×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی سیماران HS-72TK

4 عدد مانیتور: 72TK سیماران - 7 اینچی
پنل: 4 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

(( هدیه = قاب بارانگیر فلزی 136 هزار تومانی ))

ادامه مطلب
14,008,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری چهار واحدی سیماران :hs-72tk

از اقتصادی ترین محصولات شرکت صنایع الکترونیک سیماران می توان به پکیج 4 واحدی آیفون تصویری سیماران مدل hs-72tk اشاره کرد که همچنین از تولیدات خوب این شرکت محسوب می شود . این آیفون تصویری با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا و بدون بهره مندی از برندهای خارجی و با کیفیتی و کارایی بالا طراحی و تولید شده است و دارای ویژگی و قابلیت های بسیاری است.در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های این آیفون تصویری می پردازیم.

ویژگی های ظاهری آیفون تصویری سیماران مدل hs-72tk:

این مدل آیفون تصویری دارای بدنه ای زیبا ،ظریف و منحصر به فردی است و که همچنین با ابعادی استاندارد طراحی شده است.این آیفون تصویری سیماران دارای نمایشگر 7 اینچی لمسی بوده و با تکنولوژی ارتقا یافته led-tft ساخته شده است که این ویژگی موجب شده است تصاویر با کیفیت و رزولوشن بالا اراِعه شوند. گوشی این آیفون تصویری در سمت چپ قرار گرفته که با بهره مندی از سیستم مغناطیسی در این قسمت از لغزش و افتادن آن جلوگیری می شود. همچنین از قابلیت هایی که آِیفون تصویری سیماران مدل hs-72 tkرا نسبت به سایر آِیفون های تصویری متمایز کرده می توان به وزن پایین و سبک بودن این محصول اشاره کرد.

برخی از قابلیت های این محصول:

متصل شدن به دو پنل به طور همزمان اتصال به دوربین مدار بسته ذخیره سازی 100 عکس رنگی قابلیت استفاده از کارت حافظه خارجی یا sd card(امکان ذخیره 1024 عکس و 128 فیلم 15 ثانیه ای) امکان انتخاب ملودی جداگانه برای پنل و زنگ اینترکام محصول قابلیت اینترکام(امکان برقراری ارتباط با سایر واحد ها باز کردن درب پارکینگ

سخن پایانی:

پس از شناخت و بررسی قابلیت های این محصول می توان نتیجه گرفت اگر به دنبال یک آیفون تصویری خوب با کارایی بالا و ظاهری شیک برای منزل خود هستید،آیفون تصویری سیماران مدل hs-72tkمی تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای پاسخ به نیاز شما در این زمینه باشد.شما می توانید با اطمینان خاطر و با گارانتی 30 ماهه این محصول را از آریا ایمن خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF314

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط