×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل کریستال چوب افرا

ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل کریستال چوب افرا

از محصولات تولیدی برند ویرا که در عین سادگی زیبایی خیره‌کننده‌ای را برای محیط به ارمغان می‌آورد می‌توان به کلید و پریز ویرا در طرح های چوبی اشاره کرد که در بسیاری از محیط می‌توان از آن استفاده کرد و جلوه‌ای بی‌نظیر را برای فضای کاری و یا زندگی شما به وجود می‌آورد. کلید و پریز ویرا داری تنوع بسیاری است که مطابق با نیاز و سلیقه تمامی افراد می‌باشد و به دلیل ظاهر چوبی، برای افرادی که طرف‌دار دیزاین اسپرت هستند کاربرد بیشتری دارد. ما قصد داریم اطلاعاتی را درباره کلید و پریز ویرا در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

کلید و پریز ویرا مدل کریستال چوب افرا

ویژگی ظاهری کلید و پریز ویرا مدل کریستال چوب افرا

کلید و پریز ویرا مدل کریستال چوب افرا  طرحی مربعی شکل دارد با ظاهری چوبی و برای افرادی که تمایل دارند از طبیعت برای چیدمان خود کمک بگیرند مورد مناسبی به‌حساب می‌آید. طول عمر و دوام کلید و پریز سبب شده است افراد بسیاری از آن‌ها استفاده کنند. این مدل از کلید و پریز که بر روی بدنه آن لایه‌ای کریستالی می‌باشد و می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کند.

خصوصیات کلید و پریز ویرا مدل کریستال چوب افرا

*تولید شرکت‌های داخلی می‌باشد.

*کلید و پریز ویرا دارای ضمانت‌نامه کتبی 5 ساله هستند

*نصب کلید و پریز به دو صورت تو کار و روکار انجام می‌گیرد

*کیفیت بالایی دارند

*قیمت آن ارزان‌تر از دیگر کالاهای مشابه می‌باشد

کلید و پریز که طرح چوب افرا را دارند می‌توانید در سایت آریا ایمن خریداری کنید. مقاومت این کالا در خاموش و روشن ‌کردن‌های مداوم بالا می‌باشد و همچنین در برابر هرگونه حرارت غیرعادی و آتش نیز مقاومت بالایی از خود نشان داده است. کلید و برق تولید شده برند ویرا در برابر برق‌ گرفتگی و رطوبت نیز توانسته است مقاومت خوبی نشان دهد و آسیبی را برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند به دنبال نداشته باشد .

این مدل تنوع بالایی از جمله یک پل و دو پل، شاسی زنگ، پریز شبکه، پریز آنتن، کولر و تلفن و کلید برق تبدیل و ... دارد که شما می‌توانید با توجه‌ به نیازی و کارایی که از آن انتظار دارید این محصول را خریداری کنید.

کیفیت کلید و پریز ویرا

برند ویرا دارای کادری مجرب در زمینه تولید کلید و پریزهای استاندارد هستند و هدف خود را از تولید، سود کمتر و کیفیت بیشتر می‌دانند. قیمت محصولات این برند در مقایسه با برندهای دیگر کمتر می‌باشد. نیروی کار این شرکت در تلاش هستند محصولی را به بازار وارد کنند که با نمونه‌های خارجی آن برابری کنند و تا به امروز هم توانسته‌اند به این هدف خود دست پیدا کنند. دانش فنی بالا و رعایت استانداردهای جهانی نیز در این میان بی‌تأثیرنمی‌باشد.

سخن پایانی

شما می‌توانید برای خرید کلید و پریز ویرا و یا اطلاع از قیمت این محصول به سایت آریا ایمن مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و در کمترین زمان ممکن کالایی باکیفیت بالا را خریداری کنید. سایت آریا ایمن با سال‌ها سابقه در زمینه فروش محصولات برقی توانسته است اطمینان بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شما با خرید کلید و پریز می‌توانید خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P3105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
کریستال ویرا
پرسش و پاسخ (0)