×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویکو کادر شیشه ای Artline ( بژ )

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • نصب توکار
  •  گارانتی 12 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ترکیه
  • شرکت سازنده ویکو
  • جنس بدنه از شیشه
ادامه مطلب
752,000 تومان
حداقل تعداد خرید 20 عدد
نوع کلید و پریز
توضیحات

کلید و پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artilne

یکی از محصولات پرطرفدار و کاربردی شرکت ویکو کلید و پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artline می باشد که از طراحی فنی و ظاهری منحصر به فردی برخوردار است. بدون تردید با به کاربردن این مدل از کلید پریز ویکو در محیط منزل یا کار خود، خواهید توانست تغییری خارق العاده در آن ایجاد کنید. این کلید و پریز خارجی که یکی از محصولات پرفروش نیز می باشد، در آزمایشگاه های مدرن و مجهز شرکت ویکو تولید و ساخته شده است. طراحی کلید و پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artilne به کمک مهندسین مجرب این شرکت نامدار صورت گرفته است و ساخت آن بر طبق استانداردهای جهانی لازم جهت تولید کلید پریز انجام گرفته است. از خصوصیات کلید و پریز برند ویکو که در افزایش کیفیت آن تاثیر بسزایی نیز دارد و یکی از اصلی ترین ویژگی های آن محسوب می شود، بکار بردن متریال و مواد اولیه درجه یک جهت ساخت و تولید آن است.

کلید و پریز ویکو مدل آتلاین کادر شیشه ای

مشخصات فنی کلید و پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artilne

کلید و پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artilne مانند اکثر محصولات مشابه دارای بدنه ای مربعی شکل است. طراحی این محصول منحصر به فرد است و از ظاهری بسیار زیبا و شیک برخوردار است. این کلید و پریز در زنگ های متنوعی موجود است که کاربر قادر به انتخاب یکی از آنها متناسب با محیط و سلیقه ی شخصی است. قاب دور کلید و پریز مدل کادر شیشه ای Artilne در رنگ های مشکی شیشه ای، برنز شیشه ای، آبی شیشه ای و سفید شیشه ای تولید و ساخته می شوند. همچنین قاب های میانی که می توان با این قاب های دور ست کرد در رنگ های نقره ای، بژ، کرم، سفید و مشکی موجود هستند. رنگ قاب های کلید و پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artilne به گونه ای می باشد که می توان این محصول را در محیط های گوناگون مانند ساختمان های مسکونی، هتل ها، اداره ها و غیره مورد استفاده قرار داد. این محصول در میان محصولات مشابه از لحاظ کیفیت و مقاومت دارای رتبه بالایی است. مقاومت این کلید پریز در برابر ضربه، تغییر رنگ در اثر نور خورشید، خط و خش و مواد شوینده از ممترین ویژگی های آن محسوب می شود..

خرید آنلاین کلید و پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artilne 

قیمت کلید و پریز ویکو در مقایسه با سایر محصولات خارجی بسیار مناسب است. اگر نیاز به خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید ما این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. برای خریدکلید و پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artline کافی است به سایت فروشگاه اینترنتی آریا ایمن که یکی از بهترین نمایندگی کلید و پریز ویکو لاله زار سر بزنید. این فروشگاه تمامی محصولات خود را تضمین می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت کلید پریز ویکو مدل کادر شیشه ای Artilne و خرید آنلاین آن به وبسایت آریا ایمن مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل ویکو است کلید و پریز اشنایدر مدل سدنا رنگی می‌باشد

کلید و پریز ویکو مدل آرتلاین طرح کادر شیشهای

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P4107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویکو
محصول کشور
ترکیه
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/02/20

وایییییی چقد جذابه این مدل به زیبایی خونمون اضافه شد با تهیه این نوع کلید و پریز ممنون از سایت خوبتون که باعث شد مدلای متنوع تری ببینیم و بهتر تصمیم گیری کنیم