×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل کریستال مشکی

طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: کریستال
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: دارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
79,000 تومان
نوع کلید و پریز
محصولات دیگر ویرا مدل کریستال
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل کریستال مشکی

کلید پریز را می توان در فهرست ضروریات هر مکانی دانست و بدون شک به هر 4 دیواری که وارد شوی حداقل با یک پریز روبرو خواهی شد. اما بهتر است بدانید این وسیله که در همه جا وجود دارد دارای انواع و طرح های بسیار مختلفی است. چنانچه قصد افزایش آگاهی خود را در زمینه انواع کلید و پریز از جمله کلید و پریز ویرا مدل کریستال مشکی را دارید، ما را تا پایان این مطالب همراهی نمایید.

کلید و پریز ویرا مدل کریستال مشکی

معرفی کلید و پریز ویرا مدل کریستال مشکی

همانطور که شما هم اطلاع دارید امروزه اهمیت به زیباسازی محیط و فضا بسیار ‌مورد توجه قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارد. ایجاد زیبایی در محیط از کارهای کوچک شروع شده و تاثیرات بزرگی به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال شاید شما به کلید و پریز های منزل یا محیط کار خود توجه نکرده باشید و آن ها با همان ظاهر قدیمی خود سرجایشان هستند؛ اما می توانید با یک اقدام ساده آنها را تعویض نمایید و از زیبایی ایجاد شده در فضا نهایت لذت را ببرید.

پیشنهاد ما به شما در این مرحله کلید و پریز ویرا مشکی می باشد. این کلید و پریزها با نهایت زیبایی طراحی و به بازار مصرف عرضه شده اند. علاوه بر زیبایی چشم نواز این محصول کیفیت مسئله مهم دیگری است که همواره باید مورد توجه و دقت قرار گیرد. البته لازم است خیال شما را آسوده کنیم تمامی محصولات ویرا الکتریک از نظر کیفی در رتبه عالی قرار دارند. همچنین از نظر قیمت و هزینه در مقایسه با دیگر برندها بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. با این حال می توان گفت که محل زندگی و کار شما در چند قدمی زیبایی قرار دارد کافیست برای خرید و نصب این کلید و پریزها اقدام کنید.

دسته بندی کلید و پریز ویرا مدل مشکی

در ادامه توجه شما را به دسته بندی انواع کلید و پریزهای ویرا مدل مشکی دعوت می کنیم:

۱.کلید و پریز ویرا مدل کریستال مشکی: قاب این نوع کلید پریز به رنگ مشکی و قسمت میانی آن مات ای بی اس می باشد.

۲.کلید و پریزهای ویرا مدل امگا مشکی: قاب این نوع کلید پریز مشکی و قسمت میانی آن هم مشکی است.

۳.کلید و پریزهای ویرا مدل طلایی، مشکی: قاب این نوع کلید و پریز طلایی و قسمت میانی به رنگ مشکی می باشد.

درمعرفی کامل تری از کلید و پریز ویرا مدل کریستال می توان گفت که ظاهر این کلید و پریزها به شکل مربع بوده و روکش آن شیشه ای و شفاف است. از نظر طراحی بسیار خاص و زیبا هستند؛ علاوه بر این موارد قیمت مناسبی داشته و برای استفاده در منازل و محیط کار انتخاب بسیار عالی و فوق العاده ای می‌باشند.

کلید و پریزهای تولید شده توسط برند ویرا دارای تنوع و گوناگونی بسیار بوده و افراد، متناسب با سلیقه خود اقدام به خرید می نمایند. بنابراین ظاهری زیبا به منزل خود داده و آرامش خیال خود را با زیبایی محیط رقم خواهند زد.

سایت آریا ایمن یکی از فعالان فروش در رابطه با محصولات برند ویرا الکتریک می باشد؛ این سایت نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا محصولاتی جدید و با کیفیت و مطابق با آخرین تغییرات روز را برای عرضه به مشتریان تدارک ببیند.

اقسام کلید و پریزهای ویرا مدل کریستال مشکی

کلید و پریزهای ویرا مدل کریستال مشکی انواع گوناگونی دارد که در این قسمت آنها را برای شما ذکر می کنیم. هر فرد با توجه به نیاز محل مورد نظر و نوع عملکرد هر یک از آنها را انتخاب و خریداری می نماید.

۱.کلیدهای یک پل

۲.کلیدهای دوپل

۳.دیمر

۴.پریزهای تلفن

۵.کلیدهای کولر

۶.کلیدهای تبدیل

۷.شاسی¬های زنگ

۸.پریزهای آنتن

۹.پریزهای شبکه

سخن پایانی

برای خرید کلید و پریز ویرا الکتریک می توانید به وب سایت آریا ایمن که این محصولات به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می کند مراجعه نمایید. تمامی کالاهایی که در این سایت قرار گرفته اند، دارای ضمانت های لازم هستند و می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K504-3

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
کریستال ویرا
پرسش و پاسخ (0)