×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella نقره ای

  • نصب توکار
  •  گارانتی 12 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ترکیه
  • شرکت سازنده ویکو
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
187,000 تومان
نوع کلید و پریز
توضیحات

کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella

از جمله تولیدات کاربردی و پرطرفدار شرکت نامدار ویکو (viko) می توان به کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella اشاره کرد. این کلید و پریز لاکچری در دسته محصولاتی قرار می گیرد که رضایت کاربران بسیاری را چه در ایران چه در کشور های مختلف دیگر به همراه داشته است. این کلید و پریز خارجی همچنین جز پرفروشترین بین محصولات مشابه می باشد. تولید و ساخت این مدل از کلید پریز ویکو در آزمایشگاه های بروز مجهز به تکنولوژی های برتر جهانی صورت می گیرد. همچنین از مجرب ترین و با تجربه ترین کاربران در آزمایشگاه ها کمک گرفته می شود. ساخت و تولید این کلید و پریز از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه صورت می گیرد. کیفیت بالا و طول عمر زیاد این کلید پریز را تبدیل به محصولی پرطرفدار کرده است. همچنین قیمت کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است. بدون تردید کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella با داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب در لیست محصولات عالی قرار می گیرد.

کلید و پریز ویکو مدل نوولا

مشخصات فنی کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella

کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella با داشتن بدنه ای مربعی شکل، بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. رنگ های در نظر گرفته شده برای این کلید پریز بسیار خاص و منحصر به فرد است. همچنین رنگ ها به گونه ای انتخاب شده اند که با سلیقه بسیاری از اشخاص همخوانی داشته باشند. مکانیزم این مدل به صورت جداگانه در رنگ های متنوعی ارائه می شود. قاب دور کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella را می توان در رنگ های آنتراسیت، مشکی، بژ و نقره ای و قاب میانی را می توان در رنگ های آنتراسیت، نقره ای، بژ و مشکی انتخاب و تهیه کرد. رویه این کلید پریز بسیار مقاوم است و در برابر مواد شوینده و خط و خش تغییری در رنگ آن ایجاد نمی شود.

خرید آنلاین کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella

یکی از فروشگاه های معتبر و معروفی که در ایران برای خرید کلید و پریز وجود دارد، می توان وبسایت آریا ایمن را نام برد. اگر شما نیز کلید و پریز viko را به عنوان محصول انتخابی مدنظر خود در نظر گرفته اید، حتما به این فروشگاه سر بزنید. با خرید کلید و پریز ویکو مدل نولا Novella از فروشگاه آریا ایمن در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل ویکو است کلید و پریز اشنایدر مدل سدنا رنگی می‌باشد

کلید و پریز ویکو مدل novella

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P4111

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویکو
محصول کشور
ترکیه
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (0)