلام همراه جک برقی یکتا مدل 400

بهتر است شما قبل از خرید جک پارکینگ یکتا مدل 400 اقلام همراه این محصول را بررسی کنید. از اقلام همراه جک پارکینگ یکتا مدل 400 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برد یا مدارکنترل

ریموت ( دو عدد )

فلاشر( یک عدد )

  فتوسل ( یک جفت )

بازوها و متعلقات آن(دوعدد)

بروشور نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک یکتا مدل 400 برقی

جک پارکینگ یکتا مدل 400 برای درب‌های بازویی با حداکثر وزن 300 کیلوگرم و عرض 2 متر برای هر لنگه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولتاژ این مدل جک 220 ولت بوده و از مدار فرمان مینی رامونا برای کنترل در آن استفاده می‌شود. این مدل جک درب پارکینگی در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و از استحکام و کیفیت خوبی برخوردار است. بدنه جک و شفت این محصول از جنس روی و فولاد ساخته شده و کاملاً مقاوم است. علاوه بر این، مدل 400 جک پارکینگ یکتا دارای استاندارد حفاظتی IP44 بوده و در محیط‌های روباز با شرایط دمایی 20- تا 70+ درجه سانتی گراد نیز می‌توان از آن استفاده کرد. با این وجود این مدل جک پارکینگی یکی از گزینه های بسیار مناسب برای استفاده است.

رقبا جک پارکینگی  برقی یکتا مدل 400F

اگر بخواهیم درباره تفاوت جک پارکینگ یکتا مدل 400 با مدل‌های مشابه آن در بازار سخن بگوییم می‌توانیم به قیمت و کیفیت این جک اشاره کنیم. قیمت جک پارکینگ یکتا مدل 400 در مقایسه با جک های مشابه در بازار  مانند جک سیماران 4S یا جک وی تو کالیپسو 400 مقرون به صرفه و اقتصادی است. دارای گارانتی 36 ماهه بوده و خدمات پس از فروش 10 ساله دارد که این مسئله نشان می‌دهد کیفیت و برتری این محصول نسبت به جک‌های رقیب بیشتر است. این مدل جک استقامت و استحکام بیشتر و قدرت بالایی هم نسبت به موارد مشابه دارد.

چکیده ای ازویژگی های  جک پارکینگی یکتا مدل 400F

گارانتی 36 ماهه

حرکت بی صدا و منظم

امنیت بالا

تحمل وزن تا 600 کیلو

مناسب درب هایی با عرض حداکثر  2 متر

تنظیم بستن درب در زمان معین

امکان تنظیم بصورت اتومات و نیمه اتومات

امکان تنظیم هر جک بصورت جداگانه 

امکان تنظیم یک لنگه از درب جهت ورود موتور و افراد

دارای تنظیم سرعت زیاد و کم

سخن پایانی

همانطور که از مطلب بالا متوجه شدید، شرکت یکتا گیت جک پارکینگی یکتا مدل 400 را با کیفیت ایده آل تولید و به بازار عرضه می‌کند. جک یکتا در این شرکت با استفاده از متریال و قطعات بسیار مرغوبی تولید و سپس وارد بازار می‌شود. اگر قصد خرید یک جک پارکینگ یکتا مدل 400 باکیفیت و مطمئن را دارید، پس بهتر است آن را از یک سایت معتبر و صاحب‌نام خریداری کنید. سایت آریا ایمن جک پارکینگی یکتا مدل 400 و سری‌های F و L را به صورت اینترنتی و با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش این مدل جک ها با مشاوران و کارشناسان این سایت مشورت کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J25101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
یکتا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
3 سال

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
300 کیلو
درجه حفاظتی
IP44
دمای کاری(سانتی گراد)
20- الی 70+ درجه سانتی گراد

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.5
1399/10/29

این جک کاملا شبیهه به جک های شرکت سیماران هستش، حتی چشمی و فلاشر و ریموتش. آیا شرکت سیماران سازنده این جک ها هستش؟
چه شرکتی گارانتی میکنه این جک ها رو؟
از نظر کیفیتی هم مثل سیماران هست؟