×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک مشکی طلایی (گلس)

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: ABS
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: دارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
74,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
زنگ دینگ دانگ
122,000 تومان
زنگ ملودی
115,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک مشکی طلایی (گلس)
سوکت Cat3
113,000 تومان
سوکت Cat6
131,000 تومان
سوکت تلفن دو قلو
78,000 تومان
شاسی راه پله
75,000 تومان
شاسی زنگ
75,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک مشکی طلایی (گلس)
فیش آنتن
74,000 تومان
فیش آنتن ماهواره ( SAT )
84,000 تومان
پریز ارت UPS
82,000 تومان
پریز برق
73,000 تومان
پریز برق ارتدار
80,000 تومان
کلید تبدیل
77,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک مشکی طلایی (گلس)
کلید دو پل
77,000 تومان
کلید دیمر روشنایی
153,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک مشکی طلایی (گلس)
کلید سه پل
107,000 تومان
کلید صلیبی
92,000 تومان
کلید کولر
122,000 تومان
کلید یک پل
74,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک گلس مشکی با زه طلایی

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک یک محصول فوق‌العاده زیبا و بی‌نظیر است که توسط شرکت ویرا تولید و روانه بازار شده است. این محصول از ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد برخوردار می‌باشد که این ظاهر زیبا باعث شده است تا از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار شود. در ادامه این مطلب قصد داریم کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک گلس مشکی با زه طلایی را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این محصول با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید که در زمینه دکوراسیون داخلی بسیاری از متخصصان بر این عقیده هستند که در هر اتاقی باید حداقل یک وسیله یا اکسسوار به رنگ گلس مشکی وجود داشته باشد. رنگ مشکی زیبایی خاصی را در دکوراسیون داخلی به همراه خواهد داشت. شما عزیزان برای استفاده در دکوراسیون داخلی می‌توانید از کلید و پریز ویرا مدل آلفا به رنگ مشکی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که رنگ مشکی با توجه به تاثیرگذاری که به همراه دارد در هر مکانی که مورد استفاده قرار بگیرد؛ باعث می‌شود تا ظرافت زیبایی را به محل مد نظر ببخشد.

همچنین در نظر داشته باشید که رنگ مشکی با توجه به تیرگی که ایجاد می‌کند؛ برای رنگ‌ها و فرم‌هایی که در اطراف آن وجود دارد باعث می‌شود برجسته‌تر شده و جلوه بیشتری پیدا کنند. رنگ مشکی را شما عزیزان در هر سبک طراحی داخلی که مورد استفاده قرار دهید تداخل ایجاد نخواهد کرد. کاناپه شیک و مدرن و یا فرش با طراحی هندسی، میز و ... را می‌توانید با کلید و پریز ویرا مدل آلفا به رنگ مشکی با زه طلایی را به شکل مدرن استفاده نمایید اگر به دنبال خرید کلید و پریز هستید حتما نگاهی به محصولات ویرا داشته باشد.

کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک کریستال مشکی طلایی

جنس کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک

کلید و پریز ویرا مدل آلفا  در این نمونه دارای جنس بدنه به صورت گلس یا شیشه ای است. بدنه این محصول به حالت مات نمی‌باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. همچنین قاب میانی این محصول نیز به صورت دایره شکل بوده و نمای بسیار ویژه‌ای را به کلید و پریز می‌دهد. با توجه به شکل ظاهری مدرن و امروزی این محصول امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

ویژگی های کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک طلایی

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک طلایی به راحتی به روی قوطی‌های برق قابلیت نصب دارند. توجه داشته باشید که نصب این محصول در کنار المان‌های دیگر، دکوراسیون‌های داخلی منازل باعث می‌شود تا نمایی بسیار زیبا و خیره کننده داشته باشد. یکی از دلایل پرفروش شدن کلید پریز ویرا ظاهر خاص و منحصر به فرد آن می‌باشد.

البته در نظر داشته باشید که این محصول از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشد که باعث شده است که امروزه در اکثر اپارتمان و ساختمان‌ها از این محصول استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قیمت مناسب و اقتصادی آن اشاره کرد. بهتر است بدانید این نوع کلید و پریز با قاب کلاسیک معمولا در انواع مختلف تولید و روانه بازار می شود. شما عزیزان با اطمینان کامل از کیفیت و زیبایی این محصول؛ می‌توانید آن را تهیه کرده و از آن بهره‌مند شوید.

مشخصات کلید و پریز ویرا مدل آلفا

این محصول در ابعاد 8.6*8.4*8.5 سانتی‌متر تولید و روانه بازار می‌شود. وزن آن حدوداً ۱۰۰ گرم بوده که از جنس شیشه و پلاستیک فشرده تولید شده و در بازار موجود است. همچنین این محصول دارای دو قاب شیشه ای و مات است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به کیفیت ساخت، دوام بالا و همچنین طول عمر مفید طولانی اشاره کرد. نصب و تعبیه این نوع کلید و پریزها بسیار آسان و راحت بوده که هر فردی به راحتی می‌تواند جهت نصب آن اقدام نماید.

سخن پایانی

در این مقاله برای شما بازدید کنندگان عزیز کلید و پریز ویرا مدل آلفا را مورد بررسی قرار دادیم. از جمله ملزومات هر خانه و ساختمان کلید و پریز می‌باشد که شما باید سعی کنید آن را به گونه انتخاب کنید که با هر نوع سبک دکوراسیونی سازگار باشد و در آن خلالی ایجاد نکند. به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم از کلید و پریز ویرا استفاده نمایید و همچنین خرید خود را از نمایندگی کلید و پریز ویرا در تهران  انجام دهید تا با خیالی آسوده محصولی با کیفیت را تحویل بگیرید، فروشگاه آریا ایمن به عنوان نمایندگی کلید و پریز ویرا در لاله زار گزینه ای بسیار مناسب برای خرید آنلاین و همچنین حضوری می‌باشد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K501-1-3-3

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
آلفا کلاسیک ویرا
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/08/15

خیلی شیکه حسابی جای کلید و پریز های خارجی گرون قیمت و میگیره ولی خوب قطعا از لحاظ کیفیتی به اون ها میرسه،