×
برند:

جک پارکینگی یکتا مدل ریلی 1500

نوع و مدل جک: ریلی،1500
حداکثر تحمل وزن : 1500 کیلوگرم
حداکثر عرض درب: 8 متر
مدت گارانتی: 30 ماهه
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
استانداردحفاظتی IP44
تعدادکارکرد در ساعت: 25 بار
قدرت موتور: 500 وات
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+ریل+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
تماس بگیرید
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1500

جک پارکینگ یکتا ریلی مدل1500که به تازگی در شرکت یکتا تولید شده است، یکی از بهترین جک پارکینگ‌های موجود در بازارهای ایران است و به گونه‌ای ساخته شده است که پس از استفاده طولانی مدت عملکرد مطلوب خودش را حفظ کند. تمام قطعات به کار رفته در این محصول از بهترین متریال‌ها که متناسب با آب‌ و هوای ایران هستند ساخته شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید برند یکتا با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی ‌های ظاهری و مشخصات جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1500

جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1500 در ابعاد کوچکی ساخته شده و 13 کیلوگرم وزن دارد. این محصول دارای طراحی ایتالیایی است که در دو رنگ سفید و طوسی تولید می‌شود و نشان شرکت یکتا گیت هم روی بدنه حک شده است. سر موتور جک ریلی یکتا به سمت بالا قرار گرفته است و می‌تواند درب‌هایی با حداکثر اندازه 8 متر و حداکثر وزن 1500 کیلوگرم را جابه‌جا کند.

جک پارکینگی ریلی 1500یکتا

کاربرد این محصول بسیار گسترده است و در انواع ساختمان‌های اداری یا مسکونی و انواع مختلف درب می‌توان از آن استفاده کرد. پس از خرید جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1500 به شما یک کارت گارانتی 30 ماهه و برگه خدمات پس از فروش 10 ساله هم داده می‌شود که این دو مورد کیفیت بالای محصول خریداری شده را تضمین خواهند کرد.

اقلام همراه جک برقی یکتا ریلی مدل 1500

برای اینکه درب پارکینگ همزمان با صدور فرمان از طرف ریموت باز شود یک برد یا مدار فرمان هوشمند رامونا در کنار محصول اصلی قرار دارد؛ همچنین در جعبه محصول چهار عدد ریل شانه‌ای به طول یک متر قرار گرفته است که وظیفه حرکت دادن درب‌ها را بر عهده دارند. از لوازم دیگری که به همراه جک برقی به خریدار باید داده شود می‌‌توان به یک جفت فتوسل، دو عدد کلید خلاص کن، براکت نصب موتور، دو عدد ریموت، یک عدد فلاشر درب و کاتالوگ راهنما اشاره کرد.

● برد یا مدارفرمان

● ریموت کنترل( دو عدد )

● فلاشر درب پارکینگ( یک عدد )

●  فتوسل ( یک جفت )

● ریل شانه ای (4 قطعه یک متری )

● کاتالوگ نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک پارکینگ ریلی یکتا مدل 1500

عملکرد جک پارکینگ یکتا ریلی بدون ایجاد صدا است و هنگامی‌که جلوی درب مانعی قرار بگیرد، حرکت جک متوقف می‌شود؛ همچنین وقتی درب فاصله کمی با چارچوب خود دارد، برای کم شدن صدای درب در حین بسته شدن از سرعت حرکت جک کاسته خواهد شد. این محصول به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تنظیم می‌شود و وجود قابلیت تنظیم دوسرعته در آن باعث می‌شود تا بتواند هم با سرعت بالا و هم با سرعت کم درب را جابه‌جا کند.

میزان استاندارد حفاظتی جک برقی یکتا 44 IP است که نشان می‌دهد این محصول دارای امنیت بالایی بوده و می‌تواند تا حد زیادی مانع ورود ذرات ریز به داخل دستگاه شود. به‌همین دلیل درباره استفاده از آن در محیط بیرون از منزل نگرانی وجود ندارد. میزان برق مصرفی این محصول 220 ولت بوده و دارای حداکثر توان 500 وات است. سیکل عملکردی موتور این جک 20 بار در ساعت است که می‌تواند درب را با سرعتی حدود 16 متر بر ثانیه بازو بسته کند.

برخی ازویژگی های  جک پارکینگی یکتا مدل ریلی 1000

● گارانتی 30 ماهه شرکت یکتا

● قابلیت باز و بسته شدن نرم وحرکت بی صدا و منظم

● استفاده از استاندارد  IP44

● تحمل وزن تا 1500 کیلو

● مناسب درب های تک لنگه حداکثر 8 متر

● تنظیم بستن درب در زمان معین

● قابلیت تنظیم بصورت اتومات و نیمه اتومات

● مناسب مجتمع های مسکونی و تجاری 

● مناسب شرایط آب وهوایی ایران

● دارای تنظیم سرعت زیاد و کم(تنظیم دو سرعته)

رقبای جک برقی ریلی یکتا مدل 1500

شرکت یکتا گیت به تازگی وارد عرصه ساخت جک‌های پارکینگی شده است و علی رغم تجربه کمی که دارد توانسته بین مردم اعتبار خوبی کسب کند. با اینکه نمونه‌های مشابهی از جک پارکینگ در برند‌های مختلفی مانند جک ریلی سیماران 1200 و یا جک ریلی v2 در بازار وجود دارد اما به‌دلیل اینکه قیمت جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1500 بسیار پایین‌تر بوده و علاوه بر آن از دوام بالایی برخوردار است، انتخاب اول بیشتر کسانی است که به دنبال یک جک پارکینگ باکیفیت می‌گردند؛ همچنین با خرید این محصول دیگر نیازی به تهیه قفل برقی نیست.

سخن پایانی

در زندگی مدرن امروزی نیاز به امنیت و حریم شخصی به مراتب بیشتر از گذشته احساس می‌شود. محصولاتی همچون جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1500که از استحکام و امنیت بالایی برخوردار بوده و تمام اجزای آن از بهترین مواد اولیه ساخته شده است، می‌تواند برای شما احساس آرامش و اطمینان را به ارمغان بیاورد. برای سفارش آنلاین این جک پیشنهاد می‌کنیم که به سایت آریا ایمن سری بزنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J25104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
یکتا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
ریلی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب برای تردد
مجتمع مسکونی،تجاری
مناسب برای درب با عرض
8 متر
مناسب درب با وزن
1500کیلوگرم
درجه حفاظتی
IP44

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
ریل
4 عدد ریل یک متری
پرسش و پاسخ (0)