×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بارانی پلاستیکی بژ

  • نوع نصب توکار
  • گارانتی 36 ماهه
  • محصول کشور ایران
  • شرکت سازنده ویرا الکتریک
  • جنس بدنه از پلاستیک فشرده
  • مقاوم در برابر رطوبت، نم، آب باران
  • کلید و پریز بارانی مخصوص محیط های باز و سرویس های بهداشتی و حمام
ادامه مطلب
90,000 تومان
نوع کلید و پریز
توضیحات

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ بارانی

کلید و پریز ویرا مدل بژ بارانی یکی دیگر از محصولات شرکت ویرا الکتریک می‌باشد که جزء مدل های پرفروش کلید و پریز ویرا می‌باشد . به دلیل ساختار این مدل کلید پریز که از یک قاب به عنوان پوشش روی کلید و پریز استفاده میکند و آن را در برابر باران و رطوبت محافظت میکند. به کلید و پریزهای بارانی ویرا در واقع کلید و پریز محافظ کودک نیز گفته می‌شود از آنجا که ممکن است شما در خانه خود کودک خردسالی داشته باشید این محصول ویرا، کودک شما را در برابر آسیب های احتمالی محافظت میکند.

اگر به دنبال خرید کلید و پریز ویرا برای خانه خود هستید به شما پیشنهاد میکنیم برای محیط هایی که در معرض باران قرار دارند و همچنین سرویس های بهداشتی و حمام ها از کلید و پریز بارانی ویرا استفاده کنید.

قیمت کلید و پریز ویرا مدل بارانی به نسبت دیگر محصولات ویرا کمی گران تر است و به خاطر کیفیت بسیار بالای این محصول و مقاومت خوب آن در برابر آبخوردگی و نم و رطوبت خرید آن را بسیار معقول کرده است.

کلید و پریز ویرا بارانی مدل بژ

امروزه این مدل کلید و پریز را می‌توان در تمامی برندهای تولید کننده کلید و پریز، چه ایرانی و چه خارجی مشاهده کرده و چیزی که در کلید و پریز های بارانی بسیار حائز اهمیت است مقاومت آن در برابر نفوذ آب باران می‌باشد که کلید و پریز ویرا به دلیل طراحی منحصر به فردش در برابر باران های شدید هم مقاومت قابل قبولی از خود نشان میدهد و باعث عدم نفوذ آب باران به داخل پریز می‌شود.

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به عنوان یک منبع بسیار معتبر در حوزه فروش انواع کلید و پریز و همچنین نمایندگی کلید و پریز ویرا در لاله زار کار شما را بسیار آسان کرده است که شما میتوانید از خانه خود تنها با چند کلیک اقدام به خرید اینترنتی کلید و پریز ویرا کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P3108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
پلاستیکی ساده ویرا
پرسش و پاسخ (0)