×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی سیماران HS-72TK

2 عدد مانیتور: 72TK سیماران - 7 اینچی
پنل: 2 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

(( هدیه = قاب بارانگیر فلزی 136 هزار تومانی ))

ادامه مطلب
7,209,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK

یکی از اقتصادی ترین محصول شرکت سیماران پک دو واحدی آیفون تصویری مدلHS-72TK می باشد. مانیتوراین آیفون تصویری رنگی و 7 اینچ می باشدواز قابلیت های مهم آن میتوان به لمسی بودن آن اشاره کرد. این مدل آیفون تصویری سیماران  7 اینج ،رنگی و بدون حافظه می باشد.

زیرا بسیاری از خریداران نیازی به ضبط تصاویر ندارند پس اگر نیاز به ضبط تصاویر ندارید بهتر است آیفون سیماران مدل HS-72TK را خریداری نمایید . که این مدل دربازکن بدون حافظه نسبت به مدل حافظه دار قیمت کمتری دارد این مدل از اف اف تصویری بدون حافظه تمامی قابلیت‌ها و امکانات یک دربازکن خوب را دارا می باشد و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

اگر شما پک دوطبقه آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK را خریداری کنید محتویات بسته شامل:

• صفحه نمایش رنگي 7 اينچي دوعدد

• پنل دو واحدی دربازکن تصویری فرداد مدل VFBC

• قفل زنجیری دربازکن

• منبع تغذیه ارتباط داخلی الکتروآلا

• قاب بارانگیرفلزی هدیه ویژه شرکت آریا ایمن مخصوص خریداران محترمی که این ست کامل را تهیه می کنند

• کانکتور4 و5 پين هرکدام1عدد

• کانکتور2 پين 2 عدد

• 2 عدد پيچ ورول پلاک

• 2 عدد پيچ ورول پلاک

• کارت ضمانت نامه 1 عدد

مانیتور آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK

رنگ بدنه مانیتور آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK سفید می باشد. این محصول دارای بدنه ای مستطیل شکل به ابعاد 173×315 میلی متر و قطر بدنه این آیفون نیز 45 میلیمتر است و در قسمت پایین صفحه نمایش 7 اینچی نام برند سیماران  حک شده است . در گوشه سمت چپ صفحه نمایش سیستم مگنتی طراحی شده به صورتی که با نزدیک کردن گوشی به صفحه نمایش، نیروی مغناطیسی گوشی را به سمت بدنه می کشاند و ین امر باعث می شود تا گوشی به درستی و راحتی روی بدنه قرار بگیرد.

صفحه نمایش مستطیلی شکل این آیفون تصویری دارای کیفیت و وضوح بالایی می باشد. دکمه های لمسی این دستگاه سفید رنگ روی بدنه مشکی زیبایی خاصی به محصول داده است.با ورود به منوی تنظیمات می توان گزینه هایی مثل روشنایی، رنگ، وضوح تصویر و همچنین صدای زنگ را کم یا زیاد کرد. در مدل های قبلی این قابلیت ها با کلیدهای کناری مانیتورانجام می شود ولی در پک دو واحدی آیفون تصویری  سیماران مدلHS-72TK  HS-72TK این ویژگی ها با کلیدهای لمسی تنظیم می شوند.

قابلیت اتصال به دو پنل

آیفون سیماران مدل HS-72TK قابلیت اتصال به دو پنل جداگانه را دارد که برای ساختمان هایی که دو درب دارند بسیار کاربردی است و در صورت از یک پنل برای در بازکردن می توان اتصال بعدی را به دوربین مداربسته آنالوگ hd  وصل کرد و بعنوان دوربین مداربسته از آن استفاده کرد. روی مانیتورلمسی آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK پنج دکمه لمسی داردکه به ترتیب از راست به چپ: جهت باز کردن درب، بازکردن جک پارکینگ، ارتباط با واحد نگهبانی، ضبط عکس به صورت دستی که برای ثبت تصاویر استفاده می شود و دکمه ای که جهت روشن شدن صفحه نمایش مورد استفاده قرار می گیرد. لبه کناری دستگاه محل ورود کارت حافظه است اما وجود این شیار مبنی برپشتیبانی کارت حافظه نیست بلکه به علت نداشتن قالب نسبت  به مدل های با حافظه است که این ورودی را خالی نگه داشته و دکمه ی بعدی که درلبه کناری سمت راست دستگاه قرار دارد کلید روشن و خاموش کردن آیفون تصویری است.

قابلیت اتصال به جک درب پارکینگ

مکانیزه شدن تجهیزات ساختمانی این امکان را به شما خریدارگرامی می دهد تا همانگونه که از بازو بسته شدن درب ساختمان از آیفون تصویری استفاده می کنید امکان استفاده از جک پارگینگی را نیز به شما می دهد . آیفون تصویری HS72TK سیماران مجهز به درب بازکن دوم یا جک پارکینگی است، با فشردن آن میتوان درب پارکینگ یا درب کرکره برقی را باز نمود با خرید این آیفون تصویری می توانید با دیگر واحد ها یا نگهبانی ارتباط صوتی برقرارکنید

سخن آخر

محصولات سیماران توسط نمایندگی آیفون سیماران دارای گارانتی 30 ماهه هستندو این مهم شما را در تصمیم جهت خرید بهتر یاری می کند شرکت سیماران یکی از معتبرترین شرکت های ایرانی در زمینه محصولات ساختمانی و برقی میباشد. خرید پکیج دو واحدی آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK شما می توانید جهت خرید ابتدا قیمت پک کامل آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK  را از سایت های دیگر پیگیری و مقایسه کرده سپس خرید خود را انجام دهید ما به شما این اطمینان را می دهیم که خرید از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن در زمان و هزینه ها صرفه جویی می کند با خرید ست کامل دو واحدی آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK یک قاب بارانگیر فلزی از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن هدیه بگیرید با خرید از آریا ایمن ، محصول خریداری شده خود را، درب منزل توسط شرکت تیپاکس یا باربری تحویل بگیرید خریداران عزیز وب سایت آریا ایمن نگران نصب در بازکن نباشند زیرا این فروشگاه به شما فرد آگاه و تکنسین جهت نصب معرفی می کند .وب‌سایت آریا ایمن یکی از معتبرترین وب سایت های اینترنتی محسوب می‌شود که در حوزه فروش محصولات الکترونیکی مانند آیفون ،کلید پریز ، لامپ، جک پارکینگ  و.... فعالیت می‌کند. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با در نظر گرفتن قیمت‌هایی مناسب و منصفانه برای آیفون‌های تصویری و سایر محصولات خود، همواره در تلاش است تا شما را در خرید بهتر یاری کند .مشاوران و کارشناسان فروش پاسخگو ی سوالات شما خریداران در زمینه خرید و نصب می باشند هم‌اکنون می‌توانید با تماس تلفنی با شماره های 02133916266- 02133916260 یا رجوع به وب‌ سایت آریا ایمن به آدرس اینترنتی ariaimen .com درخواست خود را ثبت کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT314

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط